Morgenskravling 10. mars

lillerypa

Forumet er livet
Da er det siste innspurt, jenter! Nå må vi kjøre på ;)
 
Siste innspurt. Hadde vært deilig å dratt i land dette. :D Hva er planene deres i dag da? Forutenom Babyverden. :p Her er det strålende sol, så tenkte jeg skulle ta meg en trilletur litt senere. Mannen er ute og triller nå så da bruker jeg hvert min. her inne. :p
 
Siste innspurt. Hadde vært deilig å dratt i land dette. :D Hva er planene deres i dag da? Forutenom Babyverden. :p Her er det strålende sol, så tenkte jeg skulle ta meg en trilletur litt senere. Mannen er ute og triller nå så da bruker jeg hvert min. her inne. :p
Spise frokost. BV. Spise lunsj. BV. Spise middag. BV.
Litt innslag av dobesøk etter behov! Og så har jeg barnevakt en del i dag, så ingenting stopper meg ;)
 
Herlig! At du har barnevakt. Her må jeg nok sjonglere litt mellom bv og familien. vurderer å late som jeg er syk. :p
 
Herlig! At du har barnevakt. Her må jeg nok sjonglere litt mellom bv og familien. vurderer å late som jeg er syk. :p
Haha :) Det er lov å late som siden det er siste dag og blodig alvor! ;)
 
Han er ute og triller nå da så får være effektiv. Kvelden i kveld har jeg satt av til dere uansett. Enten liggende på rommet med mobil og urolig unge eller her foran pc
 
Nå har jeg lagt snuppa ut for første dupp! :D hører hun romsterer litt, så håper ikke hun våkner!
Ellers har jeg ingen andre planer enn bv idag :p Får se om vi kanskje drar en tur til svigers, men isåfall blir telefonen med ;)
 
Bra dere prioriterere jenter. Ifølge apriljentene som holder oversikten så ligger vi fortsatt nesten 300 innlegg foran dem. :D Så skravlingsen i går hjalp. Håper mange flere kommer innom i dag også.
 
Bra dere prioriterere jenter. Ifølge apriljentene som holder oversikten så ligger vi fortsatt nesten 300 innlegg foran dem. :D Så skravlingsen i går hjalp. Håper mange flere kommer innom i dag også.

Haha, godt de holder oversikt for oss :p
 
Fra å være inne på FB hele tiden glemmer eg helt å sjekke der nå! Savner det ikke engang! :O

Ja, sånn er det her også :p Men greit å bli litt avvent fb da!
 
Ja så slipper vi. Har ikke peiling jeg. har ikke sjekket hvor mange innlegg jeg har i løpet av dagen en gang. :p
 
God morgen :)
Skal prøve å hjelpe dere idag :) I går var jeg borte hele dagen, så fikk ikke skrevet ett innlegg.. Sorry :/ Men, skal ta igjen for det idag ;)
 
God morgen :)
Skal prøve å hjelpe dere idag :) I går var jeg borte hele dagen, så fikk ikke skrevet ett innlegg.. Sorry :/ Men, skal ta igjen for det idag ;)

Høres bra ut ;)
 
God morgen :)
Skal prøve å hjelpe dere idag :) I går var jeg borte hele dagen, så fikk ikke skrevet ett innlegg.. Sorry :/ Men, skal ta igjen for det idag ;)
Ingenting å beklage. Skriv når dere har tid og lyst. Skal jo være kjekt også. ;)
 
Back
Topp