Modningstegn?

Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..

Hvordan går det her?
 
Skjer det noe nytt hos dere? :) Har ikke vært takvise smerter i korsryggen i dag. Fin form, så har vært ute å gått tur i ca tre kvarter før i dag. :)
Her er det intet nytt [emoji15] Ingen kynnere lenger mens jeg slapper av, men fortsatt murringer av og til. Hadde masse energi i går da, så fikk tatt oss en tur på butikker og spiste ute, var deilig å komme seg ut av huset [emoji4]

Herlig da! [emoji4] får du til å gå tur uten kynnere?
 
Har ekstremt vondt i bekkenet... det sitter både foran, bak og under. Det er så vondt at jeg ikke klarer å skille kynnere fra bekkensmerter lengre! Kom også en del tykk, slimete utflod i morges. Var bittelitt blod i også. Håper så det nærmer seg! 40+1 i dag..
 
Termin i morgen! Halleluja, håper det skjer noe snart. Andregangsfødende. Gutten min kom to dager før termin, så hadde nesten regnet med det nå også, men jeg får bare lade opp med hvile og mat i noen dager til om lillemor vil være i magehuset enda lenger :)

Tegn ja, hva skal man si? Jeg har at alle tegn i 7-8 uker. Nedpress for 1-2 uker som varte over et par dager, kjentes da ut som babyen skulle falle ut.
Innlagt med premature rier i uke 34, og fødsel har startet for å så stoppe opp flere ganger, så de ler vel av oss på fødeavdelingen nå :p riene har derimot gjort jobben sin da jeg har gode 3cm åpning nå, så jeg krysser fingrene for at NÅ vil hun ut.

Andre tegn er svimmelhet (Tidvis), mensensmerter, mye kynnere - særlig siste døgnet, og hormonell det siste døgnet. Slimproppen har gått over to ganger, men ingen tegn til blod.
 
Har problemer med å gå idag fordi det strammer sånn under magen, og stråler ned i bekkenet samt lårene. Vært uggen i magen idag, er veldig følsom og har sovet dårlig i natt.
Har masse chilipulver på all mat nå, håper det setter i gang noe [emoji28]
Hehe, artig å lese alle likheter man kan ha! Jeg har også hatt strålinger, men kun i venstre lår? Jeg kan gå og plutselig stikker og stråler det i beina, og kjennes ut som hodet titter ut :p
Du får fortsette med krydret mat, prøv og hvitløk der du kan. Jeg har mista litt troen på alle kjerringrådene, men det skader iallfall ikke å prøve :)
 
Hehe, artig å lese alle likheter man kan ha! Jeg har også hatt strålinger, men kun i venstre lår? Jeg kan gå og plutselig stikker og stråler det i beina, og kjennes ut som hodet titter ut [emoji14]
Du får fortsette med krydret mat, prøv og hvitløk der du kan. Jeg har mista litt troen på alle kjerringrådene, men det skader iallfall ikke å prøve :)

Såpass [emoji28] her bare føles det som at jeg revner innvendig foreløpig og iler på innsiden av begge lår [emoji23]
Hvitløk skal hjelpe også? Det har jeg ikke hørt om før, skal absolutt prøves ut! [emoji1]
 
Såpass [emoji28] her bare føles det som at jeg revner innvendig foreløpig og iler på innsiden av begge lår [emoji23]
Hvitløk skal hjelpe også? Det har jeg ikke hørt om før, skal absolutt prøves ut! [emoji1]
Hehe, ta og prøv kanel også. Jeg veit jo ikke, men kanel ble brukt for mange herrens år siden under fødsler, dersom riene dabbet av.
Det eneste jeg tror på er sex, da mannens sæd inneholder prostaglandiner, samme stoff som er i piller du får om de skal igangsette fødselen :) Det ga meg modningsrier iallfall.
 
Føles som at han prøver å stikke ut armen av og til, stikker skikkelig til! Er sånn at jeg er glad det ikke har skjedd blant folk, for jeg rykker til og det kommer gjerne en lyd [emoji28] Strammer veldig under magen når jeg står og går og fortsatt murringer. Kynnerne er ikke så ofte lenger, kun ved bevegelser. 38+5
 
Back
Topp