Hater å brette og henge opp jeg også...Æsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helgagreit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hater å brette og henge opp jeg også...Æsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helgagreit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk
![]()
Ta det i morgenÆsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helgagreit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk
![]()
Mandag i morgen! Viss du lurteTa det i morgen![]()
Tror vi er mange om detHater å brette og henge opp jeg også...
Vi har også tøkretrommel, men mye som ikke kan dit, og de må jo allikevel brettes og legges på plass.Tror vi er mange om dethar da tørketrommel, men ikke alt som kan trommles
snakk om luxusproblemer
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
He he. Hvorfor hsr du tatt Mr?
Håpe de finner ut av det da. Rart hvis musklene skal være sånn til stadighet..Skada ryggen når jeg var 15 på håndball banen, å krangler med forsikringa enda(!) for de mener det ikke er skade men muskulært. Men har så vondt at jeg blir sengeliggende på det værste![]()
Ja. Det jeg å syns. Når jeg ikke klarer løfte Victoria eller bøye meg sier det seg selv at det ikke er normalt!Håpe de finner ut av det da. Rart hvis musklene skal være sånn til stadighet..
Huff a meg! Tror vi må få oss hushjelpVi har også tøkretrommel, men mye som ikke kan dit, og de må jo allikevel brettes og legges på plass.![]()
FnisBlei en halvtime gitthaha!
Ø har lovet at jeg skal få hushjelpHuff a meg! Tror vi må få oss hushjelpvar jo skriv om det i avisen for et par dager siden
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Skal ha det i bakhodetslik at dokke veit det. frå no av virker ikkje 7 og 4 tallet på mobilen. så eg kjem til å bruke lignende bokstaver istedenfor. eg er ikkej dritings!!![]()
Det er berre den einaste måten eg får kommunisert med!
![]()
![]()
Folk er rå! Kos det med guttene dineFy faen her skravles det.
Du er da hvertfall bortskjemt! :OØ har lovet at jeg skal få hushjelpMen får nesten bli etter permisjon!