Modningstråden:)

En tråd i 'Juni 2017' startet av Bokstavkjeks, 9 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. VenterLykkeNr2 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Veldig spennende!

• Liker Liker x 1
  2. Mamma<3lykke Blir kjent med forumet

Masse stikninger nedentil, et press på bakenden[emoji56]
    Å ei utrolig aktiv lita frøken. Håper dette er tegn på at noe er i ferd med å skje, gleder meg sånn[emoji1]
    Men tviler siden jeg er førstegangsfødende Å er 18 dager til termin [emoji39]

• Liker Liker x 3
  3. Frk.Tåkeland <3 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Vondt der nede.. Øm.. Stikkninger.. Mensensmerter i rygg og foran.. Varer i lengere perioder.. Melk.. Ble satt igang sist,så har ikke hatt en begynnende "normal" fødsel.. Spennende :-D

• Liker Liker x 3
  4. Snart_3 Andre møte med forumet

Trodde nesten det endte med fødsel i går. Masse nedpress, vonde kynnere som tok godt i korsryggen også og strålte nedover. De to andre fødselene bare kom i gang uten noe særlig tegn, så dette er nytt. Håper han kommer snart. Termin på onsdag.

• Liker Liker x 2
  5. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Sniker fra juliforumet.. Jeg hat hatt sånne konstante smerter som du beskriver noen kvelder/netter. Virker som det kommer når jeh skal slappe av. Mine er også konstante (i magen), men med topper, og gjerne tak i ryggen. Har da blitt kvalm og uvel pga verking. Har ikke tatt seg opp eller blitt regelmessig hos meg, og har gått over etter 45 min- 1 time ish. Lindrer godt med varm dusj/varmeflaske og at sambo masserer korsryggen.

6. Snart_3 Andre møte med forumet

Brunlig utflod to dager på rad og litt klar slim i dag... Noe som er på gang? Voldsomt nedpress når eg går. Murring i korsryggen i flere dager. Har termin på onsdag så håper noe er på gang. Noe andre som har/hatt lignende?

7. Lykken_i_livet Andre møte med forumet

Slimproppen gikk idag! Nå blir ting veldig spennende framover! Er i uke 39 idag:whacky011 hvor lang tid tok det fra proppen deres gikk til fødselen var i gang?

• Liker Liker x 1
  8. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Modningsrier i 1 døgn nå. Slimproppen gikk i natt. Tegningsblødning har også kommet. Puster meg gjennom riene. 1,5 cm åpning i natt. Håper dette kan gå litt fortere nå. Klarer ikke ha slike rier i flere dager......

• Liker Liker x 1
  9. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Hva gjør du for å prøve og slappe av? Regner med og håper du har fått noen tips fra føden?

10. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Svært få tips. Ligger under dyna med varmepute. Forsøkt paracet men fungerer dårlig. Dusjet 3 ganger i varmt vann. Skjønner ikke hvor lenge dette skal holde på :/ Sover max 7 min, siden klarer ikke sove gjennom riene. Fikk beskjed om å komme inn igjen når jeg hadde hyppigere og sterkere rier. Snakket med føden på telefon i 11 tiden etter at jeg var inne der i natt. Følte i formiddag at det hadde stoppet litt opp. Men når jeg ikke kan sove gjennom de er de ihvertfall ikke så svake... hvor lenge kan man ha slike rier? Redd for å dra inn på føden igjen dersom åpningen kun er 2 cm og ingenting har skjedd.

11. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Det der er så tøft og gå igjennom!! Dessverre er det ikke unormalt, så vit det i det minste! Men ja, beintøft! Men du må kjenne på hva du orker og ikke vær redd for å ta turen inn til føden igjen, kanskje du kan få noe sterkere enn paracet for å få hvile i noen timer i det minste... Du kan dessverre få beskjed om at det ikke har skjedd noe, men du kan jo ikke ha det sånn her helt alene. Hvis du har hatt det sånn her siden kl. 11 så er det absolutt lov å ta en telefon til!!

12. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Har forsøkt å ta tiden mellom riene og varierer fra 5-18 minutt, så er langt fra regelmessig:( Jordmor som var på vakt i natt trodde jeg kom til å føde de nærmeste dagene, men må si jeg har mistet troen. Klarer fortsatt puste meg gjennom riene, og blir å ringe føden for å få noe sterkere smertestillende dersom det ikke skjer endring i løpet av natten. Huff! Kan ikke ha det sånn her i 2 uker til frem til terminen :(

• Liker Liker x 1
  13. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Nei uff, kjære deg! Men fortell dem hvordan du har det!!

• Liker Liker x 1
  14. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ja ringer om det ikke gir seg.. Lurer på hvor lenge man kan gå sånn her? Er definitivt modning da det kommer en del slim, og proppen gikk i natt.

15. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Det er i det minste bra! :)

Del denne siden