Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi! Det nærmer seg uten tvil baby!Slimproppen kom ut i natt da jeg var på do, og jeg fikk noen heftige mensmurringer som kom og gikk. Fikk en følelse på at det var rier, men usikker de bygget seg opp, fikk en topp av smerter i korsryggen og så bølget det ned igjen. Hadde dette ett par timer i natt, men så klarte jeg å sovne på morgenkvisten og fikk meg en hvil på 2-3 timer
Veldig spent på om dette er begynnelsen på fødselen håper det bygger seg opp til skikkelige rier i løpet av dagen
Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarmOioi! Det nærmer seg uten tvil baby!
Æsj.. kjedelig når det stopper opp.. krysser fingrene for at det tar seg opp igjen!Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarm
Men får en eller annen vond kynner/rie i ny og ne, men igjen, ingenting som kommer regelmessig
Hos meg startet fødsel nr 2 på natta, regelmessig noen timer før det dabbet av til ca 17.00 på ettermiddagen! Kl 2100 var jeg i aktiv fødsel.Har ikke vært så mye mer action siden i natt / tidlig morgen, så kan godt være det bare er falsk alarm
Men får en eller annen vond kynner/rie i ny og ne, men igjen, ingenting som kommer regelmessig
Slimproppen kom ut i natt da jeg var på do, og jeg fikk noen heftige mensmurringer som kom og gikk. Fikk en følelse på at det var rier, men usikker de bygget seg opp, fikk en topp av smerter i korsryggen og så bølget det ned igjen. Hadde dette ett par timer i natt, men så klarte jeg å sovne på morgenkvisten og fikk meg en hvil på 2-3 timer
Veldig spent på om dette er begynnelsen på fødselen håper det bygger seg opp til skikkelige rier i løpet av dagen
Så spennende! Kjenner du noe mer?
Opplevde det samme som deg i natt. Helt plutselig var jeg i gang med noen heftige rier, fikk omtrent ikke puste når det stod på. Dro inn på føden og gradvis dabbet det hele av. Er sendt hjem nå noe demotivert og håper så inderlig at det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natten.
Får noen i ny og ne, men får vel bare smøre meg med tålmodighetÆsj.. kjedelig når det stopper opp.. krysser fingrene for at det tar seg opp igjen!
Kan jo håpe at det samme skjer her blir noen spennende timer/dagerHos meg startet fødsel nr 2 på natta, regelmessig noen timer før det dabbet av til ca 17.00 på ettermiddagen! Kl 2100 var jeg i aktiv fødsel.
Har noen vonde kynnere/rier innimellom, men ikke noe regelmessig. Og føler ikke at det trapper seg oppSå spennende! Kjenner du noe mer?
Opplevde det samme som deg i natt. Helt plutselig var jeg i gang med noen heftige rier, fikk omtrent ikke puste når det stod på. Dro inn på føden og gradvis dabbet det hele av. Er sendt hjem nå noe demotivert og håper så inderlig at det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natten.
Var ikke noe blod her heller bare en skikkelig geleklump og noen rester som kommer når jeg er på do av og tilHer tror jeg jaggu slimproppen gikk nå Mye tjukt slim på papiret, men ikke noe blod i det. Håper det ikke er mange dagene igjen da, selv om det fortsatt er 9 dager til termin Ellers veldig rolig, ingen sterke kynnere, men mye nedpress i natt, når baby beveger seg kjennes det ut som han gjør det han kan for å bryte seg ut nedover
Var ikke noe blod her heller bare en skikkelig geleklump og noen rester som kommer når jeg er på do av og til
Hvordan kjennes kynnerne ut?
Satser på detNormale kynnere, ikke noe kraftigere enn tidligere, MEN nå har jeg mye mensmurringer, så håper kanskje noe er på vei å ta seg opp her
Har noen vonde kynnere/rier innimellom, men ikke noe regelmessig. Og føler ikke at det trapper seg opp
Håper at jeg kan få litt action slik at jeg også kan ringe og kanskje ta en sjekk på føden i løpet av kvelden
Hvordan går det med deg nå?
Ja det var litt av en nedtur. Prøver å trøste meg med at det er noe som er i gang i hvertfall. Veldig spennende at det er flere av oss som har kjent noe det siste døgnetÅh, håper det tar seg opp igjen med deg, kan tenke meg det er kjedelig å bli sendt hjem når man tror at det endelig er tid for fødsel
Hvordan går det?Får noen i ny og ne, men får vel bare smøre meg med tålmodighet
Hadde håpet på at det tar seg opp nå i ettermiddag