Modningstegn-tråden!

Akkurat spist middag og drukket saft til riktignok, men nå sitter jeg her med skikkelig vonde stikkinger og samtidig med de stikkingene strammer magen seg litt. Jeg er førstegangs og aner ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men dette var ordentlig ubehagelig.... Hatt sånne stikkinger før men ikke sammen med litt kynnere og masse aktivitet fra den lille. Hva ville dere gjort videre nå? Er 38+4 idag

Høres ganske normalt ut såpass sent. Jeg kjenner hvertfall mye av det samme. Er 38 + 6 i dag. Har det skjedd noe mer?
 
Akkurat spist middag og drukket saft til riktignok, men nå sitter jeg her med skikkelig vonde stikkinger og samtidig med de stikkingene strammer magen seg litt. Jeg er førstegangs og aner ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men dette var ordentlig ubehagelig.... Hatt sånne stikkinger før men ikke sammen med litt kynnere og masse aktivitet fra den lille. Hva ville dere gjort videre nå? Er 38+4 idag
Ville ikke gjort noe før det kommer regelmessige rier, altså vonde rier du ikke klarer å snakke gjennom
 
Hatt første runde med modningsakupunktur i dag, men ingen effekt så langt.. :( Så utålmodig! 39+4 i dag.
 
I dag våknet jeg før 5 og var i skikkelig dårlig form, kvalm, dårlig i magen, frøs, svimmel og skalv. Stod opp og kastet opp og gikk på do, frøs helt vanvittig da jeg la meg igjen, men ingen feber. Ringte føden og hun sa at det kunne være en reaksjon på hormonene som setter i gang fødselen og at det nok ikke var lenge til han kom nå :eek:
Fikk på meg ull fra topp til tå, to dyner og en kopp te, det med paracett har gjort formen bedre.
Off det var AKKURAT slik jeg hadde det! Føltes ut som influensa! Jeg sov og sov, og etter noen minutter på beina så gikk vannet. Det høres ut som kroppen lader batteriene nå!!:)
 
Jeg har ikke vært noe kvalm gjennom hele svangerskapet, men nå i kveld har jeg plutselig blitt kvalm/uggen. Er det vanlig at det kan være sånn rundt termin? Er 38+6.
 
Jeg har ikke vært noe kvalm gjennom hele svangerskapet, men nå i kveld har jeg plutselig blitt kvalm/uggen. Er det vanlig at det kan være sånn rundt termin? Er 38+6.
Ja, det er vanlig. Jeg var kvalm under fødselen :(
 
Takk for god beskrivelse :) jeg føler meg så klar nå! :p
Hvor lenge har du igjen til termin? Er spennende nå som det kan skje når som helst, men samtidig veldig kjedelig å vente :p
 
Off det var AKKURAT slik jeg hadde det! Føltes ut som influensa! Jeg sov og sov, og etter noen minutter på beina så gikk vannet. Det høres ut som kroppen lader batteriene nå!!:)
Vannet har ikke gått her enda. Har sovet ekstra mye de siste dagene, like mye på natta som før og et par timer på kvelden - tydelig at kroppen lader nå ja. Har vel begynt å få følelsen av å ikke gå til termin som er om 13 dager :eek:
 
Masse vonde stikkinger i underlivet for tiden. :O Spesielt på kveldstid.. kynnere har avtatt litt, så vet ikke helt hva det kan bety..
 
Back
Topp