Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!Dette er da fra akkurat nå. Ikke venta timer på å teste, men kjenner at det klarer jeg ikke vente på lenger tanta har fortsatt ikke kommet så det er seriøst ikm. Og det er helt greit! Håper digitale i morgen gir korrekt svar!
Takk det er drit spennende! Og hvis jeg er gravid nå så blir det ville tilstander! For det er sykt! på en god måte.Oj, dette blir jo bare mer og mer spennende! Krysser fingrene!
Det går braFeilpost..
Husk at en digital krever mye hcg for å gi utslag. Med så svake tester kan det rett og slett være at du har for lite hcg til at det gir utslag.
Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og du snart får helt tydelig positiv test
Det står på pakken at de skal det - noen kanskje noe før og. Men er ikke noen garanti. Min digitale slo ikke ut før litt senereÅ ja! Trodde de var sånn at de funka ved ikm. Det var jo greit å vite da
Takk!
Det står på pakken at de skal det - noen kanskje noe før og. Men er ikke noen garanti. Min digitale slo ikke ut før litt senere
Håper tanta holder seg laaaangt borte!
Satser heller på at du produserer hcg like tregt som meg og at det slår ut noe senereWord =P
ble litt irritert når det står 99, ett eller annet på pakka. Men det er jo mulig jeg ikke er preggers, så vi får se
Så kjedelig! Håper virkelig for deg neste PP. før du vet ordet av det sittern.Da er tanta på plass to dager for sent. Føles ut som at noen har klort i stykker livmora.
Vel vel, pp 8 er ny sjanse
Får heller satse på å bli preggers ila året =P
Ja, det var litt dritt og rart, men sånn går nu daganSå kjedelig! Håper virkelig for deg neste PP. før du vet ordet av det sittern.
Alltid kjedelig , men prøv å nyt det fu kan gjøre før du blir gravid. Det jeg bruker å gjøreJa, det var litt dritt og rart, men sånn går nu dagan
Takk <3 ditto!
Æsjda.. Masse lykke til neste pp! Nå er det sommer, finfin tid å bli gravid påDa er tanta på plass to dager for sent. Føles ut som at noen har klort i stykker livmora.
Vel vel, pp 8 er ny sjanse
Får heller satse på å bli preggers ila året =P