Modningstegn

Så gøy å lese om alle som kjenner at det skjer ting, tipper det blir noen nye januarbabyer i løpet av uka, jeg :D

Her var det kontroll igjen til jordmor i dag, og etter mye stikking "der nede" og at det kjennes ut som mini skal falle ut når jeg går, ble vi enig om å sjekke ståa. Mye murring og kynnere i gårkveld/morges, og jordmor kunne fortelle at jeg er helt moden med 3cm åpning (sånn som jeg forstod det iallfall) :wideyed:. Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille :Heartblue
 
Så gøy å lese om alle som kjenner at det skjer ting, tipper det blir noen nye januarbabyer i løpet av uka, jeg :D

Her var det kontroll igjen til jordmor i dag, og etter mye stikking "der nede" og at det kjennes ut som mini skal falle ut når jeg går, ble vi enig om å sjekke ståa. Mye murring og kynnere i gårkveld/morges, og jordmor kunne fortelle at jeg er helt moden med 3cm åpning (sånn som jeg forstod det iallfall) :wideyed:. Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille :Heartblue
Så spennende! Nå øynet jeg håp for min egen del også:D Har det på samme måte som du beskriver. Lykke til de neste dagene:)
 
Tusen takk! det har vært kjempetøft. grått mye de siste dagene pga smerter og slitenhet, men nå kjenner jeg at jeg endelig slapper litt av :p
har en schæfer jente da som er ganske lei, men vi har heldigvis pass til henne <3 Så hun får to-tre langturer i uken.
Utrolig bra jobba at du klarte å bli ferdig da.. jeg hadde sikkert kasta inn håndkleet for lenge siden :dead: godt med hundepass! Vi har passa hund i jula (til min store fortvilelse) og hun reiste endelig igjen idag! :smiley-bounce012
 
Så gøy å lese om alle som kjenner at det skjer ting, tipper det blir noen nye januarbabyer i løpet av uka, jeg :D

Her var det kontroll igjen til jordmor i dag, og etter mye stikking "der nede" og at det kjennes ut som mini skal falle ut når jeg går, ble vi enig om å sjekke ståa. Mye murring og kynnere i gårkveld/morges, og jordmor kunne fortelle at jeg er helt moden med 3cm åpning (sånn som jeg forstod det iallfall) :wideyed:. Nå er det bare å vente, og vi er såå klar for å møte lille :Heartblue

Oi Oi! Ikke lenge til nå!
 
Ny runde med slim i kveld, en uke siden sist. Halsbrann ut av en annen verden idag! OMG... Ikke mulig å få det lindret på noe vis heller...

Spennende uke og to i møte nå...

Vinterbarn: God som klarer holde fokus på eksamen. Gratulerer :D
 
Jeg har termin i dag, har noen fryktelige murringer og hver gang jeg reiser meg opp kjennes det som om bebisen skal dette ut. Kryss fingrene for meg, nå kjenner jeg det er på høy tid at han melder sin ankomst.:D
 
Har også termin i dag, hadde litt murringer i natt, ble skuffa når jeg stod opp for da forsvant alt. Men håper virkelig at det tar seg opp. Har hatt en ule med influensa så tror kroppen har stanset litt på grunn av dette også.. litt av slimproppen kom i dag så er lov å håper uten at det egentlig har noe å si :dead:men men bare å håper på at lille kommer snart.
 
Hvordan går det med dere? Noen flere som har blitt foreldre? ❤️
 
Back
Topp