Smily
Elsker forumet
Så bra at formen er bra! Og med Margaret så mente jeg: når har du termin? Mobilskriving er no drit noen gangerGår fint med meg ja, dagene og ukene går, sakte men sikkert Formen er super, så har ingenting å klage på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at formen er bra! Og med Margaret så mente jeg: når har du termin? Mobilskriving er no drit noen gangerGår fint med meg ja, dagene og ukene går, sakte men sikkert Formen er super, så har ingenting å klage på
Så bra at formen er bra! Og med Margaret så mente jeg: når har du termin? Mobilskriving er no drit noen ganger
Når skal du på ul?Haha, autocorrect "Min egen" termin er 15.februar, men den blir jo sikkert litt forandret etter OUL. På tidlig ul mente jordmor at jeg var to dager lengre enn hva jeg selv trodde, så blir spennende å se hva som blir endelig termin
18.sept. Så det nærmer seg sakte, nå er vi i allefall i riktig månedNår skal du på ul?
Vil dere vite hva det blir når dere er der? Så moro
Så spennede! Hun (eller han ) kan jo komme når som helst! Sykt! Håper siste tiden går kjempe fort18.sept. Så det nærmer seg sakte, nå er vi i allefall i riktig måned
Ja, vi er alt for nyskjerrig til å ikke vite Jordmor på tidlig ul sa hun trodde det var ei jente (og virket på meg ganske sikker selv om hun la STOR vekt på at det er høyst usikkert), så er veldig spent på om det fortsatt er jente, eller om det har blitt en gutt isteden!
Ja, veldig spennende!Så spennede! Hun (eller han ) kan jo komme når som helst! Sykt! Håper siste tiden går kjempe fort
Nja hu stikker vel om et par dager. Og da ere pulings fra dag en! Ingen kjære mor. Tvang eller ei her kommer jeg *ler*Ja, veldig spennende!
Har tanta begynt å pakke sammen eller?
Haha Er bare å kjøre på da ja, blir ikke nå unger hvis ikkeNja hu stikker vel om et par dager. Og da ere pulings fra dag en! Ingen kjære mor. Tvang eller ei her kommer jeg *ler*
MmmmmmmmmmhmHaha Er bare å kjøre på da ja, blir ikke nå unger hvis ikke
Tusen takk Var det jeg tenke på. Lser jo opp og ned i mente på å få til å bli gravid og da at man er rundt babyer skal visst være et godt kjærringråd Håper ukene går fort nå!Krysser fingre og tær - og satser på at dåpsbarnet la igjen litt babystøv på dere begge
Når skal du teste?Det som er annerledes denne ppn er at nå er det ikke så tørt nedi hufsa. Det har jeg ikke lagt merke til før, at det er liksom alltid følelsen av at det er utflod der. Men for alt jeg vet så er det bare kroppen som lever sitt eget liv, derfor blir det spennende og teste neste uke
Syns uka har gått fort sånn egentlig, men kjenner at det går ekstremt sakte til jeg kan teste!
Begynner neste tirsdagNår skal du teste?
SHIT!! Dere skal jo snart på UL Spennende!Når skal du teste?
Det blir spennende! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt, straks helg, og helga går alltid superfort, åsså er det bare mandag igjen før testingBegynner neste tirsdag
Jaa, skal på fredag Gleder meg til å se lille sprell igjenSHIT!! Dere skal jo snart på UL Spennende!
Det blir spennende! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt, straks helg, og helga går alltid superfort, åsså er det bare mandag igjen før testing
Jaa, skal på fredag Gleder meg til å se lille sprell igjen