Mitt hjerte <3

Jeg gir meg ende over av folk som ikke fungerer! :smiley-angry019:sour:
Ikke spør. Its just one of those days...:shifty:

Kom på at jeg har vel egentlig El nå. Tok en test og jaggu er den positiv. Så da ble det å hive mannen litt rundt gitt. Jeg har jo vært på jobb i hele dag og kom hjem seint, sååå her ble det en relativt kjapp en. Sliten etter en lang dag :P
Så da er det vel 1 Dpo i morra. Spennende! Og Moro :D

Vedlegg

• 20150625_222009.jpg
    20150625_222009.jpg
    418,1 KB · Visninger: 35
Kjapp en eller ei, alt teller :D så bra dere fikk lagt inn aksjer til tross for liten tid :) håper det blir spire :)

Kjapp en eller ei, alt teller :D så bra dere fikk lagt inn aksjer til tross for liten tid :) håper det blir spire :)

Takk :) Ja, nå håper jeg vi kan få en positiv! I går ble det første gangen det ble litt plikt sex for vi var slitne begge to. Det var litt rart, men vi kom begge i mål så det var helt supert det asså :p
Men jeg har fulgt med på så mange andre her inne som får EL og ikm 28 tråden at jeg nesten glemte å sjekke ut med en test på meg selv. Jeg har kjent at det har jobba greit nedi der noen dager, men har bare ikke tenkt over det. Nå fikk vi heldigvis lagt inn aksje på tirsdag og da lå jeg leeenge, så da håper jeg at det lå noen svømmere på vent inni egglederen også :)
Det som er litt dust er den derre evinnelige feelingen man får etter hver el om at det har klaffa eller ei. Og denne gangen kjennes det ut som at det ikke har klaffa. Irriterer meg at man skal tenke så sinnsykt mye..*ler* håpløst.
At jeg glemmer å sjekke el er første gang siden vi starta å prøve da, det er litt spesielt. Eller så er det bare det at vi tar det så mye som mulig som kos og ikke plikt, bortsett fra i går. Jøye seg. Neeeeei...får vel bare vente og se. I mellomtiden så er det shit to do på jobb og fritiden er fylt opp med masse gøy. Så ventetiden håper jeg blir litt glemt også...yeah right :p Det skjer vel aldri *ler igjen*.

Men du, hvordan går det med deg da? Hvordan er syklusen din? Syns du nevnte at du hadde ikm denne uka i uke28 tråden, men antar at du mente el?

Kom på at jeg har vel egentlig El nå. Tok en test og jaggu er den positiv. Så da ble det å hive mannen litt rundt gitt. Jeg har jo vært på jobb i hele dag og kom hjem seint, sååå her ble det en relativt kjapp en. Sliten etter en lang dag :P
Så da er det vel 1 Dpo i morra. Spennende! Og Moro :D
Hurra for el og aksjeinnlegg :D

Takk :) Ja, nå håper jeg vi kan få en positiv! I går ble det første gangen det ble litt plikt sex for vi var slitne begge to. Det var litt rart, men vi kom begge i mål så det var helt supert det asså :p
Men jeg har fulgt med på så mange andre her inne som får EL og ikm 28 tråden at jeg nesten glemte å sjekke ut med en test på meg selv. Jeg har kjent at det har jobba greit nedi der noen dager, men har bare ikke tenkt over det. Nå fikk vi heldigvis lagt inn aksje på tirsdag og da lå jeg leeenge, så da håper jeg at det lå noen svømmere på vent inni egglederen også :)
Det som er litt dust er den derre evinnelige feelingen man får etter hver el om at det har klaffa eller ei. Og denne gangen kjennes det ut som at det ikke har klaffa. Irriterer meg at man skal tenke så sinnsykt mye..*ler* håpløst.
At jeg glemmer å sjekke el er første gang siden vi starta å prøve da, det er litt spesielt. Eller så er det bare det at vi tar det så mye som mulig som kos og ikke plikt, bortsett fra i går. Jøye seg. Neeeeei...får vel bare vente og se. I mellomtiden så er det shit to do på jobb og fritiden er fylt opp med masse gøy. Så ventetiden håper jeg blir litt glemt også...yeah right :p Det skjer vel aldri *ler igjen*.

Men du, hvordan går det med deg da? Hvordan er syklusen din? Syns du nevnte at du hadde ikm denne uka i uke28 tråden, men antar at du mente el?
Åh, pliktsex er ikke bare bare. Vi har hatt det et par ganger og det er ikke noe kult. Kjekt når det blir happy ending likevel da :P haha!

Det var nå godt at du rakk å ta en test og at dere rakk å legge inn aksjer :) Jeg håper at det klaffer for deg nå :) Kanskje det er en "dårlig" magefølelse som skal til? :P Jeg føler alltid at jeg er gravid jeg i dpo-tiden :P Det er ikke helt optimalt for jeg blir jo alltid så skuffet når tanta kommer :P

Så bra du har masse å gjøre :D Det har jeg også og er kjempeglad for det! Har egentlig altfor mye å gjøre før ferien, så nå gleder jeg meg veldig til neste uke er over :)

Haha! Skrev jeg virkelig at ikm er denne uken? :P For et surrehode jeg er :P Jeg har IKM 7. juli hvis jeg husker riktig og er 3 dpo i dag. Det virker som syklusen min akkurat har stabilisert seg etter altfor mange aborter. Det har vært et salig rot, men nå begynner jeg å ane orden i kaoset :)

Åh, pliktsex er ikke bare bare. Vi har hatt det et par ganger og det er ikke noe kult. Kjekt når det blir happy ending likevel da :p haha!

Det var nå godt at du rakk å ta en test og at dere rakk å legge inn aksjer :) Jeg håper at det klaffer for deg nå :) Kanskje det er en "dårlig" magefølelse som skal til? :p Jeg føler alltid at jeg er gravid jeg i dpo-tiden :p Det er ikke helt optimalt for jeg blir jo alltid så skuffet når tanta kommer :p

Så bra du har masse å gjøre :D Det har jeg også og er kjempeglad for det! Har egentlig altfor mye å gjøre før ferien, så nå gleder jeg meg veldig til neste uke er over :)

Haha! Skrev jeg virkelig at ikm er denne uken? :p For et surrehode jeg er :p Jeg har IKM 7. juli hvis jeg husker riktig og er 3 dpo i dag. Det virker som syklusen min akkurat har stabilisert seg etter altfor mange aborter. Det har vært et salig rot, men nå begynner jeg å ane orden i kaoset :)

Ja, asså, jeg takker ikke nei til en happy ending ;) hehe..også håper jeg at magefølelsen tar skikkelig feil!
Oooh..at man føler seg preggers i dpo land ja, der er du ikke aleine asså :P Nå har jeg ikke vært gravid før, men kjenner jo etter disse symptomene og da blir man fort litt usikker :P Men jeg blir sånn at det finner jeg ut av når testen er positiv, inntil da så får jeg bare puste mellom slaga og do the usual ;) Nesten.

Uff...det høres ikke lett ut å miste, spesielt når det er flere ganger det skjer. Jeg krysser fingrene for deg asså! Og det er at man blir surrehue er gyldig grunn ;) ikm og dpo kan fort gå i surr ;)

Jeg tar også ferie neste uke og jeg GLEDER MEG!!!!! Skal bli så inn i hundremeterskogen digg å bare gjøre hva jeg vil, når jeg vil ;)

Ærru morsom eller...! makan til el smerter har jeg ALDRI vært borti! Nesten så det kjennes ut som at jeg skla ha mensen. Det er liksom som at det knyter seg som en avlang pølse nedi der..sånn på tvers. Da bør det være en sabla bra greie som skjer nedi der ;) Jøss asså...det iler nedover låret til og med.
Vel vel..jeg går og spiser en is, stikker på kino og får tenke på noe annet :D

Ærru morsom eller...! makan til el smerter har jeg ALDRI vært borti! Nesten så det kjennes ut som at jeg skla ha mensen. Det er liksom som at det knyter seg som en avlang pølse nedi der..sånn på tvers. Da bør det være en sabla bra greie som skjer nedi der ;) Jøss asså...det iler nedover låret til og med.
Vel vel..jeg går og spiser en is, stikker på kino og får tenke på noe annet :D
Er det dette som er gullegget kanskje? :D

Noe så teit...får jo ikke lasta opp bilder...men det er jo ikke no å se, men jeg vil dokumentere :( Ååååh....møkk.

Last edited:
Serveren var visst full, men sjal være i orden til I morgen ;)

Når skal du svi av første test?
Ha ha...det starta denne uka asså ;)
Mye rariteter nedi der enda. Og i dag er jeg skikkelig sliten og litt sånn småuggen. Passer sykt dårlig akkurat i dag!
Men jeg tok en test. Og den er skikkelig blenda.
7e6ee6e905e283a40675b6910feceaed

Da er jeg endelig kommet meg hjem til testene mine :D

Vedlegg

• 2015-07-05 15.30.30.jpg
    2015-07-05 15.30.30.jpg
    23 KB · Visninger: 41
  • 2015-07-05 15.35.34.jpg
    2015-07-05 15.35.34.jpg
    21,2 KB · Visninger: 42
Back
Topp