Modningstegn?

En tråd i 'April 2018' startet av Happymama, 16 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Nå nærmer det seg april og termin [emoji7] har dere noen modningstegn? [emoji85]

2. Mammafor2engler♡ Flørter med forumet

Tegningsblødning :rolleyes:

3. Aprilønske 2018 Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Her holder slimproppen på å gå, men jeg har termin 27. mars[emoji6] Ble fremskyndet fra 2. april på OUL og følger derfor fortsatt med i dette forumet og.

4. Catzer Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Slimproppen gikk i går, eller om den gikk delvis eller helt vet jeg ikke. Utenom det så har jeg ingen antydning til at fødsel nærmer seg, magen står rett ut og tror ikke engang lillegull har festet seg. :p

5. Sprellejenta Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Bortsett fra tidlig og langvarig vannavgang så har jeg det helt som da fødselen med første startet nå... Spent på denne helga [emoji4].

6. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Økt utflod, nedpress, flere kynnere og murringer [emoji4] kommer nok til å fortsette i mange uker til [emoji12]

7. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Har mye kynnere/maserier, har hatt tegningsblødning, mye slimete utflod, nedpress og mensmurringer. Sliter også med dårlig mage.

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

37+4

- myyye kynnere
    - litt av slimproppen har gått
    - stikninger nå og dag i livmormunn
    - nedpress

9. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Alt dette har jeg også.

10. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Bare nedpress og kynnere. Men så er jo termin egentlig 8.mai også, selv om hun blir født i april.

11. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Hvor langt er du på vei? [emoji4]

12. Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

37+ 1 i dag :). Jeg har også følelsen av at det kommer til å gå en stund enda, men håper å føde litt før termin i hvert fall.. Er nr 4, og to av de andre har kommet ca en uke før. Du da?

13. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Blir spennende å se når det blir fødsel denne gangen da [emoji1]
    35+1 her idag, så er fortsatt lenge igjen her [emoji28] er første vår, så er vel like sannsylig å gå på overtid som å føde før termin. Håper på å slippe overtid da [emoji28]

14. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Kynnere, nedpresd, maserier.. men enda 1mnd til termin, så forventer ikke at det skal skje noe før da.

15. Rugenella Flørter med forumet

- Har begynt å få mye menssmerter i det siste, og noen ganger så blir det ganske sterkt.
    - Mer kynnere
    - Mer utflod, og av og til "gele"...kan det være slimproppen som holder på å løsne?
    - oftere løs i magen.

Er bare 34+5 men har kjent på dette de siste ukene.

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hatt litt mer mensmurringer i ettermiddag og. Kan godt vente et par uker til og til april da, for sykehuset er vel fortsatt stengt for søsken pga smittefare..

17. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Her et det ingen modningstegn i det hele tatt tror jeg[emoji848] jeg har masse kynnere, men det er vel vanlig.. har ofte mensmurringer sammen med kynnere, men det har jeg hatt siden uke 26. Nedpress de gangene hun ligger med hodet ned[emoji28]

Ellers har jeg en følelse av at fødselen er nær, vet ikke helt hvorfor[emoji51]har jo ingen tegn[emoji28] håper å vente til april, 37+0 i dag[emoji177]

18. LilleS Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ *Aprilbaby 2018*

Kjenner at det plutselig har begynt å skje noe. Kun35+0 på vei. Men i natt ble det halvannen time med maserier. Og mye kynnere i dag

19. Glapia18 Betatt av forumet

Ikke termin før 3 mai. Men vet det blir en april baby. Kroppen min bare forteller meg det...

Ennå lenge igjen til april... så her får han holde seg inne1 mnd til :)
    Men merker at det nærmer seg med nedpress, hodet festa, kynnere ++++

20. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Hodet holder på å feste seg ifølge jm, men er førstegangs så det trenger jo ikke bety noe. Ellers er det mye kynnere, nedpress og stikninger i underlivet. Tror ikke noe av det er modningstegn da. En måned til termin og tenker det får skje når det skjer. Vil bare nyte siste del av graviditeten mens jeg kan:)

Del denne siden