Mitt hjerte <3

Oj, dette blir jo bare mer og mer spennende! Krysser fingrene!

Oj, dette blir jo bare mer og mer spennende! Krysser fingrene!
Takk :D det er drit spennende! Og hvis jeg er gravid nå så blir det ville tilstander! For det er sykt! :D på en god måte.

Det var jo mony well spent. Ikke gravid. Blir jo supert om det er samme runde som i februar hvor mensen var en uke forsinket.
Jeg føler meg en smule lurt.
Vel vel, får se om tanta dukker opp ila helga også fortsette å teste med billigstrimmel.
Er fortsatt svimmel, uggen og tidvis hodepine. Og trøtt, hele forbanna tiden. Livmora føles oppblåst, men utover det så er det ikke spesielt annet som skjer.
jepp, jeg føler meg lurt ;)

Last edited:
Husk at en digital krever mye hcg for å gi utslag. Med så svake tester kan det rett og slett være at du har for lite hcg til at det gir utslag.

Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og du snart får helt tydelig positiv test :)

Husk at en digital krever mye hcg for å gi utslag. Med så svake tester kan det rett og slett være at du har for lite hcg til at det gir utslag.

Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og du snart får helt tydelig positiv test :)

Å ja! Trodde de var sånn at de funka ved ikm. Det var jo greit å vite da :)
Takk!

Å ja! Trodde de var sånn at de funka ved ikm. Det var jo greit å vite da :)
Takk!
Det står på pakken at de skal det - noen kanskje noe før og. Men er ikke noen garanti. Min digitale slo ikke ut før litt senere ;)

Håper tanta holder seg laaaangt borte!

Det står på pakken at de skal det - noen kanskje noe før og. Men er ikke noen garanti. Min digitale slo ikke ut før litt senere ;)

Håper tanta holder seg laaaangt borte!

Word =P
ble litt irritert når det står 99, ett eller annet på pakka. Men det er jo mulig jeg ikke er preggers, så vi får se ;)

Word =P
ble litt irritert når det står 99, ett eller annet på pakka. Men det er jo mulig jeg ikke er preggers, så vi får se ;)
Satser heller på at du produserer hcg like tregt som meg og at det slår ut noe senere ;)

Da er tanta på plass to dager for sent. Føles ut som at noen har klort i stykker livmora.
Vel vel, pp 8 er ny sjanse :)
Får heller satse på å bli preggers ila året =P

Da er tanta på plass to dager for sent. Føles ut som at noen har klort i stykker livmora.
Så kjedelig! Håper virkelig for deg neste PP. før du vet ordet av det sittern.

Så kjedelig! Håper virkelig for deg neste PP. før du vet ordet av det sittern.
Ja, det var litt dritt og rart, men sånn går nu dagan ;)
Takk <3 ditto!

Æsjda.. Masse lykke til neste pp! Nå er det sommer, finfin tid å bli gravid på ;)

Back
Topp