Modningstråden:)

Lukter søtt av utfloden. Er dette fostervann? [emoji85]
Kommer en del vannaktig utflod med noe slimete tråder i.
 
Over nattaen har beina blitt som tømmerstokker! Altså helt sykt mye vann i føttene, kanskje ett lite tegn :woot:

Har også det. Veldig mye vann i kroppen nå. Og alt i beina om jeg har stått, sittet eller gått mye en dag. Jeg har hatt det fra rundt uke 30 da... og det blir bare verre og verre. Har det vært tegn på at du nærmet deg fødsel tidligere? Har også hørt at msn får veldig oppblåst ansikt like før fødsel?
 
Har også det. Veldig mye vann i kroppen nå. Og alt i beina om jeg har stått, sittet eller gått mye en dag. Jeg har hatt det fra rundt uke 30 da... og det blir bare verre og verre. Har det vært tegn på at du nærmet deg fødsel tidligere? Har også hørt at msn får veldig oppblåst ansikt like før fødsel?
Har aldri opplevd å ha så mye vann i kroppen! :eek: Sist så var jeg veldig oppblåst i ansiktet men var det i en god stund før fødsel men hadde derimot masse kviser! :p
 
Har aldri opplevd å ha så mye vann i kroppen! :eek: Sist så var jeg veldig oppblåst i ansiktet men var det i en god stund før fødsel men hadde derimot masse kviser! :p

Det med vann i kroppen blir endel verre når det er varmt ute. Vet ikke om det er finvær der du bor? Men det hjelper ikke på her vertfall. Prøver å holde meg inne og ikke ha det for varmt..
 
Stikkinger ned i høyre rumpeball, og litt ned i beinet. Noen andre som har det?

Det er ikke nerve i klem da? Jeg får det lett, men da enda verre (kronisk problem om jeg ikke gjør øvelsene som jeg fikk fra fysioterapeut).
 
Lukter søtt av utfloden. Er dette fostervann? [emoji85]
Kommer en del vannaktig utflod med noe slimete tråder i.
Kan være fostervann og languhår. Burde sjekkes på sykehuset :)
 
Skal til jordmor i morgen tidlig, så får høre hva hun sier da. :)
Er ikke sikkert at jordmor kan se at det er fostervann på kontroll. På sykehuset tar de ultralyd og innvendig sjekk for å sjekke mengde fostervann. Kan bli infeksjon hvis man går for lenge med fostervann og fødselen ikke starter av seg selv. Hvis du hadde fått sjekk på sykehuset og det er fostervann så får man time for igangsetting etter en viss tid.

Jeg gikk med det et døgn og ble satt i gang like etterpå. Synes det kom litt brått på. Hadde kanskje vært bedre å komme inn forberedt med tingene sine.

Lykke til :)
 
Det med vann i kroppen blir endel verre når det er varmt ute. Vet ikke om det er finvær der du bor? Men det hjelper ikke på her vertfall. Prøver å holde meg inne og ikke ha det for varmt..
Aha! Ja, er fint vær.:) Skulle holdt meg inne da men umulig da jeg har ett barn :p
 
Over nattaen har beina blitt som tømmerstokker! Altså helt sykt mye vann i føttene, kanskje ett lite tegn :woot:
Det blir ille på varme dager. Her har det blitt litt kaldere igjen, og det hjalp betydelig!
 
Det er ikke nerve i klem da? Jeg får det lett, men da enda verre (kronisk problem om jeg ikke gjør øvelsene som jeg fikk fra fysioterapeut).
Jo kanskje? Pga babyen da? Betyr det at hun ligger langt nede?
 
Jo kanskje? Pga babyen da? Betyr det at hun ligger langt nede?

Det vet jeg ikke. Men det er jo lett å få smerter i ryggen, og man kan lett feilbelaste ryggen og. Og da blir det problemer. Men nå er jo mitt problem kronisk, så kanskje det er annerledes når man får det i svangerskapet. Men jeg mener at svigerinnen min får slike problemer kun i svangerskapet.
 
Jahaja.
Min mann har nå for seg mine nedre deler, og kan konstatere at jeg er fødeklar. Jeg ser nemlig annerledes ut der nede, klar for å trykke ut en baby. Såeh..... :oops::p:cool:
Spennende å se om han har rett. Han er jo langt ifra noen jordmor, han er en baker :laughing025
 
Noen fler som plutselig har fått halsbrann igjen? Jeg er 37+4 idag, og har helt sinnsykt vondt i bekkenet, og skikkelig halsbrann! Flere uker siden jeg har hatt halsbrann, ga seg når magen sank.. men nå idag har den vært tilbake verre enn før for å si det sånn..:/
 
Vondt vondt vondt. Men er vel bare falsk alarm. Forhåpentligvis fører disse "riene" til noe modning om ikke annet :rolleyes:
 
Jeg vil også modnes [emoji17] Er misunnelig på vondtene deres [emoji17]
 
Ser jeg glemte et par ord i posten min, det ser mye skitnere ut enn opprinnelig ment :laughing025

Jaja. Jeg tror denne babyen prøver å grave seg ut! Det blir vondere og vondere, men hva hjelper vel det når det ikke er rier?
 
Da har jeg vært på modningsakupunktur! Spent på de neste dagene! Var veldig avslappende [emoji4]
 
Back
Topp