Modningstegn-tråden!

Inatt var jeg nesten sikker på at det skulle skje noe, ganske så vonde menssmerter som jeg mener var nokså intense, men igjen så tok de seg aldri opp da (så frustrerende) og sovnet til slutt fra de og de kommer jo ikke helt regelmessig akkurat... Har noen vonde murringer i formiddag også, krysser fingrene for at dette kanskje er starten på noe :D gleder meg så til og møte lille jenta mi :Heartpink I slutten av juni var vi på 3D ultralyd, han kunne estimere at hun skulle komme 9 dager før termin, det er på fredag :D kanskje dumt og gå og håpe... :p
 
Nå er det mer murringer og kynnere som kommer oftere og oftere. Spennende å se om det tar seg opp eller roet seg ned igjen. Håper egentlig han kommer på fredag, da både jeg og mannen er født 9. (Juni og oktober) og vi giftet oss 9. (August) :)
 
Nå er det mer murringer og kynnere som kommer oftere og oftere. Spennende å se om det tar seg opp eller roet seg ned igjen. Håper egentlig han kommer på fredag, da både jeg og mannen er født 9. (Juni og oktober) og vi giftet oss 9. (August) :)
Hadde vært utrolig kult det!! :D Krysser fingrene for fredagsbarn. Her har pappan bursdag den 9. så vet ikke helt hva vi ønsker ;D
 
Merker stor forskjell den siste uka, er mye tyngre i kroppen, plutselig mer sulten og sliten. Våkner av mensmurringer på natta, og mer utflod enn vanlig. Var hos jordmor for to dager siden og hodet er godt festet i bekkenet. Er førstegangs men føler at det nærmer seg enda det er godt over tre uker til termin. Er det noen som har merket et annet bevegelsesmønster på slutten? Er liksom mer sug og litt dytting pluss at lille hikker oftere. Men kjenner ikke den sparkingen som var der tidligere. Er det normalt?
Det du beskriver her er akuratt sånn jeg har det nå.. Helt annet bevegelsesmønster og masse sammentrekninger og mensenmurringer... Trøtt, sulten og ekstremt tungt, føler det bare er bekkent som bærer når jeg står, all vekt er der nede;)
 
Hatt første runde med modningsakupunktur i dag, men ingen effekt så langt.. :( Så utålmodig! 39+4 i dag.


Ei venninne av meg tok modningsakupunktur i håp om å få før og en greiere fødsel. Hun fikk 14 dager på overtid. Keisersnitt tiltross i gangsetting med 3 modningspiller:dead:
 
Her kommer han definitivt i dag! Heftige rier og 6-7 cm åpning. Deilig med epidural:)
 
Hadde konstante magesmerter i flere timer i gårZ riktignok svake, men merkbare. Noen som har opplevd det? Mannen ringte til slutt inn og føden sa jeg ikke skulle ha konstante så var inne på en sjekk. På vei inn ga det seg riktignok og fikk heller 3 stk tak i magen.
 
Hadde konstante magesmerter i flere timer i gårZ riktignok svake, men merkbare. Noen som har opplevd det? Mannen ringte til slutt inn og føden sa jeg ikke skulle ha konstante så var inne på en sjekk. På vei inn ga det seg riktignok og fikk heller 3 stk tak i magen.
Hva sa de på føden da?
 
40+1, murringer som kommer og går og en dæsj blod på papiret når jeg var på do isted. Er virkelig lov å håpe på fremgang nå!
Da kan det være at det skjer ting snart ja. Ei venninne oppdaget blødning og fødte samme dag :)
 
Da kan det være at det skjer ting snart ja. Ei venninne oppdaget blødning og fødte samme dag :)
Har ureglemessige rier også:D de er korte og varierer med 5-20 minutters mellomrom. Så det er en start! Håper bare jeg slipper og gå slik lenge før det tar seg opp!
 
Back
Topp