Monday morning

Fikk kjøpt litt klær til lillebror :D så nå kan han bare komme :P
1379952383427.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld, jenter:) Idag har jeg hatt besøk av ei god venninne av meg og hennes 5 uker gamle babyjente:rolleyes: Vært en kjempekoselig skravle dag:D Da Mathea kom hjem fra skolen satte vi igang med blåbær plukking hele gjengen:p Vi har spist kylling filet med godt tilbehør og jeg laga muffins med blåbær mens mannen bada jentene:) Håper dere alle har hatt en Flotters dag:)
1379953728203.jpg

God kveld, jenter:) Idag har jeg hatt besøk av ei god venninne av meg og hennes 5 uker gamle babyjente:rolleyes: Vært en kjempekoselig skravle dag:D Da Mathea kom hjem fra skolen satte vi igang med blåbær plukking hele gjengen:p Vi har spist kylling filet med godt tilbehør og jeg laga muffins med blåbær mens mannen bada jentene:) Håper dere alle har hatt en Flotters dag:)
Vis vedlegget 32243
Nam!!!!

Det kan jeg tenke meg!
Jeg er alene med guttene i dag, og til kveldsmat laget jeg havrepannekaker til oss! :D
Jeg fikk bare to små pannekaker da gutta spiste opp resten mens jeg stekte :p :D

hahah, så pannekakene var midt i blinken blant gutta?<3 Du er så flink:) Hørtes veldig godt ut:) Er du ofte alene med de? Jobber mannen din borte? Mannen min jobber dag- og kveldsskift når han jobber 100%! Han jobber fortsatt kun 40% pga foten!

hahah, så pannekakene var midt i blinken blant gutta?<3 Du er så flink:) Hørtes veldig godt ut:) Er du ofte alene med de? Jobber mannen din borte? Mannen min jobber dag- og kveldsskift når han jobber 100%! Han jobber fortsatt kun 40% pga foten!
Mannen min jobber i forsvaret, så det hender han ar på øvelse, kurs eller liknende.
Akkurat nå har han daghavendevakt i leieren, og den går i ett døgn.
Men etter endt arbeidstid i morgen har han nesten to uker ferie :D

Så mye fint! :)
Det bør lokke han ut :-p

Haha ja, kansje han sitter på forumet inni der og ser bilde :P hehe.. ble ikke dyrt heller, alt sammen for nesten 600kr :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vis vedlegget 32243

Mmmm både middag og muffinsene høres godt ut :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha ja, kansje han sitter på forumet inni der og ser bilde :p hehe.. ble ikke dyrt heller, alt sammen for nesten 600kr :)

★Sender fra pipe-gjøken★
OI, så billig :D
Jeg har hørt at nummer tre er en luring, så det blir spennende å se når han kommer!!! :D

Er det fra hm? Elsker ugler.... Utrolig fine klær :) nå er det ikke lenge igjen...
Du har en spennende tid i møte :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jepp, alt fra h&m :) ja syns ugle-motivene som er inn for tiden, er såå søte:rolleyes::D også så glade farger på det settet!:)
Ja veldig spent på åssen det blir med Liana og en nyfødt baby! Hun forstår jo ikke akkurat så mye :P

★Sender fra pipe-gjøken★

OI, så billig :D
Jeg har hørt at nummer tre er en luring, så det blir spennende å se når han kommer!!! :D

Ja jeg ble litt overrasket når jeg så prisen :P og med det lille jeg har fra før, så skal alt være klart til han kommer:D trenger bare å vaske/tørke de nye klæra da;):)
Hehe ja de sier så, men jordmødrene her tror ikke jeg kommer til å gå så mye lenger enn termin..og håper de har rett :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja jeg ble litt overrasket når jeg så prisen :p og med det lille jeg har fra før, så skal alt være klart til han kommer:D trenger bare å vaske/tørke de nye klæra da;):)
Hehe ja de sier så, men jordmødrene her tror ikke jeg kommer til å gå så mye lenger enn termin..og håper de har rett :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Det blir spennende å se da :D Har de sjekket modning siden de tror det eller?

Jentene mine sover, jeg har tent lys i stua og laget med en kopp te!:rolleyes: så nå skal jeg tuuuse meg:P

Liana har vært i topp form hele dagen, så jeg er litt små-irritert på avdelingsleder i barnehagen! At dem ikke kunne lagt hun til å sove der, og heller se ann på formen hennes? Enn å stresse opp meg som var 1,5 time unna, og mora mi måtte gå fra jobb for å hente en frisk unge:confused::oops:
menmen, jeg får snakke med sjefen om det når hun er der!

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag jenter :)
I dag skal vi være hjemme og "ta det med ro"..haha!! ;)

Vi skulle egentlig ha besøk av hærlige Jenny og mamman, men jeg blødde i går kveld, så vi måtte utsette det. Har vært med legen, og alt ser fint ut. Det var nok noen speukne blodkar :) hun hørte hjertelyden til fosteret, og tok hcg blodprøve for å se stigningen. Hun ville sykmelde meg, men siden jeg jobber bare hver onsdag og annenhver helg, så takket jeg nei. Det er jo mer avslappende på jobb som regel ;-)

Nå skal jeg få Simone til å sove litt, og lage meg en deilig latte :-D

Håper dere har en fin dag alle sammen!

oi, så ekkelt med blødning :eek: Med BRA at alt sto fint til med den lille da!!! :)

Jentene mine sover, jeg har tent lys i stua og laget med en kopp te!:rolleyes: så nå skal jeg tuuuse meg:p

Liana har vært i topp form hele dagen, så jeg er litt små-irritert på avdelingsleder i barnehagen! At dem ikke kunne lagt hun til å sove der, og heller se ann på formen hennes? Enn å stresse opp meg som var 1,5 time unna, og mora mi måtte gå fra jobb for å hente en frisk unge:confused::oops:
menmen, jeg får snakke med sjefen om det når hun er der!

★Sender fra pipe-gjøken★
Hva var det som hadde skjedd? Rakk aldri å lese hele skravletråden i dag jeg.
Bra hun er frisk da!

Jepp, alt fra h&m :) ja syns ugle-motivene som er inn for tiden, er såå søte:rolleyes::D også så glade farger på det settet!:)
Ja veldig spent på åssen det blir med Liana og en nyfødt baby! Hun forstår jo ikke akkurat så mye :P

★Sender fra pipe-gjøken★
Nei. Slik var det her og. Men,han skjønte det bedre enn jeg trodde.
Har vært et utrolig slitsomt år,men gurimalla så glad jeg er for å ta to tette....
De leker sammen hele tiden,og koser og kysser på hverandre dagen lang <3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp