Mitt hjerte <3

Krysser fingre for at det setter seg en spire nå! :)

I morgen er denne positiv :-D
a6f9abb2c0240b124f2be69af8ecc376

Gårsdagen var positiv tydeligvis! Godt det er et 48 timers vindu ;-)
f3f8348059c713ae375471c5986a8758

Kos dere ;):)

Da er det å vente på ikm og passering av den, for tanta trenger jeg ikke mer nå =P
Sitat gubben: lets make a babyyyyyy! I supermann positur :-D *ler*

Hehe ^-^ superman ftw!

Krysser fingrene for dere i alle fall ;)

Da er det å vente på ikm og passering av den, for tanta trenger jeg ikke mer nå =P
Sitat gubben: lets make a babyyyyyy! I supermann positur :-D *ler*
Haha, herlig! Sånnt må det jo bli baby av ;)

Jeg tar meg selv i å tenke på hva jeg skal lære ungen min når han/hun blir stor :P I tenårene liksom :joyful: Det er litt fønni, planlegger og tror jeg har peiling på hva jeg kommer til å si til barnet sånn typ 13 år i forveien :laughing002
Men det er kos da :) Jeg gleder meg ihvertfall!
Og jeg tenker på hvordan jeg skal håndtere vanskelige perioder og alt mulig.
Næææi...gi meg en unge a. Jeg trenger en som spriter opp livet mitt et par hakk her ;) hehe..

Jeg har ikke følt meg sånn som jeg gjør på innsiden egentlig i dethele tatt siden jeg starta å prøve. Jeg er så sikker på at det vil gå denne gangen. 95% ihvertfall :P Jeg er fullstendig klar over at det også er mulig at det ikke skjer asså, men akkurat denne PP`n føles annerledes. Satser på at det er noe i de følelsene :D
Og sittern ikke nå så blir det en sommer med mye gøy av aktiviteter og siene sommerkvelder med en fantastisk god vin. Kanskje bobler også :D Its all good ;)

Så koselig :) leker av og til med de samme tankene, men ikke fult så langt frem i tid. Mer rundt 'hva er det' og 'hvorfor det' fasen :)

Her går ting greit - skal på oul neste tirsdag, så får se om den lille har klort seg godt fast og vokser som den skal.

Håper følelsen om denne pp'en stemmer og at du snart er å finne på ett terminforum! ;)

Så koselig :) leker av og til med de samme tankene, men ikke fult så langt frem i tid. Mer rundt 'hva er det' og 'hvorfor det' fasen :)

Her går ting greit - skal på oul neste tirsdag, så får se om den lille har klort seg godt fast og vokser som den skal.

Håper følelsen om denne pp'en stemmer og at du snart er å finne på ett terminforum! ;)

Oooh! Spennende :D Hvor mange uker er du på vei neste uke? Det går bra vett :)
Lykke til da :)

Blir 18+3 ved ul :P nesten halvveis (med følgende stress, tenk om den ikke er der >< blir bare tullete før ul)

Synes du bør kjøpe supermanbody til den lille og matchende t-skjorte til mannen :P

Blir 18+3 ved ul :p nesten halvveis (med følgende stress, tenk om den ikke er der >< blir bare tullete før ul)

Synes du bør kjøpe supermanbody til den lille og matchende t-skjorte til mannen :p

Så spennende! Har du fått mage? kjenner du noe liv? tell me everything :D

Hahaha!! Det skal jeg jaggu gjøre :D Blir det jente så får hun en rosa body bare. Morsomt :P

Back
Topp