Modningstegn

Spennende!

Takket nei til sjekk av åpning idag.. Tar det om uke når jeg er 39+0.. Men er selvsagt enormt nysgjerrig..
 
Slimproppen kom ut i natt da jeg var på do, og jeg fikk noen heftige mensmurringer som kom og gikk. Fikk en følelse på at det var rier, men usikker :p de bygget seg opp, fikk en topp av smerter i korsryggen og så bølget det ned igjen. Hadde dette ett par timer i natt, men så klarte jeg å sovne på morgenkvisten og fikk meg en hvil på 2-3 timer :)

Veldig spent på om dette er begynnelsen på fødselen :) håper det bygger seg opp til skikkelige rier i løpet av dagen :D
Oioi! Det nærmer seg uten tvil baby! :smiley-bounce012
 
Oioi! Det nærmer seg uten tvil baby! :smiley-bounce012
Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarm :dead:

Men får en eller annen vond kynner/rie i ny og ne, men igjen, ingenting som kommer regelmessig :(
 
Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarm :dead:

Men får en eller annen vond kynner/rie i ny og ne, men igjen, ingenting som kommer regelmessig :(
Æsj.. kjedelig når det stopper opp.. krysser fingrene for at det tar seg opp igjen!
 
Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarm :dead:

Men får en eller annen vond kynner/rie i ny og ne, men igjen, ingenting som kommer regelmessig :(
Hos meg startet fødsel nr 2 på natta, regelmessig noen timer før det dabbet av til ca 17.00 på ettermiddagen! Kl 2100 var jeg i aktiv fødsel.
 
Slimproppen kom ut i natt da jeg var på do, og jeg fikk noen heftige mensmurringer som kom og gikk. Fikk en følelse på at det var rier, men usikker :p de bygget seg opp, fikk en topp av smerter i korsryggen og så bølget det ned igjen. Hadde dette ett par timer i natt, men så klarte jeg å sovne på morgenkvisten og fikk meg en hvil på 2-3 timer :)

Veldig spent på om dette er begynnelsen på fødselen :) håper det bygger seg opp til skikkelige rier i løpet av dagen :D

Så spennende! Kjenner du noe mer?

Opplevde det samme som deg i natt. Helt plutselig var jeg i gang med noen heftige rier, fikk omtrent ikke puste når det stod på. Dro inn på føden og gradvis dabbet det hele av. Er sendt hjem nå noe demotivert og håper så inderlig at det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natten.
 
Her tror jeg jaggu slimproppen gikk nå:D:eek: Mye tjukt slim på papiret, men ikke noe blod i det. Håper det ikke er mange dagene igjen da, selv om det fortsatt er 9 dager til termin:p Ellers veldig rolig, ingen sterke kynnere, men mye nedpress i natt, når baby beveger seg kjennes det ut som han gjør det han kan for å bryte seg ut nedover:hilarious:
 
Så spennende! Kjenner du noe mer?

Opplevde det samme som deg i natt. Helt plutselig var jeg i gang med noen heftige rier, fikk omtrent ikke puste når det stod på. Dro inn på føden og gradvis dabbet det hele av. Er sendt hjem nå noe demotivert og håper så inderlig at det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natten.


Åh, håper det tar seg opp igjen med deg, kan tenke meg det er kjedelig å bli sendt hjem når man tror at det endelig er tid for fødsel:(
 
Æsj.. kjedelig når det stopper opp.. krysser fingrene for at det tar seg opp igjen!
Får noen i ny og ne, men får vel bare smøre meg med tålmodighet :D

Hadde håpet på at det tar seg opp nå i ettermiddag :)
 
Hos meg startet fødsel nr 2 på natta, regelmessig noen timer før det dabbet av til ca 17.00 på ettermiddagen! Kl 2100 var jeg i aktiv fødsel.
Kan jo håpe at det samme skjer her :D blir noen spennende timer/dager :)
 
Så spennende! Kjenner du noe mer?

Opplevde det samme som deg i natt. Helt plutselig var jeg i gang med noen heftige rier, fikk omtrent ikke puste når det stod på. Dro inn på føden og gradvis dabbet det hele av. Er sendt hjem nå noe demotivert og håper så inderlig at det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natten.
Har noen vonde kynnere/rier innimellom, men ikke noe regelmessig. Og føler ikke at det trapper seg opp :p

Håper at jeg kan få litt action slik at jeg også kan ringe og kanskje ta en sjekk på føden i løpet av kvelden :)

Hvordan går det med deg nå?
 
Her tror jeg jaggu slimproppen gikk nå:D:eek: Mye tjukt slim på papiret, men ikke noe blod i det. Håper det ikke er mange dagene igjen da, selv om det fortsatt er 9 dager til termin:p Ellers veldig rolig, ingen sterke kynnere, men mye nedpress i natt, når baby beveger seg kjennes det ut som han gjør det han kan for å bryte seg ut nedover:hilarious:
Var ikke noe blod her heller :) bare en skikkelig geleklump og noen rester som kommer når jeg er på do av og til :)

Hvordan kjennes kynnerne ut?
 
Var ikke noe blod her heller :) bare en skikkelig geleklump og noen rester som kommer når jeg er på do av og til :)

Hvordan kjennes kynnerne ut?

Normale kynnere, ikke noe kraftigere enn tidligere, MEN nå har jeg mye mensmurringer, så håper kanskje noe er på vei å ta seg opp her:D:D
 
13 dager siden en stor slimpropp forsvant her. Ingen fødsel :rolleyes:

Baby ligger i hodeleie men veldig høyt og løst. Kan flytte baby selv inni der. Sinnsykt ubehagelig når baby skurer hodet og hendene sine på toppen av symfysebenet :blackeye: Har ikke forstått poenget med å gli godt ned i bekkenet selv om det nærmer seg termin... Resultatet er jo også at jeg har 3500 kg baby under ribbena konstant, og lurer snart på om jeg får en fot opp halsen.. .. Aldri bært så høyt på slutten av et svangerskap før.. Føler meg stappet til bristepunktet. Og enda skal det bli plass til 5-800 gram baby til...
 
Har noen vonde kynnere/rier innimellom, men ikke noe regelmessig. Og føler ikke at det trapper seg opp :p

Håper at jeg kan få litt action slik at jeg også kan ringe og kanskje ta en sjekk på føden i løpet av kvelden :)


Hvordan går det med deg nå?

Du skal se du kroppen din er i gang og det ikke er lenge før noe skjer:) Du har jo hatt mye tegn på at det er nært forestående.

Jeg har fått hvile litt, og det var godt selv om jeg gjerne skulle ønske at riene ikke avtok i det hele tatt. Er ihvertfall tilbake til stadiet med hyppige kynnere. Jeg er klar for ny runde og håper virkelig det skjer noe i løpet av kvelden eller natten.:D
 
Åh, håper det tar seg opp igjen med deg, kan tenke meg det er kjedelig å bli sendt hjem når man tror at det endelig er tid for fødsel:(
Ja det var litt av en nedtur. Prøver å trøste meg med at det er noe som er i gang i hvertfall. Veldig spennende at det er flere av oss som har kjent noe det siste døgnet:)
 
Her har kynnerene med murringer kommet tett ikveld, har det ikke noe travelt enda, men greit at kroppen forbereder seg.
 
Føler meg nesten snytt nå, fortsatt ingen tegn til at noe er på gang etter at slimproppen gikk kl 14:banghead: Vet jeg er grenseløst utålmodig, som er 8 dager fra termin enda, men ååååh:(
 
Back
Topp