Monday morning

God dag jenter :)
I dag skal vi være hjemme og "ta det med ro"..haha!! ;)

Vi skulle egentlig ha besøk av hærlige Jenny og mamman, men jeg blødde i går kveld, så vi måtte utsette det. Har vært med legen, og alt ser fint ut. Det var nok noen speukne blodkar :) hun hørte hjertelyden til fosteret, og tok hcg blodprøve for å se stigningen. Hun ville sykmelde meg, men siden jeg jobber bare hver onsdag og annenhver helg, så takket jeg nei. Det er jo mer avslappende på jobb som regel ;-)

Nå skal jeg få Simone til å sove litt, og lage meg en deilig latte :-D

Håper dere har en fin dag alle sammen!
 
Da er det min tur til å lage en tråd:)
Mannen har levert snuppa i barnehagen, jeg skal snart dra til Røros, veeeldig spent og nervøs om det blir operasjon. Helt utrolig at man må helt dit for dette men, sånn er det gitt:)
Ha en fin dag alle sammen :flower

Lykke til i dag! :)
 
God morgen!
Første natt på eget rom for Lillebror gikk både bra og ikke bra :p
Første del av natten var helt turbo. Jeg ammet han 22.20, 00.45 og 02.30. Men da sov han til slutt til kl 7.30, bortsett fra en liten oppvåkning i 4-tiden...
Så det siste døgnet har han til sammen hatt 13 timers søvn om jeg trekker fra halvtimene han var våken i natt...
Vi får besøk av ei venninne og datra hennes på 9,5 måned i dag =)
Ungene skal få leke seg litt før vi går tur til byen for å poste bursdagsgave :)

Så spennende med eget rom da! Håper han sover enda bedre i natt :) 13 timer høres bra ut selv om du sikkert foretrekker litt lenger tid mellom nattammingen :)

Kos dere med besøk :)
 
Hei på dere!:)

Jeg sitter i Kongsberg nå (ikke noe fødsel:p)
Men venter på samboer som er til tannlege.. men på vei hit, så fikk jeg telefon fra barnehagen om at Liana hadde kasta opp:eek::( hun har ikke virket noe syk, og ikke i barnehagen heller..så jeg tror det er fordi hun fikk brødskiver (2 stk) bare 1 time etter morgenflaska! (Pleier å gå minst 2 timer før jeg gir hun mat etter det)...

Ringe mamma, og hun kunne hente hun.. for de sa hun var sutrete, men jeg mener det er fordi hun er trøtt! For hun pleier å sove i barnehagen kl 11, og det var DA jg fikk telefon:confused: teit når den nye lederen ikke kan se ann på formen hennes, men heller gjøre det vanskelig for oss som ikke er hjemme OG alle andre er på jobb!
Når dette skjedde med emira i samme alder, så valgte dem å heller se ann på formen til hun;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så kjedelig at de ikke ville se an formen hennes etter en dubb da. Kanskje de har angst for at oppkastet er smittsomt..bra mamman din kunne stille opp! :)
 
Jeg forlot stua for å lage omelett i sta, og da satt Jenny pent på gulvet og lekte. Da jeg kom tilbake stod hun oppreist ved stuebordet og trykte innherdig på bank-id'en min. Hahaha.. Blei så overraska. Hun begynner å bli ganske frampå og tøff med tanke på å komme seg opp og stå.
Her er noen bilder jeg tok nå nettopp. Siden hun "nettopp" har lært seg å sette seg opp (5uker siden), så syns jeg hun er steika flink.1379937064043.jpgFornøyd med egen innsats.:)1379937221992.jpgSlipper ei hånd (og står på en fot innimellom) 1379937184697.jpgBøyer seg ned etter leiker.
 
Jeg forlot stua for å lage omelett i sta, og da satt Jenny pent på gulvet og lekte. Da jeg kom tilbake stod hun oppreist ved stuebordet og trykte innherdig på bank-id'en min. Hahaha.. Blei så overraska. Hun begynner å bli ganske frampå og tøff med tanke på å komme seg opp og stå.
Her er noen bilder jeg tok nå nettopp. Siden hun "nettopp" har lært seg å sette seg opp (5uker siden), så syns jeg hun er steika flink.Vis vedlegget 32205Fornøyd med egen innsats.:)Vis vedlegget 32207Slipper ei hånd (og står på en fot innimellom) Vis vedlegget 32206Bøyer seg ned etter leiker.

Sååå fornøyd med egen innstats da :) hun skal opp og frem den jenta der! Jeg synst også hun gikk raskt fra å sette seg opp til å teise seg selv! Hun har veldig bra kontroll når hun bøyer seg og tar opp en leke og står på en fot! :)
 
Sååå fornøyd med egen innstats da :) hun skal opp og frem den jenta der! Jeg synst også hun gikk raskt fra å sette seg opp til å teise seg selv! Hun har veldig bra kontroll når hun bøyer seg og tar opp en leke og står på en fot! :)
Ja, det gikk fortere med dette, enn det å lære henne å sette seg opp.
Det tok jo mange måneder. Rullinga like så. Hun fatter tydeligvis interesse for dette her da, og det er jo bra.:)
Er det pissregn uten like hos dere også, Bébbe? Her kommer det sidelengs vestfra, så jeg la henne opp i senga til denne andre dubben og.;) Håper hun sover greit, cause THIS mama needs coffee!!
 
Æsj..fikk ikke til å quote Lilla-87...

Her også regner det. Er vindstille nesten, men plasker ned. Hadde tenkt å gå tur, men sofagrisen i meg sa at det var bedre å se tv mens snuppa sover ;) glemte å legge hun i senga da så vi får prøve det i morgen :) håper hun sover til kl 15.00, for da har hun sovet 1,5 time..våkna klokka 07.45 i dag. Håper hun fortsetter å sove "lenge" om morgenen, men tørr ikke venne meg til det ;-p
 
Æsj..fikk ikke til å quote Lilla-87...

Her også regner det. Er vindstille nesten, men plasker ned. Hadde tenkt å gå tur, men sofagrisen i meg sa at det var bedre å se tv mens snuppa sover ;) glemte å legge hun i senga da så vi får prøve det i morgen :) håper hun sover til kl 15.00, for da har hun sovet 1,5 time..våkna klokka 07.45 i dag. Håper hun fortsetter å sove "lenge" om morgenen, men tørr ikke venne meg til det ;-p
Dubb nr to gikk ikke så bra her. :p Hun hyyyyylgrein både i vogn og seng, så da gikk vi inn og satte på barnesangene hennes på Spotify istedet. Flotters!:) Ble bare en dubb her i dag da, men får heller ta en tidlig kveld. Jenny har også sovet til 07.30 de siste morgenene, og det er farlig luksus.;)
 
Dubb nr to gikk ikke så bra her. :p Hun hyyyyylgrein både i vogn og seng, så da gikk vi inn og satte på barnesangene hennes på Spotify istedet. Flotters!:) Ble bare en dubb her i dag da, men får heller ta en tidlig kveld. Jenny har også sovet til 07.30 de siste morgenene, og det er farlig luksus.;)

Synd med dubben da! Her går det overraskende greit i dag. Hun sov fra ca 13-14.50 i vogna. Våkna. Jeg tok hun opp slik jeg bruker og satte oss i sofaen. Da sovna hun igjen, oh mr. Hårek kom og slo seg ned på fanget også ;) du har sett bildet på fb, men slenger det inn her også så resten kan se hvor koselig vi hadde det :) la hun i vogna nå og hun sover videre.

ImageUploadedByBV Forum1379943293.366931.jpg
 
Vi har vært på ikea. Fått kjøpt sirkustelt til ungene. Som står på rommet til w. Mina sitt rom er så lite. Kjøpt gulvteppe,nye madrasser til begge. Et nytt bilde. Litt leker. Og masse lys og ting som jeg likwe ;-) Slik ble rommet hans...
Mina sitt rom,er nesten som et lite bøttekott,så når hun sover gjennom natten,så skal de ha rom sammen.. Ta over vårt rom :)

Sent from my GT-I9300
 

Vedlegg

  • 1379943439966.jpg
    1379943439966.jpg
    37,1 KB · Visninger: 16
  • 1379943449687.jpg
    1379943449687.jpg
    42,8 KB · Visninger: 15
  • 1379943458634.jpg
    1379943458634.jpg
    42,8 KB · Visninger: 15
Vi har vært på ikea. Fått kjøpt sirkustelt til ungene. Som står på rommet til w. Mina sitt rom er så lite. Kjøpt gulvteppe,nye madrasser til begge. Et nytt bilde. Litt leker. Og masse lys og ting som jeg likwe ;-) Slik ble rommet hans...
Mina sitt rom,er nesten som et lite bøttekott,så når hun sover gjennom natten,så skal de ha rom sammen.. Ta over vårt rom :)

Sent from my GT-I9300

Så fint :) deilig å ordne litt da!
 
Vi har vært på ikea. Fått kjøpt sirkustelt til ungene. Som står på rommet til w. Mina sitt rom er så lite. Kjøpt gulvteppe,nye madrasser til begge. Et nytt bilde. Litt leker. Og masse lys og ting som jeg likwe ;-) Slik ble rommet hans...
Mina sitt rom,er nesten som et lite bøttekott,så når hun sover gjennom natten,så skal de ha rom sammen.. Ta over vårt rom :)

Sent from my GT-I9300
Så fint det blei! Sirkustelt er vel stas til de små tenker jeg.:)
 
Så spennende med eget rom da! Håper han sover enda bedre i natt :) 13 timer høres bra ut selv om du sikkert foretrekker litt lenger tid mellom nattammingen :)

Kos dere med besøk :)
Ja, jeg trodde han fikk altfor lite søvn i løpet av døgnet, men det var jo ikke så ille =)
Ja, litt lenger tid mellom ammingene og en rolig gutt i mellom amming(er) hadde vært fint :D
 
God dag jenter :)
I dag skal vi være hjemme og "ta det med ro"..haha!! ;)

Vi skulle egentlig ha besøk av hærlige Jenny og mamman, men jeg blødde i går kveld, så vi måtte utsette det. Har vært med legen, og alt ser fint ut. Det var nok noen speukne blodkar :) hun hørte hjertelyden til fosteret, og tok hcg blodprøve for å se stigningen. Hun ville sykmelde meg, men siden jeg jobber bare hver onsdag og annenhver helg, så takket jeg nei. Det er jo mer avslappende på jobb som regel ;-)

Nå skal jeg få Simone til å sove litt, og lage meg en deilig latte :-D

Håper dere har en fin dag alle sammen!

Uff så skummelt:eek: men godt alt sto bra til:D ha en fin dag du også! ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Jeg forlot stua for å lage omelett i sta, og da satt Jenny pent på gulvet og lekte. Da jeg kom tilbake stod hun oppreist ved stuebordet og trykte innherdig på bank-id'en min. Hahaha.. Blei så overraska. Hun begynner å bli ganske frampå og tøff med tanke på å komme seg opp og stå.
Her er noen bilder jeg tok nå nettopp. Siden hun "nettopp" har lært seg å sette seg opp (5uker siden), så syns jeg hun er steika flink.Vis vedlegget 32205Fornøyd med egen innsats.:)Vis vedlegget 32207Slipper ei hånd (og står på en fot innimellom) Vis vedlegget 32206Bøyer seg ned etter leiker.
WOW, så tøff hun er! :D
Fantastisk utvikling på jenta da =)
 
Da er det min tur til å lage en tråd:)
Mannen har levert snuppa i barnehagen, jeg skal snart dra til Røros, veeeldig spent og nervøs om det blir operasjon. Helt utrolig at man må helt dit for dette men, sånn er det gitt:)
Ha en fin dag alle sammen :flower
Håper det har gått bra med deg i dag :D
 
Så kjedelig at de ikke ville se an formen hennes etter en dubb da. Kanskje de har angst for at oppkastet er smittsomt..bra mamman din kunne stille opp! :)

Ja syns de var litt for raske med den avgjørelsen! Hvertfall så lenge formen har vært bra og hun ikke har hatt noe feber:confused: skal nok få snakke med dem om det!;)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Jeg forlot stua for å lage omelett i sta, og da satt Jenny pent på gulvet og lekte. Da jeg kom tilbake stod hun oppreist ved stuebordet og trykte innherdig på bank-id'en min. Hahaha.. Blei så overraska. Hun begynner å bli ganske frampå og tøff med tanke på å komme seg opp og stå.
Her er noen bilder jeg tok nå nettopp. Siden hun "nettopp" har lært seg å sette seg opp (5uker siden), så syns jeg hun er steika flink.Vis vedlegget 32205Fornøyd med egen innsats.:)Vis vedlegget 32207Slipper ei hånd (og står på en fot innimellom) Vis vedlegget 32206Bøyer seg ned etter leiker.

Oj så flink:D også så stolt hun er av seg selv:rolleyes::D HERLIG!!♡

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Så fint det blei! Sirkustelt er vel stas til de små tenker jeg.:)
Ja. Det var stooor stas. Masse pledd og puter er allerede på plass ;-)

Så skjønn lille Jenny er. Så flink hun hat blitt! ♡
Tenker om kort tid,så løper nok hun rundt også hehe :)

Sent from my GT-I9300
 
Back
Topp