Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svømming er fin trening for oss framover. Synd det ikke er svømmehall i nærheten av der jeg borDagens trim ble 1,2 km svømming.![]()
Ååh det er så gøy å svømme! Bassenget åpner igjen her når skolene begynner, da skal jeg svømme masse!Dagens trim ble 1,2 km svømming.![]()
Tuller du? Jeg skrev dette innlegget i en annen tråd men der ble postet her?! Er jeg helt på tulltur eller?Fikk støttebelte av fysioterapeut for bekkenetnå går jeg som en drøm igjen. Men må ta det roligere nå som jeg har fått bekkenløsning.
Hahaha, tullturTuller du? Jeg skrev dette innlegget i en annen tråd men der ble postet her?! Er jeg helt på tulltur eller?wow
Jeg sjekket den andre tråden, og det ble faktisk postet der ogsåHahaha, tullturfor ett morsomt ord, lool
siden har sikkert klikket litt
skjedde meg og en dag
![]()
Haha dobbelt oppJeg sjekket den andre tråden, og det ble faktisk postet der ogsåskjønner ingenting haha
Jeg får også kynnere når jeg går, trenger ikke gå særlig lenge før det starter heller! Ubehagelig :/Gikk en liten tur etter middag i dag, ble vel ikke mer enn 1,5 km, for det går ikke så fort om dagen... Magen min blir helt stram og hard etter bare 100 meter, og sånn er den til jeg setter meg ned. Dette gjør at ryggen verker å, og jeg kjenner det i bekkenet (skal sies at legen anbefalte meg å ikke gå så mye da jeg sliter med bekkenet, men jeg elsker å gå turer, så måtte ut å teste kroppen...).
På torsdag har jeg planer om å komme meg på treningssenteret og gjennomføre styrkeprogrammet jeg fikk satt opp der i samarbeid med en veileder forrige uke. Mye slyngeøvelser som skal være rygg- og bekkenvenlige. Har et håp om å komme meg dit et par ganger i uka, vanskelig å komme ordentlig igang igjen etter en periode med lite energi og bevegelse, samt ferie... Men, nå har jeg sagt det høyt, så på torsdag må det bli trening!