Monday morning

Jeg forlot stua for å lage omelett i sta, og da satt Jenny pent på gulvet og lekte. Da jeg kom tilbake stod hun oppreist ved stuebordet og trykte innherdig på bank-id'en min. Hahaha.. Blei så overraska. Hun begynner å bli ganske frampå og tøff med tanke på å komme seg opp og stå.
Her er noen bilder jeg tok nå nettopp. Siden hun "nettopp" har lært seg å sette seg opp (5uker siden), så syns jeg hun er steika flink.Vis vedlegget 32205Fornøyd med egen innsats.:)Vis vedlegget 32207Slipper ei hånd (og står på en fot innimellom) Vis vedlegget 32206Bøyer seg ned etter leiker.

FLINKE Jenny da! :D Skal si jenta har fått fart på seg ja! :) Går fort i svingene nå, plutselig vandrer hun vel rundt hun også :)

Guttene her er også i seng, Lillebror rett før kl 19 i dag, og T før 19.30 :p
VI koste oss ute i ettermiddagssola en liten time før barne-tv og pannekakespising!
Nå har jeg og tent lys og laget te, planen er å prøve bli ferdig med arbeidskravet nå i kveld :D

Det blir spennende å se da :D Har de sjekket modning siden de tror det eller?

Nei, men siden jeg kun har født før termin tidligere..så sier de at det kan ha noe med min syklus å gjøre..og for en uke siden så hadde hode nesten festet seg:eek::D så blir spennende å se imårra, for da har jeg ny kontroll:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Jentene mine sover, jeg har tent lys i stua og laget med en kopp te!:rolleyes: så nå skal jeg tuuuse meg:p

Liana har vært i topp form hele dagen, så jeg er litt små-irritert på avdelingsleder i barnehagen! At dem ikke kunne lagt hun til å sove der, og heller se ann på formen hennes? Enn å stresse opp meg som var 1,5 time unna, og mora mi måtte gå fra jobb for å hente en frisk unge:confused::oops:
menmen, jeg får snakke med sjefen om det når hun er der!

★Sender fra pipe-gjøken★

hmh, ja, er jo litt merkelig! Da Hermine kasta opp pga hoste i barnehagen ringte de oss, hovedsaklig fordi hun gråt sånn. Men de la henne likevel, og ringte oss på nytt da hun hadde sovna for å si at vi ikke trengte å hente henne før hun hadde våkna!

Nei, men siden jeg kun har født før termin tidligere..så sier de at det kan ha noe med min syklus å gjøre..og for en uke siden så hadde hode nesten festet seg:eek::D så blir spennende å se imårra, for da har jeg ny kontroll:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, noen bærer kortere enn andre =)
Jeg har visst helt sikket at jeg ville passere termindato begge gangene, som min mor visste med alle sine fire :D :p

ååå, SÅ søøøte klær da!!! :D
Dere får sikkert også endel i gave når han kommer ;)

Hehe ja:D
Får nok noen gaver ja:rolleyes: men med jentene, så har nesten alle gitt klær i str 62 og 68, :P så har sørget for å ha litt klart i 50/56 :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nok en dag forsvant i turbofart!
Hermine fikk idag spise brødskive til kvelds, bare to timer etter middag mem hum dytta ned 1/2 polarbrød så da var hun vel sulten;) 120ml mme etterpå og slokna på 5 minutter før kl 19 :D
...man blir tydelig sulten av å øve seg på å stå og gå :):cool: Hun har bare stått uten støtte i to dager, men prøvde seg idag på to skritt :D armene i været mens hun sier "åå, ååå" :p
1379960603931.jpg

*Surfer mobilt*

Hehe ja:D
Får nok noen gaver ja:rolleyes: men med jentene, så har nesten alle gitt klær i str 62 og 68, :p så har sørget for å ha litt klart i 50/56 :)

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, høres kjent ut, jeg sendte mannen ut og fikk bytta noe tilbake i 56 :p

VI koste oss ute i ettermiddagssola en liten time før barne-tv og pannekakespising!
Nå har jeg og tent lys og laget te, planen er å prøve bli ferdig med arbeidskravet nå i kveld :D

Hva laga du pannekakene på siden de var melkefrie? Er E blitt noe bedre i magen uten melk?
Lykke til med arbeidskravet! :D

Hva laga du pannekakene på siden de var melkefrie? Er E blitt noe bedre i magen uten melk?
Lykke til med arbeidskravet! :D
Jeg laget de på havremelk, jeg =)
Brukte ikke oppskrift da, hadde bare oppi litt jeg hadde hjemme. Egg, havremelk, en dæsj olje, litt bakepulver og havregrynsmel til passe konsistens :p Stekte de i kokosolje!
Vi har ikke kuttet ut melk 100%, han har hatt et par gufne bleier i dag også, men ikke på langt nær slik han hadde. Lurer på om vi bør kutte ut alt jeg, selvom han har tålt det før...

Hva var det som hadde skjedd? Rakk aldri å lese hele skravletråden i dag jeg.
Bra hun er frisk da!

Hun hadde kastet opp ca 1 time etter levering..noe som antagelig vis var min skyld, fordi jeg hadde gitt hun 2 brødskiver, bare 1 time etter morgenflaska (pleier å la det gå 2-3 timer)..og hun sa selv at formen hennes var helt fin, men at hun ble litt sutrete og kontaktsøkende etter det..men det igjen var jo i den tiden hun pleier å sove i barnehagen:eek: og jeg spurte om hun virket syk, eller hadde feber, men det hadde hun heller ikke:confused: og hun ville uansett at hun skulle bli henta..
Jeg mener at det kan være ganske normalt at en så liten unge kan kaste opp uten å være syk!:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg laget de på havremelk, jeg =)
Brukte ikke oppskrift da, hadde bare oppi litt jeg hadde hjemme. Egg, havremelk, en dæsj olje, litt bakepulver og havregrynsmel til passe konsistens :p Stekte de i kokosolje!
Vi har ikke kuttet ut melk 100%, han har hatt et par gufne bleier i dag også, men ikke på langt nær slik han hadde. Lurer på om vi bør kutte ut alt jeg, selvom han har tålt det før...

hmh, ikke godt å si! Men man kan jo dessverre provosere fram en inntolleranse som har ligget og ulmet o_O Er jo så rart at han reagerer så ille mens han ennå får mm...DUH, har han fått noe mme de siste dagene/uken??? :eek:

Nei. Slik var det her og. Men,han skjønte det bedre enn jeg trodde.
Har vært et utrolig slitsomt år,men gurimalla så glad jeg er for å ta to tette....
De leker sammen hele tiden,og koser og kysser på hverandre dagen lang <3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Men du har vel vært mye alene om dette å da? Og ja, de får jo veldig mye glede av hverandre når dem kommer i den alderen dine er i nå, og utover:D
Nå tror og håper jeg at det ikke vil bli såå stor forskjell å gå fra 2 til 3..for jeg syns faktisk det var mer slitsomt å gå fra ingen barn, til ett, enn fra 1 til 2 :) men så er det jo ca 3 år i mellom Emira og Liana da:P

★Sender fra pipe-gjøken★

hmh, ikke godt å si! Men man kan jo dessverre provosere fram en inntolleranse som har ligget og ulmet o_O Er jo så rart at han reagerer så ille mens han ennå får mm...DUH, har han fått noe mme de siste dagene/uken??? :eek:
Han har fått det jenvt nå og da siden jeg begynte å jobbe igjen i sommer, men vi ser ingen sammenheng med når han får det og når han har blitt dårlig i magen...

Er godt når de små legger seg tidlig :D var ca samme tid som her;):) Liana kl 19, og Emira 19:30..
Flink du er altså! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

hmh, ja, er jo litt merkelig! Da Hermine kasta opp pga hoste i barnehagen ringte de oss, hovedsaklig fordi hun gråt sånn. Men de la henne likevel, og ringte oss på nytt da hun hadde sovna for å si at vi ikke trengte å hente henne før hun hadde våkna!

Ja er jo det som er riktig! Så lenge formen ellers virker fin og dem ikke har feber.. dem gjorde jo det samme som hos dere med Emira, når hun kasta opp uten å være syk..men da var det en annen leder der;) (en som faktisk har unger selv):P så da valgte de bare å se ann på formen etter soving og heller ringe om det ble verre!
Også hadde hun gitt beskjed til mora mi at Liana også hadde klart å bitt seg i leppa! Vil da tro at de kan gråte litt av sånt å :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, noen bærer kortere enn andre =)
Jeg har visst helt sikket at jeg ville passere termindato begge gangene, som min mor visste med alle sine fire :D :p

Hehe ja ikke sant!:) er litt forkjellig fra kvinne til kvinne;) men dem sier også at tredje kan vente litt lenger:P så får se! Er ganske spent, og så fort jeg har mensen-lignende smerter ved kynnere, så er jeg veldig obs på om det kan være rier.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært på ikea. Fått kjøpt sirkustelt til ungene. Som står på rommet til w. Mina sitt rom er så lite. Kjøpt gulvteppe,nye madrasser til begge. Et nytt bilde. Litt leker. Og masse lys og ting som jeg likwe ;-) Slik ble rommet hans...
Mina sitt rom,er nesten som et lite bøttekott,så når hun sover gjennom natten,så skal de ha rom sammen.. Ta over vårt rom :)

Sent from my GT-I9300

så koselig han har det :D

Ja er jo det som er riktig! Så lenge formen ellers virker fin og dem ikke har feber.. dem gjorde jo det samme som hos dere med Emira, når hun kasta opp uten å være syk..men da var det en annen leder der;) (en som faktisk har unger selv):p så da valgte de bare å se ann på formen etter soving og heller ringe om det ble verre!
Også hadde hun gitt beskjed til mora mi at Liana også hadde klart å bitt seg i leppa! Vil da tro at de kan gråte litt av sånt å :p

★Sender fra pipe-gjøken★

men samtidig vet jeg jo at bhg er liiivredd for noro-vius, så de var nok litt redde for at hun skulle kaste opp mer selv uten feber ;) :P

God kveld, jenter:) Idag har jeg hatt besøk av ei god venninne av meg og hennes 5 uker gamle babyjente:rolleyes: Vært en kjempekoselig skravle dag:D Da Mathea kom hjem fra skolen satte vi igang med blåbær plukking hele gjengen:p Vi har spist kylling filet med godt tilbehør og jeg laga muffins med blåbær mens mannen bada jentene:) Håper dere alle har hatt en Flotters dag:)
Vis vedlegget 32243

mmm, herlige muffins! :D
Vi har også spist kyllingfilet idag :p Med stekte potetbåter og salat :) Hermine digga potetbåtene, lett å holde i handa og mumse ;)

Back
Topp