Den holder ikke seg så lenge bra I romtemperatur før det lukter surt av melken men om du setter den I kjøleskap holder den seg I et døgnEtter jeg har varmet vann og tatt i pulver hvor lenge holder den flaska i romtemp da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den holder ikke seg så lenge bra I romtemperatur før det lukter surt av melken men om du setter den I kjøleskap holder den seg I et døgnEtter jeg har varmet vann og tatt i pulver hvor lenge holder den flaska i romtemp da??
Dette lurer eg også på! Vi har brukt NAN hele tiden og idag kjøpte vi et annet merke.Hvor raskt vil man merke bedring/forverring ved å bytte mme? Vår fikk NAN på sykehuset, sprutgulpet og fikk vondt i magen + grønn avføring.. Har brukt hipp siden. Men pga mye luft i magen og magevondt vurderer vi nå å prøve NAN igjen for å se. Lurer derfor på hvor lenge vi skal prøve?
Vår blir veldig hard I magen av NAN og sliter med magen pga dette.. så vi tenkte å prøve ut noe nytt.. ka kostet holle pr pakke?Jeg bruker alltid opp hele pakken før jeg dømmer den
Vår blir veldig hard I magen av NAN og sliter med magen pga dette.. så vi tenkte å prøve ut noe nytt.. ka kostet holle pr pakke?
En flaskerelatert utfordring har dukket opp - hvordan skal man få sterilisert flaskene på (ferie)tur? Vi har planer om å dra på tur og bo på hotell i løpet av sommeren, men hvordan skal vi da få ordnet det praktiske med sterilisering av flasker og lignende? Noen med erfaring?
Hvor lenge etter babyen har fått en flaske med mme er det i kroppen? Sånn med tanke på hvor lenge de kan reagere hvis de ikke tåler den?
Ammer egentlig men fikk en flaske den ene kvelden. Å har gulpa masse dagene etter å hatt mye luft. Bare derfor jeg lurte.Svarer selv om jeg egentlig ikke vet. Men mini var veldig urolig og gråt masse. Prøvde ny mme og det ble stor forandring fra første flaske her.
Ammer egentlig men fikk en flaske den ene kvelden. Å har gulpa masse dagene etter å hatt mye luft. Bare derfor jeg lurte.
HeheÅja. Da hjalp kanskje ikke svaret mitt så veldig mye Men skulle ikke tro at en flaske mme har noe å si flere dager senere.
Du må nok bare prøve deg frem og se hvordan babyen reagerer. Her behøver hun bare i en flaske om dagen. Storesøter måtte få i alle flaskene.Vi har begynt med malt ekstrakt, men lurer på om vi skal ha det i hver flaske? :-/