Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg svømmer 2-3 dager i ukaOrker dere fortsatt å bevege litt på dere, damer?
Ja, beveger meg minst 30-60 minutter daglig. Det må jeg, uansett hvor ubehagelig det enn kan væreOrker dere fortsatt å bevege litt på dere, damer?
Så bra! Skulle ønske vi hadde svømmehall her jeg bor...Jeg svømmer 2-3 dager i uka
Så blir det litt turer i helgene![]()
Jeg har ikke vært så flink i det siste.. Men prøver å få gått litt hver dag. Føler jeg har mer energi til det nå enn jeg hadde tidligere i graviditetenJa, beveger meg minst 30-60 minutter daglig. Det må jeg, uansett hvor ubehagelig det enn kan være![]()
Ja, dere skulle hatt det. Det er så godt å trene i vannSå bra! Skulle ønske vi hadde svømmehall her jeg bor...
Ja, spesielt hvis man føler seg litt tung i kroppenJa, dere skulle hatt det. Det er så godt å trene i vann![]()
For min del tenker jeg at litt er bedre enn ingenting. Men det er ikke høyt tempo eller høy puls. All aktivitet anser jeg som god aktivitet, om det så er å støvsuge og vaskeJeg har ikke vært så flink i det siste.. Men prøver å få gått litt hver dag. Føler jeg har mer energi til det nå enn jeg hadde tidligere i graviditeten![]()
Det er jo sant! Poenget er bare å bevege seg littFor min del tenker jeg at litt er bedre enn ingenting. Men det er ikke høyt tempo eller høy puls. All aktivitet anser jeg som god aktivitet, om det så er å støvsuge og vaske![]()
Jeg svømmer 2-3 dager i uka
Hvor langt svømmer du når du svømmer? Jeg er også å svømmer 2-3 ganger i uka + at jeg sitter litt å slapper av i et basseng med litt varmere temperatur (ikke boblebad-temperatur), og det er så deilig og det eneste som virkelig hjelper for ryggen min. Bassenget er 15 meter langt, og i dag svømte jeg 36 lengder. Føler at det ikke er så veldig langt, men jeg er jo ingen svømmer, så det går ikke spesielt fort, tar meg vel ca 20-25 minutter, og jeg er helt utslitt i skuldrene da. Men det føles godt.Jeg svømmer 2-3 dager i uka
De har svømmehall der hvor jeg har treningssenter, så da kan man benytte seg av dette inkludert i månedsprisen på senteretHvor mye må du betale for hver gang du er å svømmer?
Jeg har dratt på slike vanntimer. De varer i 45-60 minutter. De består av både styrke og kondisjonHvor langt svømmer du når du svømmer? Jeg er også å svømmer 2-3 ganger i uka + at jeg sitter litt å slapper av i et basseng med litt varmere temperatur (ikke boblebad-temperatur), og det er så deilig og det eneste som virkelig hjelper for ryggen min. Bassenget er 15 meter langt, og i dag svømte jeg 36 lengder. Føler at det ikke er så veldig langt, men jeg er jo ingen svømmer, så det går ikke spesielt fort, tar meg vel ca 20-25 minutter, og jeg er helt utslitt i skuldrene da. Men det føles godt.
Prøver å gå noen turer også, men jeg får så fort kynnere da, og da låser ryggen seg også. Men det hjelper litt å gå i skogen, jeg er sikkert litt flinkere til å ta pauser der og går ikke så fort. Savner virkelig å kunne gå lange turer. Før kunne jeg og ei venninne gå en mil i kjapt tempo mens skravla gikk, nå har jeg nok med å gå 2 km i rolig tempo og er mye mer andpusten. Gleder meg til å kunne trille turer med lillemann til våren!![]()
Skulle ønske det var sånne vanntimer her også. Jeg svømmer på et hotell her jeg bor hvor det er spa-avdeling. Deilig det, men skulle gjerne hatt noen timer å gå på, for på treningssenteret pleide jeg bare å bære på styrke- og kondisjonstimer, men de orker/klarer jeg ikke å gå på nå...Jeg har dratt på slike vanntimer. De varer i 45-60 minutter. De består av både styrke og kondisjon
Jeg kjenner det også fort i ryggen når jeg går mye eller styrer masse. Synes derfor disse timene passer meg veldig godt![]()
Ja, det er synd det ikke finnes flere slike tilbud:/Skulle ønske det var sånne vanntimer her også. Jeg svømmer på et hotell her jeg bor hvor det er spa-avdeling. Deilig det, men skulle gjerne hatt noen timer å gå på, for på treningssenteret pleide jeg bare å bære på styrke- og kondisjonstimer, men de orker/klarer jeg ikke å gå på nå...