Modningstegn?

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Nå nærmer det seg april og termin [emoji7] har dere noen modningstegn? [emoji85]
 
Her holder slimproppen på å gå, men jeg har termin 27. mars[emoji6] Ble fremskyndet fra 2. april på OUL og følger derfor fortsatt med i dette forumet og.
 
Slimproppen gikk i går, eller om den gikk delvis eller helt vet jeg ikke. Utenom det så har jeg ingen antydning til at fødsel nærmer seg, magen står rett ut og tror ikke engang lillegull har festet seg. :p
 
Bortsett fra tidlig og langvarig vannavgang så har jeg det helt som da fødselen med første startet nå... Spent på denne helga [emoji4].
 
Økt utflod, nedpress, flere kynnere og murringer [emoji4] kommer nok til å fortsette i mange uker til [emoji12]
 
Har mye kynnere/maserier, har hatt tegningsblødning, mye slimete utflod, nedpress og mensmurringer. Sliter også med dårlig mage.
 
37+4

- myyye kynnere
- litt av slimproppen har gått
- stikninger nå og dag i livmormunn
- nedpress
 
Bare nedpress og kynnere. Men så er jo termin egentlig 8.mai også, selv om hun blir født i april.
 
37+ 1 i dag :). Jeg har også følelsen av at det kommer til å gå en stund enda, men håper å føde litt før termin i hvert fall.. Er nr 4, og to av de andre har kommet ca en uke før. Du da?
Blir spennende å se når det blir fødsel denne gangen da [emoji1]
35+1 her idag, så er fortsatt lenge igjen her [emoji28] er første vår, så er vel like sannsylig å gå på overtid som å føde før termin. Håper på å slippe overtid da [emoji28]
 
Kynnere, nedpresd, maserier.. men enda 1mnd til termin, så forventer ikke at det skal skje noe før da.
 
- Har begynt å få mye menssmerter i det siste, og noen ganger så blir det ganske sterkt.
- Mer kynnere
- Mer utflod, og av og til "gele"...kan det være slimproppen som holder på å løsne?
- oftere løs i magen.

Er bare 34+5 men har kjent på dette de siste ukene.
 
37+4

- myyye kynnere
- litt av slimproppen har gått
- stikninger nå og dag i livmormunn
- nedpress
Hatt litt mer mensmurringer i ettermiddag og. Kan godt vente et par uker til og til april da, for sykehuset er vel fortsatt stengt for søsken pga smittefare..
 
Her et det ingen modningstegn i det hele tatt tror jeg[emoji848] jeg har masse kynnere, men det er vel vanlig.. har ofte mensmurringer sammen med kynnere, men det har jeg hatt siden uke 26. Nedpress de gangene hun ligger med hodet ned[emoji28]

Ellers har jeg en følelse av at fødselen er nær, vet ikke helt hvorfor[emoji51]har jo ingen tegn[emoji28] håper å vente til april, 37+0 i dag[emoji177]
 
Kjenner at det plutselig har begynt å skje noe. Kun35+0 på vei. Men i natt ble det halvannen time med maserier. Og mye kynnere i dag
 
Ikke termin før 3 mai. Men vet det blir en april baby. Kroppen min bare forteller meg det...

Ennå lenge igjen til april... så her får han holde seg inne1 mnd til :)
Men merker at det nærmer seg med nedpress, hodet festa, kynnere ++++
 
Hodet holder på å feste seg ifølge jm, men er førstegangs så det trenger jo ikke bety noe. Ellers er det mye kynnere, nedpress og stikninger i underlivet. Tror ikke noe av det er modningstegn da. En måned til termin og tenker det får skje når det skjer. Vil bare nyte siste del av graviditeten mens jeg kan:)
 
Back
Topp