Modningstegn

Modningsrier her også, de er harde og vonde og kommer selv når jeg ligger. Hos meg strammer det seg helt fra halsen og ned:wacky: I tillegg har jeg oppkast, er kjip i magen og har forhøya blodtrykk. I følge jordmor i går er hodet bare delvis festet, hva nå enn det betyr. Skal nå inn til kontroller annenhver dag. Er 37+3 og skulle gjerne holdt til januar:)
 
Modningsrier her også, de er harde og vonde og kommer selv når jeg ligger. Hos meg strammer det seg helt fra halsen og ned:wacky: I tillegg har jeg oppkast, er kjip i magen og har forhøya blodtrykk. I følge jordmor i går er hodet bare delvis festet, hva nå enn det betyr. Skal nå inn til kontroller annenhver dag. Er 37+3 og skulle gjerne holdt til januar:)
Skjønner at du vil gå til januar, jeg ønsker også veldig det. Er en uke bak deg, altså 36+3 idag, så oddsen er egentlig god! Håper formen ikke forverrer seg til deg, men så bra du får så god oppfølging, så blir det ei spennende jul. Er du førstegangs?
 
Skjønner at du vil gå til januar, jeg ønsker også veldig det. Er en uke bak deg, altså 36+3 idag, så oddsen er egentlig god! Håper formen ikke forverrer seg til deg, men så bra du får så god oppfølging, så blir det ei spennende jul. Er du førstegangs?

Det blir virkelig en spennende jul, med strengt liggeregime og en stressa mann:hilarious: Jeg er 2.gangs. det er riktignok endel år siden førstemann, men hun kom som et lyn til termin og da mener jm at det kan gå raskt denne gangen her. Jeg krysser fingrene for masse hvile for oss begge og at bebisene våre holder seg i rugekassa littegrann til:happy:
 
Det blir virkelig en spennende jul, med strengt liggeregime og en stressa mann:hilarious: Jeg er 2.gangs. det er riktignok endel år siden førstemann, men hun kom som et lyn til termin og da mener jm at det kan gå raskt denne gangen her. Jeg krysser fingrene for masse hvile for oss begge og at bebisene våre holder seg i rugekassa littegrann til:happy:

Klart deg gjennom jula?
 
Flere som har mye slim?

Deler av slimproppen med blod for 10 dager siden, spotting og blod noen dager senere, og tjukt slim daglig siste uka. Men skjer ikke annet enn at jeg føler meg sånn passe uggen og gravid :bag:
 
Ikke mye slim, men mye tynn vannaktig utflod. Håper på det er et tegn på at ting ikke er veldig langt unna!
 
Flere som har mye slim?

Deler av slimproppen med blod for 10 dager siden, spotting og blod noen dager senere, og tjukt slim daglig siste uka. Men skjer ikke annet enn at jeg føler meg sånn passe uggen og gravid :bag:
Masse slim her også, men har ikke sett blod i det enda. .. Utålmodig nå.
 
Har erfaring med blødning sammen med slim og begynnende rier.

Har hatt blødning to ulike dager i løpet av siste 10 dagene uten at det har vært av betydning ;)
Æsj. Jeg som håpet det skulle ha all betydning:hilarious: Er helt stille her nå i hvertfall, på tross av en ganske overbevisende modningsblødning på morgenkvisten. Da kan jeg sikkert belage meg på at det holder seg sånn en stund til:depressed:
 
Æsj. Jeg som håpet det skulle ha all betydning:hilarious: Er helt stille her nå i hvertfall, på tross av en ganske overbevisende modningsblødning på morgenkvisten. Da kan jeg sikkert belage meg på at det holder seg sånn en stund til:depressed:

Hvor lenge til termin? Er jo mer lovende jo nærmere termindato også. Ikke uvanlig med litt blod etter eller dagen etter sex heller.
 
Hvor lenge til termin? Er jo mer lovende jo nærmere termindato også. Ikke uvanlig med litt blod etter eller dagen etter sex heller.
8 dager igjen. Krysser fingrene for at noe skjer snart, er både utålmodig og lei. Sex er ikke årsaken for å si det sånn, mannen tør ikke:hilarious:

Googlet "tegningsblødning" ihjel, og det er like mange som har gått i fødsel samme dag de opplevde én som det er damer som har ventet flere dager.

Tålmodighet er en dyd:angelic:
 
Blir helt paranoid nå etter å ha hatt samleie, fått kynnere med 15-20 min mellomrom som holder seg ganske lenge! Nesten et min. Men synes ikke de er noe kraftige, sitter liksom å føler jeg kjenner etter for å holde kontroll på når de «starter og slutter»:banghead:

Prøver å overbevise meg selv nå om å bare slutte å tenke så mye på at ting skal skje de neste dagene, for jeg er typisk en som kommer til å gå over termin tenker jeg nå:mad: Burde jo heller bli positivt overrasket om noe skjer før... lenge leve utålmodigheten:shifty: Vil møte lille gullet mitt NÅ:arghh:
 
Utrolig kjekt å se at så mange føler på det samme XD

Jeg har hatt masse kynnere og maserier, jeg har nedpress og myye utflod, eller gjennomsiktig "gele". Ingen blødninger og ingenting annet.
Er eksepsjonelt trett og babyen er sykt aktiv.
Nå øker jeg aktivitetsnivået siden folk sier det skal funke, og får overtale samboer til litt kos XD
Familien min er overbevist om at pga at jeg omtrent ikke har vett til å være så mye i ro så vil baby komme før termin (11 januar). Det er jo lov å håpe XD

Hyperaktivitet og graviditet på siste stadiet er dårlig kombinasjon XD Koste meg 2.5 timer på tur med dyrene idag, rydda kjøkken, laget middag, ryddet bad. Og voila, sengeliggende siden 7. Kroppen er dust altså :p
 
Utrolig kjekt å se at så mange føler på det samme XD

Jeg har hatt masse kynnere og maserier, jeg har nedpress og myye utflod, eller gjennomsiktig "gele". Ingen blødninger og ingenting annet.
Er eksepsjonelt trett og babyen er sykt aktiv.
Nå øker jeg aktivitetsnivået siden folk sier det skal funke, og får overtale samboer til litt kos XD
Familien min er overbevist om at pga at jeg omtrent ikke har vett til å være så mye i ro så vil baby komme før termin (11 januar). Det er jo lov å håpe XD

Hyperaktivitet og graviditet på siste stadiet er dårlig kombinasjon XD Koste meg 2.5 timer på tur med dyrene idag, rydda kjøkken, laget middag, ryddet bad. Og voila, sengeliggende siden 7. Kroppen er dust altså :p


Uff, jeg er nok hakket latere, har slappet av heeeele dagen:cool:
 
Her har murringene tatt seg opp, og håper jeg klarer å rydde bort jula imorgen! Mellomstemann er ferdig med vannkoppene, nå mangler vi bare at størstemann får de.
 
Hadde litt ubehagelige kynnere i natt med litt tendenser til mensmurringer. Ikke kjent så mye til det på dagtid i dag, så vet ikke om det var en drøm eller om det var ekte :p går rundt å håper at noe er på ferde! Men ikke jeg som bestemmer når han skal bli født :eek::oops::rolleyes:
 
Skjer ikke noe her heller. Kynnere kommer og går hele kvelden i varierende styrke, en "urolighet" i kroppen og livmoren i kveld. Som en kløe man ikke får klødd. God porsjon tålmodighet kreves...
 
Slimproppen kom ut i natt da jeg var på do, og jeg fikk noen heftige mensmurringer som kom og gikk. Fikk en følelse på at det var rier, men usikker :p de bygget seg opp, fikk en topp av smerter i korsryggen og så bølget det ned igjen. Hadde dette ett par timer i natt, men så klarte jeg å sovne på morgenkvisten og fikk meg en hvil på 2-3 timer :)

Veldig spent på om dette er begynnelsen på fødselen :) håper det bygger seg opp til skikkelige rier i løpet av dagen :D
 
Back
Topp