Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt.Vanskelig å henge med fra denna drittpc`n.. Og så syns jeg app`n funker dårlig på tab og mobil.
Deilig å ut å gå tur nå ja. Elsker mars når det er snø og sol. Er på en måte vår og vinter samtidig.God morgen jenter! Skal prøve å hjelpe dere litt i dag!må bare finne ut av appen på iphonen
i dag har jeg lyst å gjøre så mye! Husarbeid, gå tur, treffe venner, lage middag! Meeeen sitter forsatt i soffen
har da hvertfall dusja!
ikke så lett å komme i gang når du har en ved siden av som var ute i går
wæææ! Blir vel sittendes her en stund
må nå hvertfall komme meg ut en tur i finværet med lillegull
![]()
Ellers så sover bebis, og det er ski på tv..da er mor fornøyd![]()
Så dumt.Appen funker veldig bra her. Når jeg er på pc så går jeg inn og ut av varslene som kommer på sidne hele tiden når det er liv. Så slipper jeg og gå inn på hovedsida hele tiden.
![]()
Har samsung, der trykker jeg bare refresh iallefall. easypeasyJa, kjekt med varslene på pc, og så får jeg ikke oppdatert/refresha med app`n..sikkert bare jeg som er noob![]()
Har samsung, der trykker jeg bare refresh iallefall. easypeasy
Hæ..har samsung jeg og jo. Teskje takk!
Og, artig at jeg skreiv easypeasy(ikke vanlig) i babymat tråden, uten å ha lest dette først laughing7
Når du er på appen der du vil oppdatere siden så trykker du knappen til venstre. Da kommer valgene refresh, search, new topic og mark forum as read opp.![]()
Takk takk C!He he. Hvorfor hsr du tatt Mr?Herregud, veit man savner kjapp Internett når man sitter 15 min i bilen utenfor røntgen senteret fordi det var gratis trådløst nett her....
Haha, søtaHerregud, veit man savner kjapp Internett når man sitter 15 min i bilen utenfor røntgen senteret fordi det var gratis trådløst nett her....