Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk kjøpt litt klær til lillebrorså nå kan han bare komme
Vis vedlegget 32239
★Sender fra pipe-gjøken★

Nam!!!!God kveld, jenterIdag har jeg hatt besøk av ei god venninne av meg og hennes 5 uker gamle babyjente
Vært en kjempekoselig skravle dag
Da Mathea kom hjem fra skolen satte vi igang med blåbær plukking hele gjengen
Vi har spist kylling filet med godt tilbehør og jeg laga muffins med blåbær mens mannen bada jentene
Håper dere alle har hatt en Flotters dag
Vis vedlegget 32243
Det kan jeg tenke meg!Ungene og mannen synes de var gode iallfall![]()
Det kan jeg tenke meg!
Jeg er alene med guttene i dag, og til kveldsmat laget jeg havrepannekaker til oss!
Jeg fikk bare to små pannekaker da gutta spiste opp resten mens jeg stekte![]()
![]()
Er det fra hm? Elsker ugler.... Utrolig fine klærFikk kjøpt litt klær til lillebrorså nå kan han bare komme
Vis vedlegget 32239
★Sender fra pipe-gjøken★
Mannen min jobber i forsvaret, så det hender han ar på øvelse, kurs eller liknende.hahah, så pannekakene var midt i blinken blant gutta?<3 Du er så flinkHørtes veldig godt ut
Er du ofte alene med de? Jobber mannen din borte? Mannen min jobber dag- og kveldsskift når han jobber 100%! Han jobber fortsatt kun 40% pga foten!
Så mye fint!![]()
Det bør lokke han ut![]()
God kveld, jenterIdag har jeg hatt besøk av ei god venninne av meg og hennes 5 uker gamle babyjente
Vært en kjempekoselig skravle dag
Da Mathea kom hjem fra skolen satte vi igang med blåbær plukking hele gjengen
Vi har spist kylling filet med godt tilbehør og jeg laga muffins med blåbær mens mannen bada jentene
Håper dere alle har hatt en Flotters dag
Vis vedlegget 32243
OI, så billigHaha ja, kansje han sitter på forumet inni der og ser bildehehe.. ble ikke dyrt heller, alt sammen for nesten 600kr
★Sender fra pipe-gjøken★
Er det fra hm? Elsker ugler.... Utrolig fine klærnå er det ikke lenge igjen...
Du har en spennende tid i møte![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
OI, så billig![]()
Jeg har hørt at nummer tre er en luring, så det blir spennende å se når han kommer!!!![]()
Det blir spennende å se daJa jeg ble litt overrasket når jeg så prisenog med det lille jeg har fra før, så skal alt være klart til han kommer
trenger bare å vaske/tørke de nye klæra da
Hehe ja de sier så, men jordmødrene her tror ikke jeg kommer til å gå så mye lenger enn termin..og håper de har rett
★Sender fra pipe-gjøken★
Fikk kjøpt litt klær til lillebrorså nå kan han bare komme
Vis vedlegget 32239
★Sender fra pipe-gjøken★
God dag jenter
I dag skal vi være hjemme og "ta det med ro"..haha!!
Vi skulle egentlig ha besøk av hærlige Jenny og mamman, men jeg blødde i går kveld, så vi måtte utsette det. Har vært med legen, og alt ser fint ut. Det var nok noen speukne blodkarhun hørte hjertelyden til fosteret, og tok hcg blodprøve for å se stigningen. Hun ville sykmelde meg, men siden jeg jobber bare hver onsdag og annenhver helg, så takket jeg nei. Det er jo mer avslappende på jobb som regel ;-)
Nå skal jeg få Simone til å sove litt, og lage meg en deilig latte :-D
Håper dere har en fin dag alle sammen!
Hva var det som hadde skjedd? Rakk aldri å lese hele skravletråden i dag jeg.Jentene mine sover, jeg har tent lys i stua og laget med en kopp te!så nå skal jeg tuuuse meg
Liana har vært i topp form hele dagen, så jeg er litt små-irritert på avdelingsleder i barnehagen! At dem ikke kunne lagt hun til å sove der, og heller se ann på formen hennes? Enn å stresse opp meg som var 1,5 time unna, og mora mi måtte gå fra jobb for å hente en frisk unge
menmen, jeg får snakke med sjefen om det når hun er der!
★Sender fra pipe-gjøken★
Nei. Slik var det her og. Men,han skjønte det bedre enn jeg trodde.Jepp, alt fra h&mja syns ugle-motivene som er inn for tiden, er såå søte
også så glade farger på det settet!
Ja veldig spent på åssen det blir med Liana og en nyfødt baby! Hun forstår jo ikke akkurat så mye
★Sender fra pipe-gjøken★