Modningstegn-tråden!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hallo girls ;)
Nå begynner det å nærme seg september, eller først august. Men det er helt sikkert at flere september-babyer som kommer i august :) :)

Har dere kjent på noen modningstegn?

Jeg har:
Masse og vonde kynnere
Menssmerter både i korsrygg og mage
Nedpress
I dag har jeg sykt vondt i den ene nippelen haha....
34+6 :)
 
Lite "nytt" her 34+2, og håper jo at lille holder ssg i magen i iaff 3 uker til! Kynnere har jeg hatt lenge, men sliter også mye med nedpress. Blir spennende uker fremover når vi skal lete etter tegn på modning:D
 
Jeg er 32+1 i dag
Har masse maserier/kynnere
Menssmerter
Nedpress
Har en følelse av at det kommer til å skje noe snart, håper lille blir i magen noen uker til men er ikke godt og si
 
Jeg er 35+5 i dag, og har mye nedpress og noe menssmerter, men har fortsatt ikke kjent kynnere i svangerskapet. Jeg hadde en liten blødning for en uke siden, som i følge jordmor kunne være tegningsblødning. Det vondeste akkurat nå er at magemusklene er innmari såre og ømme.
 
35+2 i dag:) ingen klare fødselstegn enda, men har mye kynnere som kan være håpløst ubehagelige. Noen pulserende tak i korsryggen, utegelmessige. Og hovnet opp i ansiktet. Menssmertebelte i nedre region av magen og ut i korsryggen:) men går nok noen uker til før det setter igang:)
 
35 + 5. Løs mage, tak i ryggen og nedpress. Håper den lille holder seg i magen til uke 37, da er det bare å komme så jeg slipper igangsetting:), så får jeg prøvd det og før vi gir oss :)
 
33+4 i dag!

Har mye kynnere, men de er verken vonde eller noe særlig ubehagelige. Har hatt de lenge!

Ellers bittelitt mensverk innimellom, og kanskje litt nedpress? Vet ikke helt hvordan det føles, hehe. Generelt ikke så veldig mye som skjer da!

Fnugg er plutselig mye mer aktiv de siste dagene enn før, noe som er ganske koselig ;)
 
Endel nedpress og noe "strikkepinnevondter" innimellom. Hadde menssmerter tidligere i dag. Har masse kynnere, men det har jeg hatt lenge. Veldig sjelden at de er vonde. Fremdeles ganske grei form og tror ikke det blir noe de første ukene. Er 35+0 i dag:)
 
Foreløpig kun menssmerter
 
36+0 i morgen. Hyppige kynnere, mye nedpress og nå menssmerter som kjennes godt i rygg og mage. I går begynte jeg å få slimete utflod, men det trenger jo ikke bety noe. Spennende tider :)
 
36+0 i morgen. Hyppige kynnere, mye nedpress og nå menssmerter som kjennes godt i rygg og mage. I går begynte jeg å få slimete utflod, men det trenger jo ikke bety noe. Spennende tider :)
Kanskje det er slimproppen? :O Jeg sjekker meg ordentlig hver gang jeg tørker meg etter toalettbesøk hihihi! Ser etter slim osv. Men ikke sett noe enda :) Blir spennende å se når de bestemmer seg for å komme! Snart er det jo like før for alle!
 
34 uker på tirsdag og kjenner absolutt ingenting. Sist var det noen netter rundt denne tida med menssmerter, har ikke hatt noe nå. Kynnere innimellom. Kjenner generelt lite etter da, og kommer nok ikke til å delta så aktivt i en sånn tråd - går det som sist går jeg 14 dager over, kjedelig å ha kjent godt etter i to måneder før det ;)
 
32+1 her, og nada modningstegn, ikke hatt noe tegn til kynnere, tror ikke jeg har hatt noe nedpress heller... Er litt stiv i bekkenet om natta når jeg går på do og føler meg litt 'tung i/mot dåsa' lol, aner ikke hvordan jeg ellers skal forklare det... :p Hvis jeg har sittet rolig lenge eller stått for lenge på hardt underlag blir jeg sånn også, men ingenting ellers... han driver fortsatt og flytter på seg, så han har ikke tenkt til å feste seg helt ennå virker det som.. Får se til torsdag for da skal jeg på tilvekstkontroll igjen :)
 
Har hatt stikk der nede og kanskje litt nedpress noen få ganger hvis dette går som modningstegn?

Ellers hadde jeg skikkelig skumle kynnere i uke 28, men det har roet seg veldig etter at lege på føden sykemeldte meg og jeg får tatt ting veeeeldig med ro. :) men nå gjør det ikke noe om han kommer litt tidligere snart! 25+3 i dag
 
Litt øm i symfyseområdet, men kan sikkert komme av at han har lagt seg til med hodet ned? Ellers alt som normalt :)
 
Nedpress og kynnere til og fra, samt noe stikkinger. Hadde en time med 7 stk menssmertetak her i forrige uke og trodde nesten det var igang, men det var det heldigvis ikke. Ville vært så upraktisk på ferie 'a gitt! Jeg vil gjerne føde på ABC hvor jeg har gått plass, så jeg håper ikke det skjer noe før uke 37!
 
35+3 og ingen ting!

Ja ikke sant, Bentleif! Helst 150 ting! Men når kjæresten kommer hjem fra jobb så får jeg kjeft for ikke å ha slappet av nok :p
 
Back
Topp