Innom og poster før jeg går i dusjen med lillegutt.Folk er rå! Kos det med guttene dine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innom og poster før jeg går i dusjen med lillegutt.Folk er rå! Kos det med guttene dine![]()
Kan ikke lese alt nå nei. Gi jernet.Hoppet rett over alle sidene med skravlig for å fortelle at ja, ehh, jeg er her![]()
Blir litt til og fra nå når småttisene er våkne. De krever jo sitt. Snart dupp her tror jeg.Nå har jeg gått tur, og snuppa ligger på gulvet å lekerMannen er ikke hjemme, så er innom når snuppa tillater det
![]()
Kjempebra!Da er sambo informert om at jeg skal sitte her inne i hele kveld. var greit det. Så da trenger jeg ikke å gjemme meg på soverommet.![]()
Mobil i en hånd, baby i den andre? ;pNå har jeg gått tur, og snuppa ligger på gulvet å lekerMannen er ikke hjemme, så er innom når snuppa tillater det
![]()
Da er sambo informert om at jeg skal sitte her inne i hele kveld. var greit det. Så da trenger jeg ikke å gjemme meg på soverommet.![]()
Har også gitt beskjed om at jeg er opptatt i kveld![]()
Det liker vi.Dette blir nå det nyeste!
Ja hun må sannelig ha stått på. Du lå jo virkelig langt foran...Hahaså flink ho er
![]()