Morgenskravling 10. mars

Æsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helga:p greit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk:p
Hater å brette og henge opp jeg også...

Æsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helga:p greit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk:p
Ta det i morgen :p

Ta det i morgen :p
Mandag i morgen! Viss du lurte;) av en eller annen grunn er mandag en drittdag, selv om jeg er i permisjon:O får bare begynne å putte i maskinen;) ikke kjekt å gjøre slikt på en mandag:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror vi er mange om det;) har da tørketrommel, men ikke alt som kan trommles:( snakk om luxusproblemer:p

Vi har også tøkretrommel, men mye som ikke kan dit, og de må jo allikevel brettes og legges på plass. :(

He he. Hvorfor hsr du tatt Mr?

Skada ryggen når jeg var 15 på håndball banen, å krangler med forsikringa enda(!) for de mener det ikke er skade men muskulært. Men har så vondt at jeg blir sengeliggende på det værste:p

Skada ryggen når jeg var 15 på håndball banen, å krangler med forsikringa enda(!) for de mener det ikke er skade men muskulært. Men har så vondt at jeg blir sengeliggende på det værste:p
Håpe de finner ut av det da. Rart hvis musklene skal være sånn til stadighet..

Hva sto det om det i avisa da?

Huff a meg! Tror vi må få oss hushjelp;) var jo skriv om det i avisen for et par dager siden:p

Ø har lovet at jeg skal få hushjelp :p Men får nesten bli etter permisjon!

Hater klesvask jeg og... eller selve vasken tar jo vaskemaskinen, men henge opp, legge sammen og på plass, det liker jeg ikke... og no kom jeg på at vaskemaskinen er full av ull som må henges opp... æsj...

slik at dokke veit det. frå no av virker ikkje 7 og 4 tallet på mobilen. så eg kjem til å bruke lignende bokstaver istedenfor. eg er ikkej dritings!! :) :) Det er berre den einaste måten eg får kommunisert med!:) :P

Fy faen her skravles det.

slik at dokke veit det. frå no av virker ikkje 7 og 4 tallet på mobilen. så eg kjem til å bruke lignende bokstaver istedenfor. eg er ikkej dritings!! :) :) Det er berre den einaste måten eg får kommunisert med!:) :P
Skal ha det i bakhodet ;)

Back
Topp