Modningstegn-tråden!

40+4 i dag, tydelige tak i magen som kommer hvert 10.-15.min. Vært slik i 2-3timer nå. Men hadde lignende opplevelse natt til fredag, så tør ikke håpe at noe er på gang før det er mer regelmessig. Tar spent tida mellom takene :)
 
40+4 i dag, tydelige tak i magen som kommer hvert 10.-15.min. Vært slik i 2-3timer nå. Men hadde lignende opplevelse natt til fredag, så tør ikke håpe at noe er på gang før det er mer regelmessig. Tar spent tida mellom takene :)

Roet seg helt denne gangen også. Dabbet av utover kvelden. Er vel bare modning :) men det skjer jo noe i alle fall!
 
Kjenner skikkelige tak i korsryggen nå. Kommer ca hvert 10 minutt. Magen strammer seg ikke som ved kynnere da.. kan det være rier? De er ikke supervonde, men sånn midt på treet. :/
 
Merker stor forskjell i kroppen for hver dag. Deler av slimproppen har gått men helt uten blod, bare en geleaktig masse. Jeg kjenner mer aktivitet nesten så hun prøver komme seg ut. Har mensmurringer hver morgen og innimellom på kvelden når jeg legger meg, da kjenner jeg ofte litt smerter i korsryggen. Har vært veldig forstoppet men nå må jeg på do to tre ganger om dagen. Jordmor sa at hodet er godt festet og mente det ikke er så lenge igjen. Er det noen andre som føler det likt som har født eller er dette noe som kan vare over mange uker? Har Oul termin 29 sept, men min termin er 23. September. Ellers vil jeg bare ønske alle september damer lykke til med siste innspurt:)
 
Merker stor forskjell i kroppen for hver dag. Deler av slimproppen har gått men helt uten blod, bare en geleaktig masse. Jeg kjenner mer aktivitet nesten så hun prøver komme seg ut. Har mensmurringer hver morgen og innimellom på kvelden når jeg legger meg, da kjenner jeg ofte litt smerter i korsryggen. Har vært veldig forstoppet men nå må jeg på do to tre ganger om dagen. Jordmor sa at hodet er godt festet og mente det ikke er så lenge igjen. Er det noen andre som føler det likt som har født eller er dette noe som kan vare over mange uker? Har Oul termin 29 sept, men min termin er 23. September. Ellers vil jeg bare ønske alle september damer lykke til med siste innspurt:)
Har det helt likt som deg, og har følt det sånn noen uker nå :p kanskje ikke med fosterbevegelsene, hun har blitt veldig mye mer aktiv den siste uka :D vi får bare håpe :) masse lykke til!
 
Håper virkelig på å møtes i døra nå :) I dag har han beveget seg så mye at jeg trodde han skulle komme hoppende ut :p Hvordan er tegnene hos deg? :)
Hehe, samme her :p det er veldig mye mer aktivitet nå enn tidligere så tydelig at hun har liten plass hvertfall :p ellers får jeg litt smerter nå faktisk, nede ved eggstokkene, men ikke helt sikker på hva det kan være da... får bare vente og se :) fikk ånden over meg her ista og ryddet og vasket badet, kanskje det trigger litt :D
 
Back
Topp