Mitt hjerte <3

Det blir spennende! Heier på deg :)
Tegn til tr da? Spennende :D Jeg krysser fingre og heier! :)

Takk jenter :) Er så godt å ha noen som heier på en <3

Fikk faktisk litt type spotting i dag. Ikke veldig overraskende..men jeg tror ikke jeg klarer å bli klok på kroppen min sine tegn :P Såååe...jeg antar at tanta er rett rundt hjørnet. Veeel vel..da blir det kanskje en mars baby ;)

Åssen går det med deg Ryvita?

Takk jenter :) Er så godt å ha noen som heier på en <3

Fikk faktisk litt type spotting i dag. Ikke veldig overraskende..men jeg tror ikke jeg klarer å bli klok på kroppen min sine tegn :P Såååe...jeg antar at tanta er rett rundt hjørnet. Veeel vel..da blir det kanskje en mars baby ;)

Åssen går det med deg Ryvita?
Jeg håper jo på februarbaby, men skal vel godt gjøres at det klaffer allerede nå ;) CD 11 i dag, venter på el. Synes godt den kan komme NÅ! ;)

Jeg håper jo på februarbaby, men skal vel godt gjøres at det klaffer allerede nå ;) CD 11 i dag, venter på el. Synes godt den kan komme NÅ! ;)

Plutselig sittern ;-) februar er den fineste vintermåneden <3 syns du kan få en baby da jeg ;-)

Jeg synes vi begge kan få februarbaby jeg ;)
Menne, jeg fikk mensen i går så da blir det kanskje en mars baby :-) evt april. april er en fin mnd.

Menne, jeg fikk mensen i går så da blir det kanskje en mars baby :) evt april. april er en fin mnd.
*trykker på liker-ikke-knappen*

Mars-, og april-baby er absolutt fine babyer :D Alle måneder er jo fine, egentlig, bare det blir baby! :)

Jeg er i PP6 og har fått noe på plass, men har ikke sårta ut alt enda (sårta=engelsk på norsk ;) )

- Jeg trodde jeg hadde koll på EL etter to mnd...det hadde jeg ikke gitt :p Nå har jeg det, og det tar tid.

- Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg lugn da vi gikk i gang med prøvinge. Jeg tok feil! BIG time. Jeg fikk en litt på tryne i starten og da fikk jeg en "åpenbaring" om at dette ække bra for meg så nå er det på tide å roan helt slik at jeg ikke går inn i en boble og går rundt med en mislykka følelse. Det var kjipe greier. Nå er det MYE bedre :D

- Ha sex annenhver dag rundt der jeg antok at jeg hadde EL går helt ok, men serriøst...noen ganger så var jeg så sliten av dagliglivet at den pliktsexen, den får komme senere. Men igjen, det kunne jo ha blitt resultater tidligere om vi hadde klart å humpe mer selv om en svømmer er nok til å befrukte egget ;)

- Den derre berømte testetøsa vil ALDRI slippe taket i meg! Så nå har jeg 100 tester som ligger på vent og jeg kjenner at jeg fryder meg over det og ser frem til å misbruke en hel haug av dem :D Dvs man blir testetøs om man vil eller ikke. Jeg kjøper ikke tester på apotek/butikk før jeg har relativt sikre strips. 100 tester for 127 kr ift 100 kr +- for en test i butikken, thats my kind of money use ;)
Forøverig så prøver jeg jo å holde meg på matta slik at jeg slipper den evige testetydinga. Selv om det er jo som julekvelden hver mnd ;) Det gjør jeg for å holde meg selv lugn og ikke forvente for mye slik at jeg blir så drit skuffa som de første gangene.

- Etter "åpenbaringen" så har vi et enda bedre sexliv! Jeg har hatt lyst på unge siden starten av tenårene så at jeg har holdt hodet kaldt syns jeg er overraskende bra nå som vi endelig er i gang. Jeg er faktisk så imponert at jeg klapper meg selv på skuldra og holder fokuset på livet og ikke snevrer det ned til et mål. Selv om det målet er det største!

- Forholdet blir enda sterkere av å prøve på første barn. Uten tvil <3 Jeg elsker mannen min så høyt!

- Jeg kjøpte meg temperaturmåler og har brukt den 7 ganger...det blir for mye styr om morgenen og har ikke kjent behovet for det når jeg finner ut el på tester. Det funker for meg :)

Alt dette er mine erfaringer. Dette er ikke fasiten, men jeg vil anta at det er godt for noen å kunne se litt inn i prøveverdenen.

Og en annen ting, her inne er det en haug med utrolig flotte jenter/damer :) Setter stor pris på å være med i en så flott forumverden! Det gjør at man kan leve litt på andres glede når en selv ikke får det man ønsker seg med en gang!

*trykker på liker-ikke-knappen*

Mars-, og april-baby er absolutt fine babyer :D Alle måneder er jo fine, egentlig, bare det blir baby! :)

Ja, det er faktisk sant :) Men jeg er fortsatt veldig i mot desember. Til manges irritasjon ;) Men heldigvis så er det jeg som er dronninga over den mnd der.

Hvordan går det?

Ja, det er faktisk sant :) Men jeg er fortsatt veldig i mot desember. Til manges irritasjon ;) Men heldigvis så er det jeg som er dronninga over den mnd der.

Hvordan går det?
Joa, går bra her! :) Dpo nå, regner med tanta kommer på besøk iløpet av tirsdag/onsdag/torsdag. Ingen symptomer på nå spire iallefall. Hadde typisk før-mensen-hodepine på onsdag, og bittelitt rosa på papiret på torsdag, så var sikker på at hun var på tur da, noen dager på forskudd. Men ikke blitt no mer av det foreløbig, så.. Bare å vente å se :)

Joa, går bra her! :) Dpo nå, regner med tanta kommer på besøk iløpet av tirsdag/onsdag/torsdag. Ingen symptomer på nå spire iallefall. Hadde typisk før-mensen-hodepine på onsdag, og bittelitt rosa på papiret på torsdag, så var sikker på at hun var på tur da, noen dager på forskudd. Men ikke blitt no mer av det foreløbig, så.. Bare å vente å se :)

Kunne kanskje vært en festeblødning? Pleier du å blø i forkant?

Kunne kanskje vært en festeblødning? Pleier du å blø i forkant?
Pleier å begynne å blø litt dagen før den begynner på skikkelig, men ikke mange dager før, sånn som nå. Var såvidt inne på tanken med festeblødning, men jeg pleier å ha hodepine noen dager før mensen kommer, og siden jeg hadde det dagen før den lille blødningen, så regner jeg med det er noe mensen-greier på gang. Kaaanskje tar jeg en test i mårra bare for gøy, hadde egentlig tenkt å vente til IKM men ;)

Du har vel kanskje el om ikke lenge nå, eller? :)

Pleier å begynne å blø litt dagen før den begynner på skikkelig, men ikke mange dager før, sånn som nå. Var såvidt inne på tanken med festeblødning, men jeg pleier å ha hodepine noen dager før mensen kommer, og siden jeg hadde det dagen før den lille blødningen, så regner jeg med det er noe mensen-greier på gang. Kaaanskje tar jeg en test i mårra bare for gøy, hadde egentlig tenkt å vente til IKM men ;)

Du har vel kanskje el om ikke lenge nå, eller? :)

Har du mange tester så er det jo gøy å svi av en ;) Er liksom så vanskelig. Er mange som sier at de har hatt alle symptomene på at mensen kommer også er de preggers. Men det er jo forskjellig fra person til person.

EL er reeett rundt hjørnet ja :) Men jeg skal på jobb i morgen og helt til tirsdag så aksjer er lagt i dag. Også var vi tomme for varmt vann....det ble en greit kald og ekstremt kjapp dusj etter seansen :P haha..fytti katta!
Hva har du gjort i dag?

Har du mange tester så er det jo gøy å svi av en ;) Er liksom så vanskelig. Er mange som sier at de har hatt alle symptomene på at mensen kommer også er de preggers. Men det er jo forskjellig fra person til person.

EL er reeett rundt hjørnet ja :) Men jeg skal på jobb i morgen og helt til tirsdag så aksjer er lagt i dag. Også var vi tomme for varmt vann....det ble en greit kald og ekstremt kjapp dusj etter seansen :p haha..fytti katta!
Hva har du gjort i dag?

Ja, mulig jeg svir av en i mårratidlig, får se hva testetøsa sier :P

Reiser du bort på jobb? Satser på at dagens aksjer ligger å venter på gullegget da :)
Usj, kalddusj, det er ikke nå særlig.. Jeg kunne aldri vært isbader, såvidt jeg bader på sommeren i Norge, da skal det være veeeldig varmt både i lufta og i vannet :D

Vi har kjøpt hus som vi holder på å pusser opp, så i dag har vi holdt på en del der. Var i byen å spiste lunsj med samboer også, koslig :) Det er ikke ofte det skjer.. :) Enn du? Gjort noe spennende?

Ja, mulig jeg svir av en i mårratidlig, får se hva testetøsa sier :p

Reiser du bort på jobb? Satser på at dagens aksjer ligger å venter på gullegget da :)
Usj, kalddusj, det er ikke nå særlig.. Jeg kunne aldri vært isbader, såvidt jeg bader på sommeren i Norge, da skal det være veeeldig varmt både i lufta og i vannet :D

Vi har kjøpt hus som vi holder på å pusser opp, så i dag har vi holdt på en del der. Var i byen å spiste lunsj med samboer også, koslig :) Det er ikke ofte det skjer.. :) Enn du? Gjort noe spennende?

Der er vi HELT like! Folk kan si hva de vil, men vannet i Norge ække mye varmt. Jeg sleit til og med i Thailand, der gikk det forøverig greit når jeg først kom meg uti. Men inntil da så er det vill selvpining med å komme seg ut i vannet :P haha

Så gøy med hus! Grattis :) Man kan gjøre hva man vil med det! Gleder meg til vi kjøper, ikke helt enda, men etterhvert,
Det som er fint med sjeldne lunsjer og middager ute er jo at det blir en litt mer meningsfylt lunsj/middag :) Setter jo mer pris på det :D

I dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid. Var på øvelse hele uka og er relativt utslitt, men klar for jobb i morgen :) I tillegg har det regna i hele dag så det ble en god innedag med pysj, pc og tv samtidig ;) En fantastisk dag i mine øyne!

Der er vi HELT like! Folk kan si hva de vil, men vannet i Norge ække mye varmt. Jeg sleit til og med i Thailand, der gikk det forøverig greit når jeg først kom meg uti. Men inntil da så er det vill selvpining med å komme seg ut i vannet :P haha

Så gøy med hus! Grattis :) Man kan gjøre hva man vil med det! Gleder meg til vi kjøper, ikke helt enda, men etterhvert,
Det som er fint med sjeldne lunsjer og middager ute er jo at det blir en litt mer meningsfylt lunsj/middag :) Setter jo mer pris på det :D

I dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid. Var på øvelse hele uka og er relativt utslitt, men klar for jobb i morgen :) I tillegg har det regna i hele dag så det ble en god innedag med pysj, pc og tv samtidig ;) En fantastisk dag i mine øyne!

Haha, der har du meg også, på den varmeste dagen i syden ser du meg i strandkanten som kaanskje skal driste seg utti :P

Takk, hus er gøy! :) Stor forskjell på enebolig og ei lita leilighet på 50 kvm merker jeg :p

Haha, der har du meg også, på den varmeste dagen i syden ser du meg i strandkanten som kaanskje skal driste seg utti :P

Takk, hus er gøy! :) Stor forskjell på enebolig og ei lita leilighet på 50 kvm merker jeg :p

En grei forskjell ja ;-)

Er så gøy med el tester, man får jo den streken man har så lyst på! Bare det kommer på graviditetstestene også så er det gull :-D
En liten oversikt over økningen for hver dag mot el:
Lørdag 30/5
e0d5551eee9ac01aee89e5c5cfb768bc

Søndag 31/5

46e2f2b372a77ca08237b35b9c1bf463

Last edited:
Da er det el på gang . Kjenner det jobbes nedi der :-D gleder meg til tirsdag! Da blir det :love022
hadde oss på lørdag og. det syns jeg bør holde. Får ikke gjort noe i morgen siden jeg er på jobb til tirsdag ;-) gleder meg til 14 juni! Håper det er min tur! :joyful:

Da er det el på gang . Kjenner det jobbes nedi der :-D gleder meg til tirsdag! Da blir det :love022
hadde oss på lørdag og. det syns jeg bør holde. Får ikke gjort noe i morgen siden jeg er på jobb til tirsdag ;-) gleder meg til 14 juni! Håper det er min tur! :joyful:

Herlig! Bra det jobbes der nede, denne gangen skal det bli baby! ;)

Back
Topp