Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for d! Kommet uregelmessige modingsrier gjennom dagen, men syns ikke de er noe kraftigere enn i natt, så spent på hvor lenge man kan gå slik som tredjegangsfødende...
Ja, tenker at det kan gå dager, prøver å hvile, kjenner at jeg er trøtt men våkner raskt dersom jeg får ei ri.. kjenner jeg trenger å trekke meg unna resten av familien..Sist som tredjegangs gikk jeg med rier uregelmessig onsdag til fødsel lørdags kveld
Ja, tenker at det kan gå dager, prøver å hvile, kjenner at jeg er trøtt men våkner raskt dersom jeg får ei ri.. kjenner jeg trenger å trekke meg unna resten av familien..
Nei, kun hvile hittil.. kanskje jeg får gi det en sjanse ikveld! Kjenner at det går helt fint enda, men samtidig skjønner jeg at jeg blir sliten dersom det kommer til å holde på lenge.. hvordan går det med deg?Kjenner følelsen. Prøvd med sex? Bryststimulering?
Det var en krevende fødsel, men såååå verdt det når jeg ser hvilken premie det bleSpennende. Ikke lenge igjen
Totlaaa: Hørtes ut som en krevende fødsel med flott resultat!
Kjedelig, holdt det på lenge før det gav seg? Hvor lenge til termin?Hvordan går det med dere i dag?
Kynnerene mine ga seg egentlig helt så her føler jeg at jeg er tilbake på start
Kjedelig, holdt det på lenge før det gav seg? Hvor lenge til termin?
Mine er heller ikke vonde nok, og de tar seg ikke opp, men slik er det vel på slutten.. uansett ikke lenge igjen..Varte fra kl 1900 og til 2300 ca, ganske jamnt og de varte i nøyaktig 1 min hver med en «smertetopp». 6 min mellom hver... Så håpte det var begynnende rier og at det skulle ta seg opp i løpet av natten, men så sovnet jeg og i dag har jeg ikke kjent noe særlig igjen før nå egentlig!
Nå har jeg kynnere jamnt igjen men de er ikke noe vonde.
Har 6 dager til termin i dag
Mine er heller ikke vonde nok, og de tar seg ikke opp, men slik er det vel på slutten.. uansett ikke lenge igjen..
Ikke før 10.jan men har fått litt før termin tidligereNår er din termin?
Ikke før 10.jan, men har fått litt før termin tidligere
Det hørtes ikke feil ut!Gravidmassasje i ventetiden er iallefall å anbefale Varme steiner og olje. Herlig. Skulle fått slik hver dag frem til fødsel!