Så spennende!! Jeg kan ikke svare på om det betyr nært forestående fødsel. Kanskje noen andre vet.Har begynt å få masse slim med blod i. Og har sterke modningsrier. 39 +0 i dag, er dette tegn på nært forestående fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!! Jeg kan ikke svare på om det betyr nært forestående fødsel. Kanskje noen andre vet.Har begynt å få masse slim med blod i. Og har sterke modningsrier. 39 +0 i dag, er dette tegn på nært forestående fødsel?
Modningsrier som har vart siden kl. 16 i går som ikke har gitt seg ennå. Var på do nå kl. 02:50 og da kom slimproppen. Håper, håper, at det nærmer seg med stormskritt! Uke 39 + 0 i dag.
Regelmessige kynnere med menssmerter i ryggen, kan det være noe? De kommer ca hver 5 min og varer i 1 min.
Har hatt det før, på kvelden når jeg sitter i sofaen. Men nå er jeg «aktiv» , sitter og går litt liksom..
Hvordan går det her?
Her er det intet nytt [emoji15] Ingen kynnere lenger mens jeg slapper av, men fortsatt murringer av og til. Hadde masse energi i går da, så fikk tatt oss en tur på butikker og spiste ute, var deilig å komme seg ut av huset [emoji4]Skjer det noe nytt hos dere? Har ikke vært takvise smerter i korsryggen i dag. Fin form, så har vært ute å gått tur i ca tre kvarter før i dag.
Gratulerer [emoji7][emoji173]Det kom en baby morgenen etter hos meg! [emoji4] ligger nå med verdens beste premie på brystet [emoji173]️
Hehe, artig å lese alle likheter man kan ha! Jeg har også hatt strålinger, men kun i venstre lår? Jeg kan gå og plutselig stikker og stråler det i beina, og kjennes ut som hodet titter utHar problemer med å gå idag fordi det strammer sånn under magen, og stråler ned i bekkenet samt lårene. Vært uggen i magen idag, er veldig følsom og har sovet dårlig i natt.
Har masse chilipulver på all mat nå, håper det setter i gang noe [emoji28]
Hehe, artig å lese alle likheter man kan ha! Jeg har også hatt strålinger, men kun i venstre lår? Jeg kan gå og plutselig stikker og stråler det i beina, og kjennes ut som hodet titter ut [emoji14]
Du får fortsette med krydret mat, prøv og hvitløk der du kan. Jeg har mista litt troen på alle kjerringrådene, men det skader iallfall ikke å prøve
Hehe, ta og prøv kanel også. Jeg veit jo ikke, men kanel ble brukt for mange herrens år siden under fødsler, dersom riene dabbet av.Såpass [emoji28] her bare føles det som at jeg revner innvendig foreløpig og iler på innsiden av begge lår [emoji23]
Hvitløk skal hjelpe også? Det har jeg ikke hørt om før, skal absolutt prøves ut! [emoji1]
Noe fremgang her?
Fremdeles modningsrier her. Ikke noe mer spennende foreløpig [emoji849]
Har fortsatt modningsrier som ikke har gitt seg. Slimet en del i dag. Men håper på fødsel om ikke så lenge! Slitsomt å ha det så vondt heletiden.