Mitt hjerte <3

Kjennes ut som at tanta er på vei, enda jeg er 9 dpo. Ikke at hun har vist seg, men det er nesten så det svir I livmora. Ømme pupper! Skikkelig.
Tok en test for ca en time siden, blenda. Ser kun skyggestrek på zoomen og relativ blank når jeg ser på den uten zoom.
Blir å teste med morgenurin I morra. Let the game begin ;)

Vedlegg

• 2015-07-31 16.09.37.jpg
    2015-07-31 16.09.37.jpg
    28,4 KB · Visninger: 34
Kjennes ut som at tanta er på vei, enda jeg er 9 dpo. Ikke at hun har vist seg, men det er nesten så det svir I livmora. Ømme pupper! Skikkelig.
Tok en test for ca en time siden, blenda. Ser kun skyggestrek på zoomen og relativ blank når jeg ser på den uten zoom.
Blir å teste med morgenurin I morra. Let the game begin ;)
Gleder meg ;)

Jeg ser strek på den uten å zoome ;) Kanskje morgendagen gir svar på om det er skygge eller ikke. I hvertfall kjempespennende :) Krysser fingrene for deg.

Jeg ser strek på den uten å zoome ;) Kanskje morgendagen gir svar på om det er skygge eller ikke. I hvertfall kjempespennende :) Krysser fingrene for deg.
Tusen takk :D Dette er det morsomste med prøvinga :D og ENDELIG så kan man teste!

Spennende ! Gleder meg til å se strekene dine :D

10 dpo og på morgenurin.
med og uten zoom ;)

Vedlegg

• 2015-08-01 09.50.58.jpg
    2015-08-01 09.50.58.jpg
    278,5 KB · Visninger: 36
  • 2015-08-01 11.07.41.jpg
    2015-08-01 11.07.41.jpg
    32,3 KB · Visninger: 39
Synes også jeg ser noe! Blir veldig spennende å følge med fremover!!

Enig med dere alle :D Men forløpig så tror jeg det er skygge assa...for det er jo ikke no farge på den? Eeeeeeni hu...det ser vi utover ja :D This is fun! Og nå ser jeg helst at jeg kan bli ekstremt overraska og få en tydelig strek ila dagene! Kjenner litt på utålmodigheten :P

Ååå, så spennende :D Håper virkelig det er din tur nå :)

11 dpo.
Er det lov å syte bittelitt på at man er møkkadritlei negative tester?
Men igjen så syns jeg skyggestreken var mer tydelig i dag da *ler litt sånn egentlig* =P
Je je...Flere dager igjen å teste. Ikm er på tirsdag ;)

Vedlegg

• 20150802_093411.jpg
    20150802_093411.jpg
    538,5 KB · Visninger: 38
  • 20150802_101906.jpg
    20150802_101906.jpg
    592,3 KB · Visninger: 38
Last edited:
Synes jeg ser - men skjønner frustrasjonen! Kan den ikke bare bli sterk og tydelig nå!

(Min ble ikke synlig før sånn ca 13dpo - jeg har trua! :) )

Synes jeg ser - men skjønner frustrasjonen! Kan den ikke bare bli sterk og tydelig nå!

(Min ble ikke synlig før sånn ca 13dpo - jeg har trua! :) )

Ikke sant :P
Skyggestrekene er ganske synlige når jeg ser på dem, sånn på ekte. Ble nesten forhåpningsfull en liten stund her :P
Jeg gir ikke opp håpet enda!

Ikke sant :P
Skyggestrekene er ganske synlige når jeg ser på dem, sånn på ekte. Ble nesten forhåpningsfull en liten stund her :P
Jeg gir ikke opp håpet enda!
Ja man ser det ofte bedre på testen enn på bildet! Husker jeg sendte bilde av en skyggestrek til søsteren min - var så gira, hun forsto ikke med en gang ;)

Ja man ser det ofte bedre på testen enn på bildet! Husker jeg sendte bilde av en skyggestrek til søsteren min - var så gira, hun forsto ikke med en gang ;)
*ler* Gjort det samme selv. Så står man alene der med usikkerheten igjen :P hehe
Nei, får håpe den skyggen blir rosa!

11 dpo.
Er det lov å syte bittelitt på at man er møkkadritlei negative tester?
Men igjen så syns jeg skyggestreken var mer tydelig i dag da *ler litt sånn egentlig* =P
Je je...Flere dager igjen å teste. Ikm er på tirsdag ;)
Disse trenger mer hcg enn bt for å reagere , testet selv med ebay tester ig dobbeltsjekket med bt når jeg fikk positiv. Så bare vær tolmodighet .

Disse trenger mer hcg enn bt for å reagere , testet selv med ebay tester ig dobbeltsjekket med bt når jeg fikk positiv. Så bare vær tolmodighet .
I Will be :)

Detaljer
Spotta brunt på papiret etter dobesøket.
Litt mensensmertetyp på venstre side nedi der, men det gikk over ever kort tid.
Det ser ut til å gå mot ny pp.

Detaljer
Spotta brunt på papiret etter dobesøket.
Litt mensensmertetyp på venstre side nedi der, men det gikk over ever kort tid.
Det ser ut til å gå mot ny pp.
Noes! Liker ikke :/
(Er ikke 10dpo fin tid for festeblødning?)

Back
Topp