Modningstegn?

Nå har jeg ganske regelmessige, men svake rier!:p Foreløpig varer de bare i 35-40 sekunder, men kommer hvert 5. minutt. Sånn det er nå er det omtrent som å ha kraftige kynnere som kommer sammen med menstruasjonssmerter i korsrygg og hofter, må ta pause fra det jeg holder på med, men ikke så vondt at det er noe problem. Har fått beskjed om å komme inn på sykehuset når de varer i 1 minutt og kommer hver 6.-7. minutt, og om at det kommer til å bli vondere etterhvert;) Aner ikke hvor lenge det er til jeg er der, om det blir i kveld/natt eller om det tar lenger tid. Samboeren planlegger og ordner alt som om vi skal inn i kveld.

Lykke til![emoji178]
 
Huff, skjønner godt du er sliten. Håper det tar seg skikkelig opp for deg nå[emoji173]️ jeg har også en del murring og menssmerter, men det blir aldri mer enn det, det dabber av liksom :/

Har kommet en del slim i dag.. og mye mensmurringer. Spennende å se om det fører noen vei! Håper det tar seg opp for deg også[emoji178] uansett er vi snaaaart i mål![emoji7]
 
Har kommet en del slim i dag.. og mye mensmurringer. Spennende å se om det fører noen vei! Håper det tar seg opp for deg også[emoji178] uansett er vi snaaaart i mål![emoji7]

Så spennende når du har flere tegn[emoji85] jeg har bare masse masse utflod som jeg tror eg fostervann hele tiden[emoji28] hvordan i alle dager vet man forskjell når man har så mye?[emoji849]
Nå er det kveld kjenner jeg, da kommer murringer, sterke kynnere og menssmerter..
vi nærmer oss for hver dag, og plutselig blir det alvor utav tegnene vår [emoji16]
 
Så spennende når du har flere tegn[emoji85] jeg har bare masse masse utflod som jeg tror eg fostervann hele tiden[emoji28] hvordan i alle dager vet man forskjell når man har så mye?[emoji849]
Nå er det kveld kjenner jeg, da kommer murringer, sterke kynnere og menssmerter..
vi nærmer oss for hver dag, og plutselig blir det alvor utav tegnene vår [emoji16]

Samme her! Men jeg velger å tro det hadde kommet enda mer om det var forstervann? Eller iallfall så hadde ting tatt seg opp? Hos meg har ting gått veldig fort etter vannet har gått med begge to. For min del er det nok utflod iallfall.. har masse symptomer på at ting skjer, men jeg har gått over med begge de andre, så regner med det blir sånn nå også[emoji38] har blitt forkjølet i tillegg, så nå er jeg iallfall zombie! Haha disse siste ukene er tøffe, men også de mest spennende! Vi får bare prøve å nyte galskapen[emoji23] her er det siste gangen (er planen iallfall[emoji38]), så burde vel bare nyte alle plagene![emoji23]
 
Samme her! Men jeg velger å tro det hadde kommet enda mer om det var forstervann? Eller iallfall så hadde ting tatt seg opp? Hos meg har ting gått veldig fort etter vannet har gått med begge to. For min del er det nok utflod iallfall.. har masse symptomer på at ting skjer, men jeg har gått over med begge de andre, så regner med det blir sånn nå også[emoji38] har blitt forkjølet i tillegg, så nå er jeg iallfall zombie! Haha disse siste ukene er tøffe, men også de mest spennende! Vi får bare prøve å nyte galskapen[emoji23] her er det siste gangen (er planen iallfall[emoji38]), så burde vel bare nyte alle plagene![emoji23]

Det tror jeg også. Men idet du kjenner det renner så er du ikke tålmodig nok til å vente på mer[emoji23] men det er ikke noe mer spennende enn utflod[emoji849]
Nr 3 er en luring sier de, så du vet aldri[emoji87] så kjipt å bli forkjølet akkurat nå da! Håper det er over fort. Haha ja!! Det er veldig spennende men samtidig tortur[emoji23] det er noe i oss som liker å ha kontroll tror jeg, og her har vi 0 kontroll[emoji33] jeg vet jeg kommer til å savne det senere, så jeg må bare prøve å nyte[emoji85][emoji177]
 
I dag føler jeg meg skikkelig uvel. Ekkel i kroppen på en måte. Håper det er et tegn og at jeg ikke begynner å bli syk[emoji46]
 
Oi! Da ligger han lavt. Ikke rart du føder raskt, han er jo nesten ute[emoji28][emoji1360]
Kommer nok ikke så mye lenger ned nå før han er på vei ut nei :eek: haha

Håper bare jeg kan bli kvitt litt hoste og snørr før den tid [emoji14]
 
Det tror jeg også. Men idet du kjenner det renner så er du ikke tålmodig nok til å vente på mer[emoji23] men det er ikke noe mer spennende enn utflod[emoji849]
Nr 3 er en luring sier de, så du vet aldri[emoji87] så kjipt å bli forkjølet akkurat nå da! Håper det er over fort. Haha ja!! Det er veldig spennende men samtidig tortur[emoji23] det er noe i oss som liker å ha kontroll tror jeg, og her har vi 0 kontroll[emoji33] jeg vet jeg kommer til å savne det senere, så jeg må bare prøve å nyte[emoji85][emoji177]

Man blir jo utålmodig ved det minste lille tegn![emoji23] får håpe nr tre er en luring og at jeg slipper overtid denne gangen[emoji38] er mest lei fordi jeg er så sliten! Forkjølelsen sitter fortsatt i, men føler meg litt bedre. Dagene nå går kun til å samle krefter når barna er på skole/bhg.

Ja, det er noe med å ikke ha kontroll. Jeg er en skikkelig kontrollfreak til vanlig! Har alltid full kontroll, men ikke nå.. her en dag klarte jeg ikke en gang å komme på hvilken dag det var[emoji23]
 
Man blir jo utålmodig ved det minste lille tegn![emoji23] får håpe nr tre er en luring og at jeg slipper overtid denne gangen[emoji38] er mest lei fordi jeg er så sliten! Forkjølelsen sitter fortsatt i, men føler meg litt bedre. Dagene nå går kun til å samle krefter når barna er på skole/bhg.

Ja, det er noe med å ikke ha kontroll. Jeg er en skikkelig kontrollfreak til vanlig! Har alltid full kontroll, men ikke nå.. her en dag klarte jeg ikke en gang å komme på hvilken dag det var[emoji23]

Jeg er også lei for jeg er så sliten. Veldig tungt med en liten som ikke er i barnehage..
Så bra du føler deg bedre med forkjølelsen[emoji847]

Haha jeg liker også å ha kontroll, men dette har jeg ingen kontroll over‍♀️ nervepirrende greier altså[emoji28]
Men, plutselig skjer det[emoji7]
 
De to siste dagene har jeg hatt mye kynnere og stikninger og nedpress og litt menssmerter på innside/bakside lår. Det betyr vel modning? [emoji2] Det eneste kjipe er at det alltid er på ettermiddag/kveld/natt og gjør soving ganske problematisk[emoji42] Hittil har jeg ikke ønska å føde før termin, men nå er jeg sååå sliten og lei og vil bare ha fødselen overstått [emoji85]
Så jeg krysser alt jeg har for at fødselen starter snart!
 
Nærmer seg for flere av dere nå leser jeg! Krysser fingrene for at så få som mulig slipper å gå på overtid av dere!
 
Har siste dagene hatt mer mensmurring, og i går gjorde det nesten så vondt i korsryggen at jeg vurderte ta paracet, men ble bedre etter litt massasje fra samboeren. I morgest tror jeg det var slimproppen eller deler av den som hadde løsnet. Og hatt en del kynnere i dag og fortsatt mer eller mindre konstant murring i korsryggen. Spennende!!
 
Spennede å lese at det skjer så mye med dere! Jeg sitter her uten antydning til noe, vet nesten ikke hva kynnere er engang. :p
Fytti da må jeg bare si du er heldig. Det er virkelig ikke deilig med alle disse kynnerne jeg har:( skulle gjerne gått de siste ukene nå før termin uten menssmerter, kynnere og maserier.. sparer alle krefter jeg kan til fødsel. Nyt det mens du kan :p
 
Fytti da må jeg bare si du er heldig. Det er virkelig ikke deilig med alle disse kynnerne jeg har:( skulle gjerne gått de siste ukene nå før termin uten menssmerter, kynnere og maserier.. sparer alle krefter jeg kan til fødsel. Nyt det mens du kan :p
Ja, jeg er jo veldig glad for at formen er så fin og at jeg ikke har noen vondter. :) Bare krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv uten noen tegn til modning. Håper du får slappet av før fødsel. :)
 
Slimproppen min må ha gått i går! Er det ikke da maks 2 uker de sier? Har termin 21. Så da har jeg håp om at han ikke vil komme på overtid. Kamskje dumt av meg? :p
 
Back
Topp