Smily
Elsker forumet
Om eller! Det er digg :-DSkal en uke til Ungarn massasje - ja takk !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om eller! Det er digg :-DSkal en uke til Ungarn massasje - ja takk !
Det var ikke åpent nå ihvertfall. Enda de i resepsjonen sa det...er et stykke a gå til sentrum. Ble først litt irritert, men så fikk jeg meg en fin morgentur får ta det senere i dag.Oj, så spennende! Håper de ikke åpner så altfor sent
Fint med morgentur på ferie, ja ^-^ bare det å kunne gå ut og det er varmt og null stress - herlig følelse.Det var ikke åpent nå ihvertfall. Enda de i resepsjonen sa det...er et stykke a gå til sentrum. Ble først litt irritert, men så fikk jeg meg en fin morgentur får ta det senere i dag.
Fint med morgentur på ferie, ja ^-^ bare det å kunne gå ut og det er varmt og null stress - herlig følelse.
Krysser i alle fall fingre og tær for at strek nr2 blir fin og klar i dagene som følger!
Kooos dere masse siste dagen i varmen! Nyt! Og oppdater når du har testet igjenHelt riktig, null stress :-D I dag er siste dagen før vi skal hjem Og det skal nytes i mengder hele dagen
takk for kryssinga! Vi vil ha en februar baby :-D
Det skal jeg gjøre :-DKooos dere masse siste dagen i varmen! Nyt! Og oppdater når du har testet igjen
Kooos dere masse siste dagen i varmen! Nyt! Og oppdater når du har testet igjen
Synes jeg ser strek på den øverste?
Ja, den er relativt synlig. Men jeg fikk tidenes besøk av tanta i natt. Våkna av mensensmerter. Så det var ikke en positiv test. Aldri fått sånt møkkabesøk midt på natten =P
men da er jeg jo blitt klokere, ingen test er positiv før alle kan se strek, sånn skikkelig klar strek ;-)
Ny PP i gang når tanta har pakka bagen, jeg er klar :-D
Søren da!
Men synes jo du har ei godt og riktig innstilling da, det er vel bare å brette opp armene og fortsette inn i neste pp med godt mot! Kanskje blir det akkurat denne pp´en dere lykkes i! En ting er i allefall sikkert, det blir deres tur!
Så kjedelig med den dustetanta! Trodde hun ble igjen på ferie.. Maken til vingletante. Blir så glad av å lese inleggene dine.?du skriver så bra. Kjenner meg igjen i mye. Stå på. Og fortsett gjerne med å spre glede. Du gjorde dagen min et hakk bedrePP 7
Da har tanta vært like pliktoppfyllende som tannte Sofie og kommet på besøk med et helvetes humør.
Fullstendig rasering med påfølgende lite søvn og syke smerter. Ikke veldig forventa at hun skulle komme midt på natta, det har ikke skjedd før. Men hvem har noen gang opplevd å ha struktur på tantas ankomst over lengre tid? Hun kom ihvertfall på riktig dato Starter pp 7 med godt mot og er klar som et egg til å fortsette ferden
Jeg har fått tenkt litt på det å faktisk bli gravid nå når jeg har misbrukt testene jeg har kjøpt inn (med STOR glede ).
Det å skulle bli gravid og få et barn har jo vært en drøm lenge, men så tenkte jeg "Hva om jeg blir gravid nå, blir det noe i nærheten av det jeg har tenkt?". Og det å faktisk bli gravid etter å ha prøvd en liten stund og ønsket det i flere år, det er jo to store forskjeller. Plutselig er det ikke en drøm lenger, det skjer og du skal ta på deg tidenes største ansvar!
Veit man egentlig hva man går til? Man gjør jo egentlig ikke det, men likevel så vet man mye....man må bare få det til.
Jeg tror det er mange som føler det samme, at det er litt skummelt.
Det tror jeg er veldig sunt! At man tar en runde med seg selv og kjenner på alle aspektene og forbereder seg best mulig når man faktisk er gravid. Jeg har tenkt over det mange ganger før også og jeg får samme svaret hver gang: Det er ingen tvil om at jeg skal bli mor!
Og sånn forresten...midt inni her
Når jeg er ute å kjører så tenker jeg på når jeg har en liten en i baksetet, da tror jeg at jeg kjenner på morsfølelsen og blir ekstra oppmerksom på veien, og alle rundt meg. Men jeg blir ikke redd, bare oppmerksom. Skal jeg bli redd så får jeg parkere og ta buss i stedet.
Nå har gubben og jeg hatt tidenes ferie og kosa oss mer enn jeg trodde vi skulle få til, ikke fordi at vi ikke koser oss på tur, men det ble bare mer enn forventa Det var fantastisk!
Vi så mange familier og vi prata om hvordan vi ønsker å feriere med våre barn og hvor fantastisk søte de er når de vagger rundt i sommerklær og badedrakter. Også den gleden når de er i vannet! Jøye seg, makan til fornøyde unger skal man se lenge etter hehe
Og som tidligere nevnt et sted i dagboka her, når mannen kommer med " Seeee på hun da, sååååå søt", eller " haha, så herlig latter han hadde", da smelter jeg like herlig HVER gang! Jeg gleder meg så inst til å se han gå i parade med ungen vår på armen og bare være en superstolt pappa <3
Frem til vi klarer å bli gravide så skal vi unasett nye tiden som kommer. Det er sommerferie om ikke mange ukene, vi skal flytte, jeg skal i ny jobb. Og det blir BARE positivt Jeg gleder meg til å komme på plass og starte opp på nytt sted med nye muligheter. Og i mellomtiden så håper jeg vi klarer å bli gravide!!! Fordelen er jo at min nye sjef er fullstendig klar over at vi prøver, så jeg kan være trygg på at det ikke blir kaos og usikkerhet ift jobb. Det er jeg glad for!
De neste ukene blir bra, med eller uten en liten en i magen. Det ville vært helt ekstremt om jeg blir gravid. Da blir det jo toppen av kransekaka og enda litt til I mellomtiden så fortsetter jeg å leve livet med gubben, helt til vi kan få dele det med en til (eller fler).
Så kjedelig med den dustetanta! Trodde hun ble igjen på ferie.. Maken til vingletante. Blir så glad av å lese inleggene dine.?du skriver så bra. Kjenner meg igjen i mye. Stå på. Og fortsett gjerne med å spre glede. Du gjorde dagen min et hakk bedre