Modningstegn

Takk for d! Kommet uregelmessige modingsrier gjennom dagen, men syns ikke de er noe kraftigere enn i natt, så spent på hvor lenge man kan gå slik som tredjegangsfødende...

Sist som tredjegangs gikk jeg med rier uregelmessig onsdag til fødsel lørdags kveld :hilarious:
 
Sist som tredjegangs gikk jeg med rier uregelmessig onsdag til fødsel lørdags kveld :hilarious:
Ja, tenker at det kan gå dager, prøver å hvile, kjenner at jeg er trøtt men våkner raskt dersom jeg får ei ri.. kjenner jeg trenger å trekke meg unna resten av familien..
 
Ja, tenker at det kan gå dager, prøver å hvile, kjenner at jeg er trøtt men våkner raskt dersom jeg får ei ri.. kjenner jeg trenger å trekke meg unna resten av familien..

Kjenner følelsen. Prøvd med sex? Bryststimulering?
 
Kjenner følelsen. Prøvd med sex? Bryststimulering?
Nei, kun hvile hittil.. kanskje jeg får gi det en sjanse ikveld! Kjenner at det går helt fint enda, men samtidig skjønner jeg at jeg blir sliten dersom det kommer til å holde på lenge.. hvordan går det med deg?
 
Her skjer det lite, så ingen fare for noe enda. Får noen kraftige kynnere uregelmessig i kveld. Men det er ikke nytt. Tipper fort det blir slik i 14 dager til. Ingen fare:wideyed:Føler at det er mye mer falske alarmer og modning i svangerskap 3 og 4. Kun vannavgang som har klart å vippe meg over i aktiv fødsel, rask den delen da. Men tålmodighetsprøve frem til da :meh:
 
Spennende. Ikke lenge igjen ;)


Totlaaa: Hørtes ut som en krevende fødsel med flott resultat!
Det var en krevende fødsel, men såååå verdt det når jeg ser hvilken premie det ble ❤️❤️❤️
 
Hvordan går det med dere i dag?:)

Kynnerene mine ga seg egentlig helt så her føler jeg at jeg er tilbake på start:mad:
 
Jeg hadde en god natt og modningsriene har jeg ikke kjent noe til etter igår.. nå har jeg kynnere bare, men kjenner jeg ikke er noe utålmodig enda og prøver å bare nyte siste dagene med familien!
 
Last edited:
3 dager igjen til termin og her er det ingen tegn på at noe skal skje.. Blir litt nervøs for at det plutselig skal brake løs når det først skjer, kan godt få litt "forvarsel" med kynnere og murring først :')
 
Kjedelig, holdt det på lenge før det gav seg? Hvor lenge til termin?

Varte fra kl 1900 og til 2300 ca, ganske jamnt og de varte i nøyaktig 1 min hver med en «smertetopp». 6 min mellom hver... Så håpte det var begynnende rier og at det skulle ta seg opp i løpet av natten, men så sovnet jeg og i dag har jeg ikke kjent noe særlig igjen før nå egentlig!

Nå har jeg kynnere jamnt igjen men de er ikke noe vonde.

Har 6 dager til termin i dag:D
 
Varte fra kl 1900 og til 2300 ca, ganske jamnt og de varte i nøyaktig 1 min hver med en «smertetopp». 6 min mellom hver... Så håpte det var begynnende rier og at det skulle ta seg opp i løpet av natten, men så sovnet jeg og i dag har jeg ikke kjent noe særlig igjen før nå egentlig!

Nå har jeg kynnere jamnt igjen men de er ikke noe vonde.

Har 6 dager til termin i dag:D
Mine er heller ikke vonde nok, og de tar seg ikke opp, men slik er det vel på slutten.. uansett ikke lenge igjen..
 
Gravidmassasje i ventetiden er iallefall å anbefale :D Varme steiner og olje. Herlig. Skulle fått slik hver dag frem til fødsel!
 
Har fått en del mensmurring her og der og plutselig masse energi, håper det betyr at noe snart er i gang! Mini er også mye mer aktiv enn tidligere, kan det bety noe? Kjenner at jeg leter etter tegn nå, haha :wacky:
 
Back
Topp