Mitt hjerte <3

siden jeg har mine 100 preggo tester så skal jeg utnytte den muligheten til å teste HVER dag. Bare fordi jeg kan :-D
høyre/øverst er fra I går og venstre/nederst i dag.
Skygge streker o.l tolker jeg som negativ. Jeg må kunne se strek og en form for rosa før jeg i det hele tatt tror at det er mulig det kan hende at det kanskje er noe ;-)
Moro som pokkærn :-D

Vedlegg

• 20150604_075256.jpg
    20150604_075256.jpg
    570,9 KB · Visninger: 37
  • 2015-06-05 07.10.59.jpg
    2015-06-05 07.10.59.jpg
    284,6 KB · Visninger: 39
Så spennende! Nå skal det bli fin, sterk strek på deg! :)

For å svare litt raskt: mage kan diskuteres - noen dager synes jeg at jeg har, andre ikke. Reelt er jeg nok bare oppblåst :) Og føler ikke noe der inne fra ennå - gleder meg til det (så jeg slipper å lure sånn)

siden jeg har mine 100 preggo tester så skal jeg utnytte den muligheten til å teste HVER dag. Bare fordi jeg kan :-D
høyre/øverst er fra I går og venstre/nederst i dag.
Skygge streker o.l tolker jeg som negativ. Jeg må kunne se strek og en form for rosa før jeg i det hele tatt tror at det er mulig det kan hende at det kanskje er noe ;-)
Moro som pokkærn :-D
Å, så gøy, da skal jeg følge med HVER dag på testene dine, fra ingenting til gradvis to fine streker :D

Å, så gøy, da skal jeg følge med HVER dag på testene dine, fra ingenting til gradvis to fine streker :D
:D Jaaa! Det ville vært en fin greie. Stemmer for det! :D
Stikker til Tyrkia om noen timer, men er no wifi på hotellet så blir å misbruke det for hva det er verdt hver morgen ;)

:D Jaaa! Det ville vært en fin greie. Stemmer for det! :D
Stikker til Tyrkia om noen timer, men er no wifi på hotellet så blir å misbruke det for hva det er verdt hver morgen ;)
Åh, Tyrkia, så fantastisk herlig! Ikke noe missunnelig i det hele tatt! ;) Skulle gitt mye for å stikke fra kalde regn-sommer- Norge. Ei uke eller? Perfekte forhold for ei spire til å vokse og gro :D

Åh, Tyrkia, så fantastisk herlig! Ikke noe missunnelig i det hele tatt! ;) Skulle gitt mye for å stikke fra kalde regn-sommer- Norge. Ei uke eller? Perfekte forhold for ei spire til å vokse og gro :D
Det er akkurat helt perfekt rugevær ja, om det blir noe :-D blir en uke ja. Helt perfekt før siste hardkjør på jobben. Og da blir det fire uker ferie :-D helt ok ;-)

Dagens bilde ;-)
Nyter late dager <3

Vedlegg

• 1433601106439.jpg
    1433601106439.jpg
    32,7 KB · Visninger: 35
Dagens ;-)

Vedlegg

• 20150607_100711.jpg
    20150607_100711.jpg
    519,3 KB · Visninger: 37
Det blir spennende med testene dine utover altså! :D

Jeg føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt. Jeg føler meg tom. Så jeg forbereder meg på ny PP :-) men tar ikke sorgen på forskudd, jeg bare fikk en følelse av at den sitter ikke denne gangen heller.
Makan til synsing og slikt =P

Aldri blitt så fort brun før! også så fin plass! Digger :-D
Dagens blenda

Vedlegg

• 2015-06-08 09.53.01.jpg
    2015-06-08 09.53.01.jpg
    43 KB · Visninger: 41
Aldri blitt så fort brun før! også så fin plass! Digger :-D
Dagens blenda
Det er så herlig å bare ligge i sola å brune seg, skikkelig, skikkelig missunnelig altså! Her er det 8 grader og regn, hurra for sommer-Norge!

Hvor mange dpo er du nå?

Det er så herlig å bare ligge i sola å brune seg, skikkelig, skikkelig missunnelig altså! Her er det 8 grader og regn, hurra for sommer-Norge!

Hvor mange dpo er du nå?

Jeg skal love deg at jeg nyter :-)
Er syv dpo evt åtte i dag.

Dagens bilde.
Fytti katta, er ikke slankekur å være på ferie =P

Vedlegg

• 2015-06-09 09.25.44.jpg
    2015-06-09 09.25.44.jpg
    43,7 KB · Visninger: 39
God morgen :)
Nå har jeg stirra så mye på testene at jeg ser hvor streken skal komme ihvertfall *ler* men makan til blenda skal man lete lenge etter. Ikm er på søndag så er ikke så rart at det ikke vises noe enda, om det er noe å vise da ;-)
og jeg skulle gjerne hatt denne kvalmen som et symptom, men jeg stapper i meg ALT her. Bare fordi det er ferie og at sommerkroppen 14.0 er forlengst glemt =P så jeg er konstant mett, men merkelig nok så er jeg sulten samtidig. Asså, sulten når det er normalt å være sulten selv om man er mett....Ja, dere vet ;-)

Vedlegg

• 1433905515690.jpg
    1433905515690.jpg
    7,3 KB · Visninger: 39
Last edited:
Gleder meg til å se to streker de nærmeste dagene!
Kos deg masse på ferie om en drøy uke er det min tur ;)

Gleder meg til å se to streker de nærmeste dagene!
Kos deg masse på ferie om en drøy uke er det min tur ;)

Det hadde vært no ja ;-)
Ferie er nydelig! Hvor skal du?

Back
Topp