Modningstråden:)

Mye gjentagende stikkinger på høyre side i dag (eggstokkområdet)
Kan dere være tegn på noe, eller leter jeg forgjeves etter tegn [emoji23]
 
Ekstremt nedpress.. Nå stikker hun vel på utsiden snart :facepalm:
 
Plutselig løs mage igår ettermiddag, ingen magesmerter men alt bare renner rett ut :oops:
Samtidig masse kynnere, og synes kynnerne sitter litt lengre nedi magen enn hva de har gjort tidligere. Krysser fingrene for at det er kroppen som begynner å gjøre klart!

38+3 i dag, så har aldri vært så gravid som dette før! Sies jo at tredjemann er en luring, bare håper ikke h*n bestemmer seg for å komme på overtid :dead:
 
Last edited:
Fremdeles litt løs mage,extremt trøtt,småkvalm,nedpress og maserier. Men ingenting mer har skjedd her.
 
Nå har det kommet noen sterke murringer over rumpen, lurer på om det ikke er begynnende rier siden de kommer og går litt som rierne. Det vill tiden vise. Får stå mest mulig ser ut som det stopper opp når jeg ligger. # Spent
 
Nå har det kommet noen sterke murringer over rumpen, lurer på om det ikke er begynnende rier siden de kommer og går litt som rierne. Det vill tiden vise. Får stå mest mulig ser ut som det stopper opp når jeg ligger. # Spent

Nei, ikke stå da sliter du deg ut før det begynner. Tro meg..
 
Jeg følger så spent med i denne tråden og har ønska meg modningstegn siden den ble oppretta!

Men i dag! Løs mage! Jeg tar det som et tegn på modning. Bare for å ha noe :p Og om det ikke er modning er det uansett så velkomment siden jeg har slitt så med treg mage.
 
Jeg følger så spent med i denne tråden og har ønska meg modningstegn siden den ble oppretta!

Men i dag! Løs mage! Jeg tar det som et tegn på modning. Bare for å ha noe :p Og om det ikke er modning er det uansett så velkomment siden jeg har slitt så med treg mage.

Alltid kjekt når systemet kommer i gang! :D
 
Kynnere har jeg hatt i evigheter men nå i det siste kan se være så vonde at jeg må ta time out og bare puste. Menssmerter og veldig nedpress når jeg reiser meg/går. Lege i dag. Blir spennende å se leie. Jordmor mistenkte seteleie sist... UL på sykehuset på fredag. Spennende uke. Lykke til alle sammen [emoji106]
 
Mørkerød utflod i morges når jeg gikk på do. Er noen dager over termin.
Dette må da være klart tegn på at ting er veldig nærme?
 
Mørkerød utflod i morges når jeg gikk på do. Er noen dager over termin.
Dette må da være klart tegn på at ting er veldig nærme?

Kan høres ut som en tegningsblødning og at ting nærmer seg ja! :happy:

"Tegningsblødning
Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull. Ikke alle legger merke til noen tegningsblødning. "
 
Siste dagene har det kommet en god del slim... Ganske ekkelt .. Ellers så murrer det over halebeinet litt av å på :)
 
Kan høres ut som en tegningsblødning og at ting nærmer seg ja! :happy:

"Tegningsblødning
Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull. Ikke alle legger merke til noen tegningsblødning. "

Tjooohoooo da har jeg kanskje gullet her snart [emoji6][emoji7][emoji8]
 
Back
Topp