Modningstegn?

En tråd i 'April 2018' startet av Happymama, 16 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
    Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..

• Liker Liker x 4
  2. Katte Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Gratulerer så mye :)

3. Katte Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Kanskje noe på gang her ja, spennende! :eek:

• Liker Liker x 1
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kan være noe på gang her ja :D

• Liker Liker x 1
  5. Mammafor2engler♡ Flørter med forumet

Mye slim og strålinger nedover låret. Veldig til modningstegn, slimproppen har gått utallige mange ganger. Håper det skjer noe snart. #utålmodig. Uke 38 + 4 i dag. ☺️

• Liker Liker x 5
  6. Strikkemammaen Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Rosaaktig slim/utflod i hele dag pluss vedvarende menssmerter i ryggen. Har nå hatt vonde kynnere eller modnings(?)rier i tre timer, med ca 10 min mellomrom. Er Førstegangs fødende og veldig usikker på alle disse tegnene, men er 40+5 i dag og klar for at lillegutt skal komme så jeg håper det er tegn på noe nært forestående! [emoji4]

• Liker Liker x 9
  7. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Har i går kveld og noen ganger i dag, hatt takvise smerter i korsryggen/bekkenet. Varer bare noen sekunder, ikke regelmessig. Også har jeg mer eller mindre konstant mensmurring i mage og korsrygg. Er 39+3. Får se om det bare er modningsrier eller om det kan bli noe mer.

• Liker Liker x 3
  8. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Høres jo veldig ut som om noe er på gang :)

• Liker Liker x 1
  9. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Skjer det noe nytt hos dere? :) Har ikke vært takvise smerter i korsryggen i dag. Fin form, så har vært ute å gått tur i ca tre kvarter før i dag. :)

• Liker Liker x 1
  10. Strikkemammaen Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Det kom en baby morgenen etter hos meg! [emoji4] ligger nå med verdens beste premie på brystet [emoji173]️

• Liker Liker x 11
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Gratulerer så masse spire2018:)

• Liker Liker x 1
  12. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Gratulerer så masse[emoji7]

• Liker Liker x 1
  13. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Mye modningsrier her, vondt og slitsomt. Fører til veldig lite søvn da de kommer oftere og regelmessig med en gang jeg legger meg ned[emoji20] sliten...

14. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Håper det fører til noe mer snart for deg.. krysser fingrene!

15. Pinnsvinet Glad i forumet Novemberlykke 2020

Åå gratulerer så mye :D

• Liker Liker x 1
  16. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Gratulerer[emoji4]

• Liker Liker x 1
  17. Katte Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Gratulerer så mye :)

• Liker Liker x 1
  18. Junibaby2020 Blir kjent med forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg har skikkelige smerter i symfyseområdet nå..kommer og går hele tiden. verst er det når jeg står..kan dette være modningsrier?

• Liker Liker x 1
  19. Mammafor2engler♡ Flørter med forumet

Modningsrier som har vart siden kl. 16 i går som ikke har gitt seg ennå. Var på do nå kl. 02:50 og da kom slimproppen. Håper, håper, at det nærmer seg med stormskritt! Uke 39 + 0 i dag. ☺️

• Liker Liker x 1
  20. Mammafor2engler♡ Flørter med forumet

Har begynt å få masse slim med blod i. Og har sterke modningsrier. 39 +0 i dag, er dette tegn på nært forestående fødsel? :rolleyes:

• Liker Liker x 3

Del denne siden