Mitt hjerte <3

Siden jeg ikke har el tester denne pp`n så går det på sjekking av slim, el-smerter og tappetafsing :D Og etter alt å tyde så er el her! Jeg er ingen reser på tappetafsing, men jeg kjenner jo forskjell på den og har lest kanskje litt for mye om det så jeg er sikker på at det er el-tapp jeg tafser på :P

Må si det har vært en begivelsesrik uke som var! Gubben satte seg på kne og fridde til meg :D Jeg ble så sjokkert at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg *ler* :P Så det var litt av en overraskelse og jeg er VELDIG glad og overveldet! Det tok en dag før bryllup dukket opp i hjernen og hvordan man skal planlegge det har jeg NULL peiling på! Babymaking er MYE lettere :P

Jeg vil si det var den fineste dagen i mitt liv! Ever! Og jeg kunne ikke vært mer sikker på at han og jeg er perfekte for hverandre :D

Og hvis noen her inne vet hvem jeg er nå så syns jeg du skal sende meg en melding og si det til meg :) Det er hyggelig å vite hvem som vet/sniker ;)

Såh, da håper jeg vi kan treffe denne pp`n som en forlovelsesgave ;) hehe..

Shit som jeg elsker mannen min!!! <3
Gratulerer så mye!!! Herlige nyheter på en mandag :)

Oj! Hurra for dere :D nå har jo plutten bare å komme! Gratulerer! :)

Siden jeg ikke har el tester denne pp`n så går det på sjekking av slim, el-smerter og tappetafsing :D Og etter alt å tyde så er el her! Jeg er ingen reser på tappetafsing, men jeg kjenner jo forskjell på den og har lest kanskje litt for mye om det så jeg er sikker på at det er el-tapp jeg tafser på :p

Må si det har vært en begivelsesrik uke som var! Gubben satte seg på kne og fridde til meg :D Jeg ble så sjokkert at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg *ler* :p Så det var litt av en overraskelse og jeg er VELDIG glad og overveldet! Det tok en dag før bryllup dukket opp i hjernen og hvordan man skal planlegge det har jeg NULL peiling på! Babymaking er MYE lettere :p

Jeg vil si det var den fineste dagen i mitt liv! Ever! Og jeg kunne ikke vært mer sikker på at han og jeg er perfekte for hverandre :D

Og hvis noen her inne vet hvem jeg er nå så syns jeg du skal sende meg en melding og si det til meg :) Det er hyggelig å vite hvem som vet/sniker ;)

Nei så hyggelig!! Gratulerer! <3

Siden jeg ikke har el tester denne pp`n så går det på sjekking av slim, el-smerter og tappetafsing :D Og etter alt å tyde så er el her! Jeg er ingen reser på tappetafsing, men jeg kjenner jo forskjell på den og har lest kanskje litt for mye om det så jeg er sikker på at det er el-tapp jeg tafser på :p

Må si det har vært en begivelsesrik uke som var! Gubben satte seg på kne og fridde til meg :D Jeg ble så sjokkert at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg *ler* :p Så det var litt av en overraskelse og jeg er VELDIG glad og overveldet! Det tok en dag før bryllup dukket opp i hjernen og hvordan man skal planlegge det har jeg NULL peiling på! Babymaking er MYE lettere :p

Gratulerer! :D Og masse, masse lykke til med bryllupsplanlegging. Det går nok fint skal du se. Jeg skal selv gifte meg dette året, og nå begynner det å nærme seg med stormskritt.
Et tips er at du tror kanskje du har sååå god tid med alt, men plutselig så var det ikke så lenge til likevel! :)

Gratulerer så mye med forlovelse :-D Det kommer til å gå bra med planlegging!
Jeg gifter meg nå til helgen og har vært tidlig ute med noe, mens andre ting har vi vært sent ute med - derav litt stress mot slutten :-P Noen ting kan man ikke fikse før siste uken likevel.
Mitt tips er pintrester (sååå mye inspirasjon å hente), bryllupsgrupper på Facebook, vær ute i god tid og vær tro mot dere selv slik at bryllupet blir deres, ikke foreldrene deres eller noen andres :)
Lykke til, forhåpentligvis sitter det en liten spire denne pp ;)

Gratulerer! :D Og masse, masse lykke til med bryllupsplanlegging. Det går nok fint skal du se. Jeg skal selv gifte meg dette året, og nå begynner det å nærme seg med stormskritt.
Et tips er at du tror kanskje du har sååå god tid med alt, men plutselig så var det ikke så lenge til likevel! :)
Gratulerer så mye med forlovelse :-D Det kommer til å gå bra med planlegging!
Jeg gifter meg nå til helgen og har vært tidlig ute med noe, mens andre ting har vi vært sent ute med - derav litt stress mot slutten :p Noen ting kan man ikke fikse før siste uken likevel.
Mitt tips er pintrester (sååå mye inspirasjon å hente), bryllupsgrupper på Facebook, vær ute i god tid og vær tro mot dere selv slik at bryllupet blir deres, ikke foreldrene deres eller noen andres :)
Lykke til, forhåpentligvis sitter det en liten spire denne pp ;)

Ææææh! Så moro :D Gratulerer til begge to!

Jeg kjenner på stresset allerede nå serru for jeg har forstått at det er shit to do og at ting tar tid å planlegge i et bryllup :P Derfor skal jeg til en venninne i dag og få litt dytt i riktig retning ift planlegging. Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL være forberedt på det jeg kan være forberedt på! Sa i fra til hubbyen at det er ikke hysteri, men jeg skal ikke gå på en smell. Han bare "det er jo litt tidlig, men ok". Yeah yeah yeah...han vet ikke hva han snakker om *ler* :D
Vi skal ikke vente fem ti år på å gifte oss, heller seinest om to år. Tre kanskje. Så, litt tid har jeg på å få mest mulig kontroll :D Men jeg gleder meg til alle dingser og bomser som må ordnes :D

Tusen takk for tips!!!!!!!!!!!! Jeg trenger dem!!!!!!!!! ;)

Hmm...det gikk ikke helt etter planen asså. Fikk ikke lagt inn aksjer da el var. Kun en runde to dager før. Får krysse fingrene på at det var noen svømmere som overlevde og har gjort jobben sin.
Fikk uventa besøk som ikke dro før halv fire om morgenen...Da var jeg langt inni drømmeland. Angrer på at vi ikke benyttet oss av dagen. Men men...sånn er det bare. Blir jo fortsatt veldig spennende å se om det gikk for det om ;)

Hmm...det gikk ikke helt etter planen asså. Fikk ikke lagt inn aksjer da el var. Kun en runde to dager før. Får krysse fingrene på at det var noen svømmere som overlevde og har gjort jobben sin.
Fikk uventa besøk som ikke dro før halv fire om morgenen...Da var jeg langt inni drømmeland. Angrer på at vi ikke benyttet oss av dagen. Men men...sånn er det bare. Blir jo fortsatt veldig spennende å se om det gikk for det om ;)
Krysser alt for at det gikk! Når ryker første test?

Krysser alt for at det gikk! Når ryker første test?
Det gjør jeg og ;)
Litt usikker på når jeg skal begynne å teste, men blir nok ikke før neste helg tenker jeg :)

De aksjene der kan holde i massevis de :) krysser fingrene :)

De aksjene der kan holde i massevis de :) krysser fingrene :)
Jeg håper sånn på det! Men jeg har jo en sånn der egen idiotisk tro om at hos meg så overlever de sikkert ikke og det er flaks om de gjør det (svømmerne asså). All den usikkerheten =P men er jo det som er så sinnsykt spennende da! :D
har forresten mye mindre rariteter nedi der denne pp'n. Kanskje derfor jeg blir litt skeptisk. Men man vet jo aldri i denne verden ever om hva som skjer når man blir preggers de første mnd.
Blir spennende når første test ryker :D som alltid så blir det litt julaften hver mnd. *ler*

Back
Topp