Uff daNå er jeg kvalm, får flashback til de første 20 ukene
Ikke så mye menssmerter lengre så tror det bare er modning å ikke mer...
Har ikke tid til at han skal komme noe tidligere, han kan komme på termin 19.! Jeg har jo planer den neste uken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daNå er jeg kvalm, får flashback til de første 20 ukene
Ikke så mye menssmerter lengre så tror det bare er modning å ikke mer...
Har ikke tid til at han skal komme noe tidligere, han kan komme på termin 19.! Jeg har jo planer den neste uken![]()
Spurte jordmor i dag om hun ville sjekke modningstegn, men dette gjorde hun ikke før nærmere termin. Er 38+4 på vei andregangs. Noen flere som ikke har fått sjekket?
Er 39+2 nå, var hos jordmor på 38+5, men ble ikke sjekket. Jeg fikk tilbudet, men vi ble enige om at det ikke var nødvendig. Hun kommer når hun har tenkt det. Jeg gikk med 2 cm ganske lenge med eldtsemann, så for min del er det like greit å ikke vite...Spurte jordmor i dag om hun ville sjekke modningstegn, men dette gjorde hun ikke før nærmere termin. Er 38+4 på vei andregangs. Noen flere som ikke har fått sjekket?
Snart baby forhåpentligvisVar nettopp inne på sjekk pga blødning+murringer. Jeg hadde et par cm åpningbegynner så smått å freake ut, er bare 37+1 i dag.
Var på sykehuset i dag. 13 dager til termin. Tok UL og ble sjekket av legen nedentil uten at jeg spurte. Hun røsket også litt i livmorshalsen. Skal tilbake på termin og få CTG, ny UL og bli strippet.Spurte jordmor i dag om hun ville sjekke modningstegn, men dette gjorde hun ikke før nærmere termin. Er 38+4 på vei andregangs. Noen flere som ikke har fått sjekket?
Spurte jordmor i dag om hun ville sjekke modningstegn, men dette gjorde hun ikke før nærmere termin. Er 38+4 på vei andregangs. Noen flere som ikke har fått sjekket?
Storesøster kom til i uke 38+3, så hadde ett håp om at det skjedde tidlig denne gangen også.Modningsrier i hele natt. *trøtt* håper det tar seg opp etterhvert![]()
Hvordan vil du forklare modningsriene?
Hey! Lørdagskvelden sin det!Kjempe vonde "luftsmerter" som kommer hvert 7-5 minutt. Får komme på sjekk på sykehuset. Har 4 cm åpning og gode rierSå nå ligger jeg her og venter da, og har vondt:/
Tak i korsrygg og menssmerter ilag med kraftige kynnere, men de blir hverken sterkere eller lengere. Og man sovner etter att man har ligget og ventet på att det skal ta seg opp til fødsel uten resultater![]()