Modningstråden:)

Hei! Jeg bare lurer litt og kanskje noen av dere kan svare meg. Jeg er flrstegangs og har svangerskapsdiabetes. Er nå 35 uker (18.mai). 17.mai har vært veldig slitsom, det er den jo gjerne ellers å. Men lillemor i magen har vært skikkelog sprelsk og pressa mye nedover. Følger nesten jeg kan kjenne hode ligge og presse seg nedover og nesten borre seg vei frem. Dagen starta med at jeg selvfølgelig måtte tisse. Hadde da alt vært å tissa et par timer før. Men det kom så ekstremt mye på morgenen. Litt gul utflod har jeg hatt den siste uka og av og til har jeg nesten vært redd for at jeg har lekt no fostervann. Men mest sannsynlig er det jo ikke det. Jeg har hatt mye kynnere i dag, veldig kraftige og som skrevet lenger oppe mye press nedover og stikkende følelse. De kynnerene har stort sett ikke vært så veldig plagsomme, men i dag har det vært ekstremt. Og magen har vært hard nesten hele tiden. Kan dette være noe tegn på at ting begynner å skje? Har hatt sinnsykt hodepine i hele dag også.
 
Mye nedpress og kynnere siste dagene. Endel stikkinger i høyre side/lyske på tirsdag, og fikk plutselig litt "panikk" for at fødselen skulle starte og vi skulle få 17.mai barn :p (kjente plutselig igjen starten på forrige fødsel). Men det ble med masse murringer bare som gav seg utover kvelden. Urolig i magen og økt mengde utflod (fortsatt hvitaktig i fargen). Så kroppen gjør seg klar til den store oppgaven! 37 uker i dag, så lillevennen kan bare komme :Heartblue:Heartpink
 
Mage som har "falt" en god del, mye stikking i underlivet, en god del kynnere, veldig lite energi og bare en generell følelse av at denne gutten er like utålmodig som meg :p Men veldig redd for å håpe for så å gå over.. I tillegg har den forbaska magesyren forverret seg, så ska bli fint å bli ferdig nå.
 
Jeg har så kort lunte for tiden, klikket på samboeren to ganger mens jeg kjørte bil i går :p haha, uffamei! Skal ikke være lett å være mannen heller ;) I natt hadde jeg skikkelig dårlig mage, men det gikk over. Lillesnupp koser seg fortsatt i magen, og ingen tegn på at noe skjer. I dag er jeg 36+5. Vil helst komme meg litt unna 17.mai og hele den feiringen der før hun kommer :p Så nå er det bare å ta livet med ro og legge bena høyt ;)
 
har en del utflod å igår var den gul og noe tykkere enn vanlig, i dag er den mere vannaktig,samt kynnere. Kjentes ut som lille "datt " lemger ned i bekkenet igår når jeg var en tur nede i sentrum å kikka på sommerkjoler.

Brun utflod kan være slimproppen
 
Lite som skjer om dagen nå, bortsett fra at jeg har fått vannaktig utflod noe som er gangske ubehagelig. Er veldig spent i dag om noe skjer da vi hoppet i høyet for første gang på lengee! :rolleyes:
 
Veldig mye brun utflod i dag, så tror kanskje slimproppen har begynt å gi slipp. :)
Føler at ting begynner å nærme seg veldig noe [emoji173]️
 
Veldig mye brun utflod i dag, så tror kanskje slimproppen har begynt å gi slipp. :)
Føler at ting begynner å nærme seg veldig noe [emoji173]️

Hadde litt brun utflod forrige uke. Legen sa det ikke var noe spesielt, og helt normalt. Skjøre slimhinner der nede om dagen. [emoji846]
 
Stikkinger ned i høyre rumpeball, og litt ned i beinet. Noen andre som har det?
 
siden vi kom opp fra sentrum i ettermiddag har jeg hatt vonde kynnere og løpt på do ganske mye. Vannaktig utflod
 
Ja, har også dette innimellom. Alltid på høyre side, aner ikke hva det kommer av. Men er vel modningstegn? Eventuelt noe med bekkenproblemer ?
Aner ikke hva det er. Hadde det ikke forrige svanherskap. Alltid høyre side her og [emoji4] Satser på det er modning [emoji106]
 
Back
Topp