Morgenskravling 10. mars

Ellers så sover bebis, og det er ski på tv..da er mor fornøyd ;)

Vanskelig å henge med fra denna drittpc`n.. Og så syns jeg app`n funker dårlig på tab og mobil.
Så dumt. :( Appen funker veldig bra her. Når jeg er på pc så går jeg inn og ut av varslene som kommer på sidne hele tiden når det er liv. Så slipper jeg og gå inn på hovedsida hele tiden. ;)

God morgen jenter! Skal prøve å hjelpe dere litt i dag!;) må bare finne ut av appen på iphonen;) i dag har jeg lyst å gjøre så mye! Husarbeid, gå tur, treffe venner, lage middag! Meeeen sitter forsatt i soffen:p har da hvertfall dusja!:p ikke så lett å komme i gang når du har en ved siden av som var ute i går:p wæææ! Blir vel sittendes her en stund:p må nå hvertfall komme meg ut en tur i finværet med lillegull:D
Deilig å ut å gå tur nå ja. Elsker mars når det er snø og sol. Er på en måte vår og vinter samtidig. :D

Ski er kjedelig, men god bakgrunnsstøy. Regner med det kommer på når pappan kommer hjem. Må nok ta en pause her inne når han er tilbake. Litt kvalitetstid med guttan mine. :D

Blir nok en pause her også når snuppa våkner :)

Så dumt. :( Appen funker veldig bra her. Når jeg er på pc så går jeg inn og ut av varslene som kommer på sidne hele tiden når det er liv. Så slipper jeg og gå inn på hovedsida hele tiden. ;)

Ja, kjekt med varslene på pc, og så får jeg ikke oppdatert/refresha med app`n..sikkert bare jeg som er noob ;)

Vi har stått på vi nå da LilleR. Regner med at bombadilla, mario og trolly kommer innom snart og holder fortet :)

Ja, kjekt med varslene på pc, og så får jeg ikke oppdatert/refresha med app`n..sikkert bare jeg som er noob ;)
Har samsung, der trykker jeg bare refresh iallefall. easypeasy

Har samsung, der trykker jeg bare refresh iallefall. easypeasy

Hæ..har samsung jeg og jo. Teskje takk! ;)
Og, artig at jeg skreiv easypeasy(ikke vanlig) i babymat tråden, uten å ha lest dette først laughing7

Når du er på appen der du vil oppdatere siden så trykker du knappen til venstre. Da kommer valgene refresh, search, new topic og mark forum as read opp. :)
Hæ..har samsung jeg og jo. Teskje takk! ;)
Og, artig at jeg skreiv easypeasy(ikke vanlig) i babymat tråden, uten å ha lest dette først laughing7

Frokost er spist og baby sover!
ImageUploadedByBV Forum1362911536.297714.jpg
Hva skjer rundt om? :D

Venter på kaillen, så blir det en pause fra bv. Gleder meg litt. :P

Når du er på appen der du vil oppdatere siden så trykker du knappen til venstre. Da kommer valgene refresh, search, new topic og mark forum as read opp. :)

Åfkårz :smiley-ashamed008 Takk takk C!

Du fikk det til ja. :D

Herregud, veit man savner kjapp Internett når man sitter 15 min i bilen utenfor røntgen senteret fordi det var gratis trådløst nett her....

Lite med snø i Stavanger for tiden gitt;) men sol og frost er greit det og:D har nå hvertfall klart å stelle meg nå:D et skritt nærmere;) hvilepause i soffen igjen ;) mini sover :D

Herregud, veit man savner kjapp Internett når man sitter 15 min i bilen utenfor røntgen senteret fordi det var gratis trådløst nett her....
He he. Hvorfor hsr du tatt Mr?

Æsj! Så nå den haugen med klesvask! Den må jeg ha trylla vekk fra synet i helga:p greit å vaske, men å brette klær og henge opp klær derimot! Blææææ! Viljen for husarbeid svinner mer å mer vekk:p

Haha, søta :D

Back
Topp