Mitt hjerte <3

Noes! Liker ikke :/
(Er ikke 10dpo fin tid for festeblødning?)
Jeg vet egentlig ikke? Jeg tror det kan skje så sent. Hvis det er det så er det jo en gledelig overraskelse, men nå tror jeg at jeg er så negativ på det her at jeg tror heller det er tr som kommer.

Jeg vet egentlig ikke? Jeg tror det kan skje så sent. Hvis det er det så er det jo en gledelig overraskelse, men nå tror jeg at jeg er så negativ på det her at jeg tror heller det er tr som kommer.
Er vel uansett bedre å forberede seg på tr og bli overrasket enn motsatt.

Bah, gir ikke helt opp jeg da og sender masse babytaker din vei :)

Er vel uansett bedre å forberede seg på tr og bli overrasket enn motsatt.

Bah, gir ikke helt opp jeg da og sender masse babytaker din vei :)

Jau, tror det er lurt ;) Det som er vanskelig tar bare litt lenger tid.
Tuuuusen takk for det :Heartpink Godt å ha noen som dytter en videre! :)

Jau, tror det er lurt ;) Det som er vanskelig tar bare litt lenger tid.
Tuuuusen takk for det :Heartpink Godt å ha noen som dytter en videre! :)
Dytter og heier og krysser fingre! Helt til spira sitter ;)

Holder en knapp på festeblødning!

Tanta kom i dag. Men selv om hu kom så har det vært en fantastisk bra dag i ny jobb :D
Jeg kjente litt på motløsheten, men som sagt tidligere så blir det mye aktivitet i halmen ved el slik at vi har de største mulighetene. Det gleder jeg meg til :D
Men jeg tenkte å tillate meg å surmule litt denne uka over det fordi jeg kjenner at jeg må. Så da tenker jeg at jeg kulern her inne litt. For her får jeg det litt opp i trynet, men samtidig så er det godt å ha dere her! Men foreløpig så bare overser jeg babyting litte granne. For jeg er skuffa.

Så dust at tr kom :( utrolig kjedelig :(
Herlig at du koser deg i ny jobb!! Skjønner godt at du vil ta litt pause :)

Tanta kom i dag. Men selv om hu kom så har det vært en fantastisk bra dag i ny jobb :D
Jeg kjente litt på motløsheten, men som sagt tidligere så blir det mye aktivitet i halmen ved el slik at vi har de største mulighetene. Det gleder jeg meg til :D
Men jeg tenkte å tillate meg å surmule litt denne uka over det fordi jeg kjenner at jeg må. Så da tenker jeg at jeg kulern her inne litt. For her får jeg det litt opp i trynet, men samtidig så er det godt å ha dere her! Men foreløpig så bare overser jeg babyting litte granne. For jeg er skuffa.
Uff, hadde så inderlig håpet st det var deres tur nå. Lov å surmule! Plutselig så sittern!

så kjedelig :(

Hmmm, lurer på om jeg hadde en syste som sprakk på mandag. Jeg har aldri i mitt liv hatt så intense smerter. Høyre eggstokk kjentes ut som skulle eksplodere. Aldri vært så bekymra for mitt eget ve og vel. Og det var IKKE kult å være alene hjemme da det foregikk. Var lamma av de smertene i godt over en time. Håper det aldri skjer igjen! Blir å få time hos gyno, må bare finne en som jeg kan gå til etter jobb. Har ikke lyst til å bruke arbeidstiden til det nå som jeg er i ny jobb.
Humøret er fortsatt litt råttent, men det er ikke sååå ille ;) det kommer jo en ny mulighet hver mnd og det er jeg glad for!
Det som var annerledes denne pp'n var at det var nesten ikke noe aktivitet i hula som de fleste andre mnd. Men når tanta først kom så bare virkelig tok hun i alt det hun eide og hadde. Så jeg er spent på den timen hos gynoen asså.
Eni hu! Selv om det ikke er en glimrende sommer så er det jaggu varmt! Regn og 20 grader! Jesus! Er vanskelig å kle seg etter været når man svetter bare man ser en trapp ute. Men det er digg da :D

Huff, intense smerter høres ikke godt ut nei - greit å få det sjekket ut ordentlig ja!

Har du fått ordnet med time?

Huff, intense smerter høres ikke godt ut nei - greit å få det sjekket ut ordentlig ja!

Har du fått ordnet med time?
Ikke enda, men skal sjekke etterpå. Også skal jeg unngå å få time nå som tanta er her ;)
Det var grusomt.

Da er time hos Lege sendt forespørsel på. Er sånn at jeg kan legge inn ønske også får jeg time når de ser at det er ledig. Håper på å få time I morgen eller på onsdag. Så er det å få henvisning til gyno. Har en oppblåst følelse nede I lysken på høyre side der det var så inn I hundremeterskogen vondt på mandag forrige uke og det har vært rart oppover høyre siden på magen Idag. Det oppover siden på magen kan være effekten av sykkeltur I går og I dag. Har ihvertfall sinnsykt øm ræv!
Skal bare bli så innmari betryggende å få sjekka ut og se om alt er ok. For noe annet skummelt skal det ikke være.
Blir MYE aksjelegging denne uka ettersom at el kommer en gang I helga :D blir fint det. Har ingen el tester så det går på symptomjakt etter den. Kanskje det er det som foregår nedi høyre siden her? Ny mulighet er det I hvertfall og vi griper fatt med armer og bein :D

Da er time hos Lege sendt forespørsel på. Er sånn at jeg kan legge inn ønske også får jeg time når de ser at det er ledig. Håper på å få time I morgen eller på onsdag. Så er det å få henvisning til gyno. Har en oppblåst følelse nede I lysken på høyre side der det var så inn I hundremeterskogen vondt på mandag forrige uke og det har vært rart oppover høyre siden på magen Idag. Det oppover siden på magen kan være effekten av sykkeltur I går og I dag. Har ihvertfall sinnsykt øm ræv!
Skal bare bli så innmari betryggende å få sjekka ut og se om alt er ok. For noe annet skummelt skal det ikke være.
Blir MYE aksjelegging denne uka ettersom at el kommer en gang I helga :D blir fint det. Har ingen el tester så det går på symptomjakt etter den. Kanskje det er det som foregår nedi høyre siden her? Ny mulighet er det I hvertfall og vi griper fatt med armer og bein :D
Hvilken pp er dere på? Lykke til :)

Da har el vært. Fikk gjort det vi skulle. Har ingen forventninger og er egentlig fornøyd med det.
Var hos legen for å få henvisning til gyno, men vi ble enige om hvis det skjer en gang til så blir det gyno. Det er også helt greit.

Tester fra I går og I dag. Midterste er morgenurin fra I dag og nederste er for moroskyld rundt åtte tiden I kveld. Ikm på fredag.

Vedlegg

• 2015-08-25 00.08.12.jpg
    2015-08-25 00.08.12.jpg
    26,3 KB · Visninger: 44
Last edited:
Blenda blenda blenda

Vedlegg

• 1440532596029.jpg
    1440532596029.jpg
    4,5 KB · Visninger: 40
Back
Topp