Jeg er i PP6 og har fått noe på plass, men har ikke sårta ut alt enda (sårta=engelsk på norsk
)
- Jeg trodde jeg hadde koll på EL etter to mnd...det hadde jeg ikke gitt
Nå har jeg det, og det tar tid.
- Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg lugn da vi gikk i gang med prøvinge. Jeg tok feil! BIG time. Jeg fikk en litt på tryne i starten og da fikk jeg en "åpenbaring" om at dette ække bra for meg så nå er det på tide å roan helt slik at jeg ikke går inn i en boble og går rundt med en mislykka følelse. Det var kjipe greier. Nå er det MYE bedre
- Ha sex annenhver dag rundt der jeg antok at jeg hadde EL går helt ok, men serriøst...noen ganger så var jeg så sliten av dagliglivet at den pliktsexen, den får komme senere. Men igjen, det kunne jo ha blitt resultater tidligere om vi hadde klart å humpe mer selv om en svømmer er nok til å befrukte egget
- Den derre berømte testetøsa vil ALDRI slippe taket i meg! Så nå har jeg 100 tester som ligger på vent og jeg kjenner at jeg fryder meg over det og ser frem til å misbruke en hel haug av dem
Dvs man blir testetøs om man vil eller ikke. Jeg kjøper ikke tester på apotek/butikk før jeg har relativt sikre strips. 100 tester for 127 kr ift 100 kr +- for en test i butikken, thats my kind of money use
Forøverig så prøver jeg jo å holde meg på matta slik at jeg slipper den evige testetydinga. Selv om det er jo som julekvelden hver mnd
Det gjør jeg for å holde meg selv lugn og ikke forvente for mye slik at jeg blir så drit skuffa som de første gangene.
- Etter "åpenbaringen" så har vi et enda bedre sexliv! Jeg har hatt lyst på unge siden starten av tenårene så at jeg har holdt hodet kaldt syns jeg er overraskende bra nå som vi endelig er i gang. Jeg er faktisk så imponert at jeg klapper meg selv på skuldra og holder fokuset på livet og ikke snevrer det ned til et mål. Selv om det målet er det største!
- Forholdet blir enda sterkere av å prøve på første barn. Uten tvil <3 Jeg elsker mannen min så høyt!
- Jeg kjøpte meg temperaturmåler og har brukt den 7 ganger...det blir for mye styr om morgenen og har ikke kjent behovet for det når jeg finner ut el på tester. Det funker for meg
Alt dette er mine erfaringer. Dette er ikke fasiten, men jeg vil anta at det er godt for noen å kunne se litt inn i prøveverdenen.
Og en annen ting, her inne er det en haug med utrolig flotte jenter/damer
Setter stor pris på å være med i en så flott forumverden! Det gjør at man kan leve litt på andres glede når en selv ikke får det man ønsker seg med en gang!