Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser noe på den øverste?
Var det jeg også så når jeg la ut bilde. Ser ingenting når jeg ser på den "live".Syns jeg ser noe på den øverste?
Er den tørket? Syns liksom jeg aner noe på den ogsåVar det jeg også så når jeg la ut bilde. Ser ingenting når jeg ser på den "live".
Tok en test for litt siden for å sjekke om jeg så noe.
Den er et sted mellom åtte og ti min gammel på bildet. Men syns det ser ut som en skygge asså. Nå vet jeg ikke om skygge synes når man redigerer bildet, men jeg gjorde det på det her. Det går tatt seg opp av murring så jeg har Forløpig null håp. Eller..det er bare tull og si, jeg håper selvfølgelig, men den derre trua sitter litt langt inneEr den tørket? Syns liksom jeg aner noe på den også
Så kjedelig . Nå håper jeg virkelig juni er deres måned!Ikke noe å tyde på testene lenger. Sjekka ut med en tampis og tanta er her! Ny mnd og ny mulighet. Juni er en fin tid å få unge
Thank youSå kjedelig . Nå håper jeg virkelig juni er deres måned!
Dritt… Men nå blir det junibarn! Tenk så fin årstid å få baby på! Åsså slipper du å gå høygravid i juli da, når det er varmt og klamtIkke noe å tyde på testene lenger. Sjekka ut med en tampis og tanta er her! Ny mnd og ny mulighet. Juni er en fin tid å få unge
Ja, er det jeg satser for nå Nå må det sitte!Dritt… Men nå blir det junibarn! Tenk så fin årstid å få baby på! Åsså slipper du å gå høygravid i juli da, når det er varmt og klamt
Ja, det må det altså! Egget har faktisk ikke noe valg denne mnd!Ja, er det jeg satser for nå Nå må det sitte!
Mmmmmmmmmmhm!Ja, det må det altså! Egget har faktisk ikke noe valg denne mnd!
Går fint med meg ja, dagene og ukene går, sakte men sikkert Formen er super, så har ingenting å klage påMmmmmmmmmmhm!
Hvordan går det med deg da? Margaret termin?