Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å håpe [emoji4]. Min gikk på torsdag i flere etapper og nå er hun her [emoji7].
Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..
Kan være noe på gang her jaRegelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..
Høres jo veldig ut som om noe er på gangRosaaktig slim/utflod i hele dag pluss vedvarende menssmerter i ryggen. Har nå hatt vonde kynnere eller modnings(?)rier i tre timer, med ca 10 min mellomrom. Er Førstegangs fødende og veldig usikker på alle disse tegnene, men er 40+5 i dag og klar for at lillegutt skal komme så jeg håper det er tegn på noe nært forestående! [emoji4]
Det kom en baby morgenen etter hos meg! [emoji4] ligger nå med verdens beste premie på brystet [emoji173]️
Mye modningsrier her, vondt og slitsomt. Fører til veldig lite søvn da de kommer oftere og regelmessig med en gang jeg legger meg ned[emoji20] sliten...
Det kom en baby morgenen etter hos meg! [emoji4] ligger nå med verdens beste premie på brystet [emoji173]️