DreamsComeTrue
Forelsket i forumet
Masse lykke tilHar det helt likt som deg, og har følt det sånn noen uker nåkanskje ikke med fosterbevegelsene, hun har blitt veldig mye mer aktiv den siste uka
vi får bare håpe
masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilHar det helt likt som deg, og har følt det sånn noen uker nåkanskje ikke med fosterbevegelsene, hun har blitt veldig mye mer aktiv den siste uka
vi får bare håpe
masse lykke til!
Det er gode tegnHehe, samme herdet er veldig mye mer aktivitet nå enn tidligere så tydelig at hun har liten plass hvertfall
ellers får jeg litt smerter nå faktisk, nede ved eggstokkene, men ikke helt sikker på hva det kan være da... får bare vente og se
fikk ånden over meg her ista og ryddet og vasket badet, kanskje det trigger litt
![]()
Å, er det sant? Da blir det nok helt sikkert baby på deg i helgen daDet er gode tegnHer er all motivasjon borte, og har en sterk vond rie i skrivende stund
Tydelig at noe skjer her for oss begge
![]()
masse lykke til! Og igjen så ga det seg joÅ, er det sant? Da blir det nok helt sikkert baby på deg i helgen damasse lykke til!
![]()
ÅOg igjen så ga det seg joSå får se hva som skjer i dag
![]()
Håper set tar seg opp for deg også!Åmen det kan jo ikke være lenge igjen for deg nå da uansett når du har kjent en ri, jeg er sikker på det kommer tilbake igjen for deg veldig snart!
![]()
Våknet natt til søndag med litt blødning, slimete og rosa... tok på meg et bind. Ikke tatt seg opp men ikke gitt seg heller. Har hatt noen uregelmessig tak i kveld søndag. Reiste meg opp i sted og følte det "rant" til av meg, litt i bindet og i do. Ikke noe jeg klarte å stoppe. Sist fødsel startet med vannavgang, men da kjente jeg at noe "sprakk" inni meg. Så vet ikke helt hva som skjer, skal prøve å sove og Evt ringe imorgen å høre. Om jeg får sove. Noe er på gang tror jeg.. 39+3 i dag, fødte 39+5 sist gang.
Så spennende! Har hatt slim i et døgn nå og våknet nettopp med ennå mer slim som også var rosa. Foreløpig ikke noe vondt, bare masse kynnere.
Sist startet det her også med at vannet gikk på natta![]()
Iiiiik våkna av eg måtte på toalette, (vært dårlig i magen i hele kveld) og vannet mitt gikk, ganske sikker nå, mye og fordi hele bindet + i do ble lyserosa og helt tynt vann. Lukte annerledes. Ringte føden og de mente det var vannet som var gått også, så no må vi bare vente til riene blir regelmessig. Sist fødsel kom jento 4t og 15 min etter vannavgang.
Kjenner eg vil gråte en skvett. Hehehe