Mitt hjerte <3

Ikm i dag og ikke en dråpe å se. Negative tester, og da mener jeg serriøst blenda tester som jeg nesten ikke har fått før. Kjenner en ekstremt mild murring. Jeg antar at det er bare en litt lenger syklus og at tanta dukker opp i morgen.

96b40d8b9f8671f8209089c751343016

Syns jeg ser noe på den øverste? :)
Var det jeg også så når jeg la ut bilde. Ser ingenting når jeg ser på den "live".
Tok en test for litt siden for å sjekke om jeg så noe.
cd30511b3a0948b5c0a354de59ead2d5

Er den tørket? Syns liksom jeg aner noe på den også o_O
Den er et sted mellom åtte og ti min gammel på bildet. Men syns det ser ut som en skygge asså. Nå vet jeg ikke om skygge synes når man redigerer bildet, men jeg gjorde det på det her. Det går tatt seg opp av murring så jeg har Forløpig null håp. Eller..det er bare tull og si, jeg håper selvfølgelig, men den derre trua sitter litt langt inne ;)
50d5b68247fe4b8495bb1534b76e2267

02fe2e37b116b31e7c6a32cf4918a4f2
3246075a011d54bbee4789bb97dee83d

Det er her klart noe der... Men kan være bare skygger, det er så vanskelig å se. På den redigerte ser jeg helt tydelig en strek. Vi får vel bare vente å se. Jeg håper hvertfall for deg :)

Synes også jeg ser, men tror får vel bare vente litt til og se. Krysser fingre og tær, nå må det snart bli deres tur :)

Ja, venter og ser. Også er jam man si at jeg kjenner det på kroppen at tanta kommer. Sånn innerst inne. Så kommer det tydelig strek så kommer jeg til å bli ekstremt overraska, hyl grine og bli sikkert super forvirra ;)

Jeg tok en test og har fire bilder av den :P Det tar litt av med bildetaking når man er to (TO!) dager over ikm. Symptomene hagler liksom ikke på her heller. Det er bittelitt ømhet i puppa, men det kan være fordi mensen er på vei og at el var seinere. Også har jeg sånne svaaaake murringer. Og jeg føler meg litt sånn rar. Litt som en mugge som fylles også står den og balanserer på en trekule som velter snart. Hvis det gir no mening *ler*. At liksom tanta er der, hu må bare vippes av pinnen.
Også får jeg liksom ikke no tydelig strek på testene. Mye skygge syns jeg.
Blir litt sånn at jeg snakker med hufsa og sier at det er bare å gjøre det du må, its ooookay :P Også er det irriterende at det ikke er no svar å få når jeg bare vil i gang med ny pp om det ikke er en graviditet på gang. Som jeg TVILER ekstremt sterkt på. Så F you body! Get your shit going! Pleas.
677ceb2faedd188ac67abb230d02a059
5188662ad0ffb9602fabb8cfd80cb669
73e1b31de63993db4803dd7738eed57f
5125c14bcd70d0bc4dbc8b3cf2712346

Last edited:
Ikke noe å tyde på testene lenger. Sjekka ut med en tampis og tanta er her! Ny mnd og ny mulighet. Juni er en fin tid å få unge ;)

Ikke noe å tyde på testene lenger. Sjekka ut med en tampis og tanta er her! Ny mnd og ny mulighet. Juni er en fin tid å få unge ;)
Dritt… Men nå blir det junibarn! Tenk så fin årstid å få baby på! Åsså slipper du å gå høygravid i juli da, når det er varmt og klamt :D

Dritt… Men nå blir det junibarn! Tenk så fin årstid å få baby på! Åsså slipper du å gå høygravid i juli da, når det er varmt og klamt :D
Ja, er det jeg satser for nå :D Nå må det sitte!

Back
Topp