Jepp, var derfor jeg var en tur på legesenteret! Men klør ikke inn i håndleddene eller under beina, så regner med det er normal svangerskapskløe som er helt harmløsleste at ekstrem kløe burde sjekkes pga noe med lever?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, var derfor jeg var en tur på legesenteret! Men klør ikke inn i håndleddene eller under beina, så regner med det er normal svangerskapskløe som er helt harmløsleste at ekstrem kløe burde sjekkes pga noe med lever?
Baaahh. Så kjedelig. Håper kløen ikke er noe å bekymre seg for og at flere rier tar seg opp etter litt hvile. Nå må det for svingende være mulig å få klemt ut noen flere januarbarn snart![]()

. Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille 
Så spennende! Nå øynet jeg håp for min egen del ogsåSå gøy å lese om alle som kjenner at det skjer ting, tipper det blir noen nye januarbabyer i løpet av uka, jeg
Her var det kontroll igjen til jordmor i dag, og etter mye stikking "der nede" og at det kjennes ut som mini skal falle ut når jeg går, ble vi enig om å sjekke ståa. Mye murring og kynnere i gårkveld/morges, og jordmor kunne fortelle at jeg er helt moden med 3cm åpning (sånn som jeg forstod det iallfall). Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille
![]()
Kontrollen ble hakket mer spennende enn jeg var forberedt på, hahaSå spennende! Nå øynet jeg håp for min egen del ogsåHar det på samme måte som du beskriver. Lykke til de neste dagene
![]()
Tusen takk, og lykke til selv! Utrolig bra jobba at du klarte å bli ferdig da.. jeg hadde sikkert kasta inn håndkleet for lenge sidenTusen takk! det har vært kjempetøft. grått mye de siste dagene pga smerter og slitenhet, men nå kjenner jeg at jeg endelig slapper litt av
har en schæfer jente da som er ganske lei, men vi har heldigvis pass til henne <3 Så hun får to-tre langturer i uken.
godt med hundepass! Vi har passa hund i jula (til min store fortvilelse) og hun reiste endelig igjen idag! 
Så gøy å lese om alle som kjenner at det skjer ting, tipper det blir noen nye januarbabyer i løpet av uka, jeg
Her var det kontroll igjen til jordmor i dag, og etter mye stikking "der nede" og at det kjennes ut som mini skal falle ut når jeg går, ble vi enig om å sjekke ståa. Mye murring og kynnere i gårkveld/morges, og jordmor kunne fortelle at jeg er helt moden med 3cm åpning (sånn som jeg forstod det iallfall). Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille
![]()
Murringene har tatt seg opp her i ettermiddagen, og slimproppen gikk nå. Spennende dager!
De kommer og går men tar seg ikke opp i styrke, håper på en god natt søvn nå.. du kjenner ikke noe met?Spennende om det tar seg opp i løpet natta da. Merker allerede mer nå?
men men bare å håper på at lille kommer snart.Gratulerer med gutten din, så at han kom igår!Kontrollen ble hakket mer spennende enn jeg var forberedt på, hahaTusen takk, og lykke til selv!
![]()
Så smart! Lurer på om jeg skal gjøre det sammeHer har alt stoppet opp, så har bestilt modningsakupunktur til i morgen på selveste termindatoen![]()
Tusen takk for det!Gratulerer med gutten din, så at han kom igår!![]()
<3

Lille gutten vår kom i går, en dag over terminHvordan går det med dere? Noen flere som har blitt foreldre?![]()