Modningstegn?

Blir spennende å se når det blir fødsel denne gangen da [emoji1]
35+1 her idag, så er fortsatt lenge igjen her [emoji28] er første vår, så er vel like sannsylig å gå på overtid som å føde før termin. Håper på å slippe overtid da [emoji28]
Ja det er jo forskjellig :happy: min første kom en uke før termin. Mens nr 3 kom to dager over!
 
Idag har det vært en god del vonde stikninger nedentil, såpass at jeg har kommet med noen lyder som har fått samboeren til å komme for å se om det var noe galt [emoji28]
 
Har hatt litt mensmurringer i dag faktisk[emoji85] og litt verk i venstre pupp[emoji848]
 
Kynnere, mensmurring, nedpress og stikninger:) Men kommer nok til å ha det slik noen uker til:p termin 29. April:rolleyes:
 
Kynnere, mensmurringer, stikking nedentil, ømme pupper, brun utflod. Sakte men sikkert modning. Sliten av å gå og håpe på noe særlig fremgang etter tegningsblødningen uke 35+6 i dag. :p
 
Jeg har ikke skrevet her inne før, men dette var en tråd jeg likte!!
Jeg er tredjegangsfødene i uke 37+5 idag nå!

Mine modningstegn er:
- kynnere
- nedpress
- løs mage
- blir akutt uvell å begynne og skjelve og fryse?
- deler av slimproppen har gått..

Ellers har jeg gått overtid med de andre to, så er innstilt på d denne gangen også:)
 
Er hetetokter et tegn?
Har hatt en del av det i natt og litt på dagen. Om det er tegn på at noe skjer vet jeg ikke, mulig det bare er fordi jeg har sovet ekstremt dårlig i natt.
Føler også at jeg har hovnet opp litt i dag...

Fortsatt slitsomme kynnere her, men hjelper å passe på væskeinntaket :)
 
Kynnere, nedpress, menssmerter sammen med kynnere (eventuelt maserier mistenker jeg), løsere i magen, stikkninger i underlivet. Alt sammen har økt på siste døgnet. Får store forhåpninger her og har lenge hatt en følelse av at han kommer før termin. Men skummelt å håpe for mye også:wideyed:;)
 
Idag har jeg hatt veldig mye vondt i ryggen, bekkenet har gjort det vanskelig å gå og innimellom fått kynnere med litt kraftige menssmerter som følge av bølge med ryggvondt. Lang tid mellom, så er nok ikke annet enn masrier [emoji4]
 
Jeg har termin 3 mai men blir satt i gang i Midten av april. Har siste uken hatt mye mensmurringer, og løs mage, magesmerter i nedre del av mage og økt utflod samt stikninger i underlivet. Håper det er modningstegn
 
Har maaaasse gjennomsiktig utflod. Det renner liksom.. usikker på om det er helt tynt eller slim. Noen andre?

Akkurat likt her! Stod nettopp på badet, så dryppet det en blank dråpe på tåen min, jeg kikket opp i taket etter lekasje men fant tilslutt ut at det var utflod[emoji15] snakk om tyntflytende og gjennomsiktig utflod[emoji28]
 
Akkurat likt her! Stod nettopp på badet, så dryppet det en blank dråpe på tåen min, jeg kikket opp i taket etter lekasje men fant tilslutt ut at det var utflod[emoji15] snakk om tyntflytende og gjennomsiktig utflod[emoji28]

Merkelige greier! Jeg tenker at om det hadde vært fostervann, så hadde det kommet mer i og med at babyen her ikke er festet. Har hatt dette i flere dager nå. Regner med det er pga modning. Så tvi, tvi!! Hadde modningsakupunktur i dag og har hatt mye murringer etter det. Får prøve på litt modning med mannen også i tillegg[emoji16] skader ikke å prøve!
 
Merkelige greier! Jeg tenker at om det hadde vært fostervann, så hadde det kommet mer i og med at babyen her ikke er festet. Har hatt dette i flere dager nå. Regner med det er pga modning. Så tvi, tvi!! Hadde modningsakupunktur i dag og har hatt mye murringer etter det. Får prøve på litt modning med mannen også i tillegg[emoji16] skader ikke å prøve!

Det tenker jeg også, her e lille heller ikke festet. Jeg har hatt slik utflod i flere uker, må gå med bind hvis ikke renner det nedover låret[emoji849] satser på at det er modning[emoji16] så spennende med modningsakupunktur, kanskje det er noe på gang? Jeg har absolutt troen på sex, hvis du har noe på gang eller er moden så tror jeg sæden dytter det videre [emoji2][emoji847]
 
Det tenker jeg også, her e lille heller ikke festet. Jeg har hatt slik utflod i flere uker, må gå med bind hvis ikke renner det nedover låret[emoji849] satser på at det er modning[emoji16] så spennende med modningsakupunktur, kanskje det er noe på gang? Jeg har absolutt troen på sex, hvis du har noe på gang eller er moden så tror jeg sæden dytter det videre [emoji2][emoji847]

Håper veldig at noe er på gang, er sååå sliten for tiden. Hodet mitt henger virkelig ikke med.. føler meg egentlig syk, men er det ikke! Skal bli godt å få tilbake kroppen[emoji178] jeg er nok iallfall litt moden.. hadde tegningsblødning i uke 35 etter ei natt med maserier. Hååååper litt sengekos kan tippe det hele over i skikkelige rier! Er lei maserier nå.
 
Håper veldig at noe er på gang, er sååå sliten for tiden. Hodet mitt henger virkelig ikke med.. føler meg egentlig syk, men er det ikke! Skal bli godt å få tilbake kroppen[emoji178] jeg er nok iallfall litt moden.. hadde tegningsblødning i uke 35 etter ei natt med maserier. Hååååper litt sengekos kan tippe det hele over i skikkelige rier! Er lei maserier nå.

Jeg er også veldig sliten og føler meg syk:( hvordan skal jeg orke en fødsel og baby? Håper det blir bedre så snart hun er ute, kroppen er iallefall utkjørt! Gleder meg til å bli «meg» igjen [emoji847]

Det høres lovende ut for deg da [emoji7] håper det tar seg opp så det blir skikkelige saker på deg! Masse lykke til, oppdater gjerne[emoji16]
 
Jeg er også veldig sliten og føler meg syk:( hvordan skal jeg orke en fødsel og baby? Håper det blir bedre så snart hun er ute, kroppen er iallefall utkjørt! Gleder meg til å bli «meg» igjen [emoji847]

Det høres lovende ut for deg da [emoji7] håper det tar seg opp så det blir skikkelige saker på deg! Masse lykke til, oppdater gjerne[emoji16]

Har det helt likt:( sa til mannen min i dag at en skulle tru jeg akkurat har hatt i influensa, for kreftene og energien er helt borte:( men skulle en gå i fødsel er det merkelig hvor mange krefter som ligger på lur. Hadde blitt overlykkelig;)
 
Håper veldig at noe er på gang, er sååå sliten for tiden. Hodet mitt henger virkelig ikke med.. føler meg egentlig syk, men er det ikke! Skal bli godt å få tilbake kroppen[emoji178] jeg er nok iallfall litt moden.. hadde tegningsblødning i uke 35 etter ei natt med maserier. Hååååper litt sengekos kan tippe det hele over i skikkelige rier! Er lei maserier nå.

Hvordan går det med deg? [emoji16]
 
Har det helt likt:( sa til mannen min i dag at en skulle tru jeg akkurat har hatt i influensa, for kreftene og energien er helt borte:( men skulle en gå i fødsel er det merkelig hvor mange krefter som ligger på lur. Hadde blitt overlykkelig;)

Så slitsomt at vi skal ha det slik den siste tiden, det er tungt nok som det er. Håper kroppen overrasker meg med mye krefter når fødselen starter [emoji1] ..og etterpå[emoji51][emoji28]
 
Back
Topp