Modningstegn-tråden!

Hehe, samme her :p det er veldig mye mer aktivitet nå enn tidligere så tydelig at hun har liten plass hvertfall :p ellers får jeg litt smerter nå faktisk, nede ved eggstokkene, men ikke helt sikker på hva det kan være da... får bare vente og se :) fikk ånden over meg her ista og ryddet og vasket badet, kanskje det trigger litt :D
Det er gode tegn ;) Her er all motivasjon borte, og har en sterk vond rie i skrivende stund:eek: Tydelig at noe skjer her for oss begge :)
 
Hvordan går det med modningstegnene? Jeg føler meg helt tappet for krefter og noe uvel, mye trøttere enn tidligere men får ikke sove Pga halsbrann og vondt i ryggen. Magen sprenger snart også. Ringte føden i går fordi jeg syns det var så lite aktivitet men i dag har det tatt seg opp. Har hatt en del slimete utflod men enda ikke noe tegn til blod. Tenk om vi bare kunne vist hva og når det skjer.....
 
Noe mer kynnere, magen har sunket veldig og må tisse oftere. Kjennes ut som det er noe mellom beina som holder på å falle ned, vagger når jeg går. Småkvalm og uggen. I dag har jeg blitt akutt sliten flere ganger, sov nesten tre timer midt på dagen til tross for en god natt før. Ikke sett antydning til slim eller blod (det gjorde jeg ikke før fødsel sist heller). 40+5 i dag.
 
Er 40+6 i dag, føler meg slik som dere over beskriver, tung og føler at noe detter ut mellom beina.. Hehe.
I går kveld og i dag har det kommet slimklumper, så håper fødselen nå starter av seg selv :)
Utover det kjenner jeg kun sterkere kynnere og nedpress, som jeg har gjort i en uke nå. Ingen regelmessige vondter :p
 
Våknet natt til søndag med litt blødning, slimete og rosa... tok på meg et bind. Ikke tatt seg opp men ikke gitt seg heller. Har hatt noen uregelmessig tak i kveld søndag. Reiste meg opp i sted og følte det "rant" til av meg, litt i bindet og i do. Ikke noe jeg klarte å stoppe. Sist fødsel startet med vannavgang, men da kjente jeg at noe "sprakk" inni meg. Så vet ikke helt hva som skjer, skal prøve å sove og Evt ringe imorgen å høre. Om jeg får sove. Noe er på gang tror jeg.. 39+3 i dag, fødte 39+5 sist gang.
 
Våknet natt til søndag med litt blødning, slimete og rosa... tok på meg et bind. Ikke tatt seg opp men ikke gitt seg heller. Har hatt noen uregelmessig tak i kveld søndag. Reiste meg opp i sted og følte det "rant" til av meg, litt i bindet og i do. Ikke noe jeg klarte å stoppe. Sist fødsel startet med vannavgang, men da kjente jeg at noe "sprakk" inni meg. Så vet ikke helt hva som skjer, skal prøve å sove og Evt ringe imorgen å høre. Om jeg får sove. Noe er på gang tror jeg.. 39+3 i dag, fødte 39+5 sist gang.

Så spennende! Har hatt slim i et døgn nå og våknet nettopp med ennå mer slim som også var rosa. Foreløpig ikke noe vondt, bare masse kynnere.

Sist startet det her også med at vannet gikk på natta ;)
 
Så spennende! Har hatt slim i et døgn nå og våknet nettopp med ennå mer slim som også var rosa. Foreløpig ikke noe vondt, bare masse kynnere.

Sist startet det her også med at vannet gikk på natta ;)


Iiiiik våkna av eg måtte på toalette, (vært dårlig i magen i hele kveld) og vannet mitt gikk, ganske sikker nå, mye og fordi hele bindet + i do ble lyserosa og helt tynt vann. Lukte annerledes. Ringte føden og de mente det var vannet som var gått også, så no må vi bare vente til riene blir regelmessig. Sist fødsel kom jento 4t og 15 min etter vannavgang.

Kjenner eg vil gråte en skvett. Hehehe
 
Iiiiik våkna av eg måtte på toalette, (vært dårlig i magen i hele kveld) og vannet mitt gikk, ganske sikker nå, mye og fordi hele bindet + i do ble lyserosa og helt tynt vann. Lukte annerledes. Ringte føden og de mente det var vannet som var gått også, så no må vi bare vente til riene blir regelmessig. Sist fødsel kom jento 4t og 15 min etter vannavgang.

Kjenner eg vil gråte en skvett. Hehehe

Masse lykke til!! :) Ikke merket noe ennå jeg.
 
Kjenner jeg misunner dere som det har begynt hos nå! Er litt bekymret for at jeg skal gå langt over og må settes i gang :-(
 
Hvis jeg har sittet en stund og reiser meg får jeg kraftige 'tak' i korsryggen som jeg må puste meg igjennom.. Men det gir seg etter et par minutter.. Gutten er også veldig aktiv akkurat da.. Kanskje det bare er han som strekker på seg? Ingen andre tegn, verken nedentil eller ellers... Én uke igjen nå!.... Til termin da, men er jo førstegangs... :p
 
Back
Topp