Modningstegn?

Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..

Kanskje noe på gang her ja, spennende! :eek:
 
Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..
Kan være noe på gang her ja :D
 
Rosaaktig slim/utflod i hele dag pluss vedvarende menssmerter i ryggen. Har nå hatt vonde kynnere eller modnings(?)rier i tre timer, med ca 10 min mellomrom. Er Førstegangs fødende og veldig usikker på alle disse tegnene, men er 40+5 i dag og klar for at lillegutt skal komme så jeg håper det er tegn på noe nært forestående! [emoji4]
 
Har i går kveld og noen ganger i dag, hatt takvise smerter i korsryggen/bekkenet. Varer bare noen sekunder, ikke regelmessig. Også har jeg mer eller mindre konstant mensmurring i mage og korsrygg. Er 39+3. Får se om det bare er modningsrier eller om det kan bli noe mer.
 
Rosaaktig slim/utflod i hele dag pluss vedvarende menssmerter i ryggen. Har nå hatt vonde kynnere eller modnings(?)rier i tre timer, med ca 10 min mellomrom. Er Førstegangs fødende og veldig usikker på alle disse tegnene, men er 40+5 i dag og klar for at lillegutt skal komme så jeg håper det er tegn på noe nært forestående! [emoji4]
Høres jo veldig ut som om noe er på gang :)
 
Skjer det noe nytt hos dere? :) Har ikke vært takvise smerter i korsryggen i dag. Fin form, så har vært ute å gått tur i ca tre kvarter før i dag. :)
 
Mye modningsrier her, vondt og slitsomt. Fører til veldig lite søvn da de kommer oftere og regelmessig med en gang jeg legger meg ned[emoji20] sliten...
 
Mye modningsrier her, vondt og slitsomt. Fører til veldig lite søvn da de kommer oftere og regelmessig med en gang jeg legger meg ned[emoji20] sliten...

Håper det fører til noe mer snart for deg.. krysser fingrene!
 
Jeg har skikkelige smerter i symfyseområdet nå..kommer og går hele tiden. verst er det når jeg står..kan dette være modningsrier?
 
Modningsrier som har vart siden kl. 16 i går som ikke har gitt seg ennå. Var på do nå kl. 02:50 og da kom slimproppen. Håper, håper, at det nærmer seg med stormskritt! Uke 39 + 0 i dag. ☺️
 
Back
Topp