Mitt hjerte <3

Går fint med meg ja, dagene og ukene går, sakte men sikkert :) Formen er super, så har ingenting å klage på :joyful:
Så bra at formen er bra! Og med Margaret så mente jeg: når har du termin? Mobilskriving er no drit noen ganger ;)

Så bra at formen er bra! Og med Margaret så mente jeg: når har du termin? Mobilskriving er no drit noen ganger ;)

Haha, autocorrect :D "Min egen" termin er 15.februar, men den blir jo sikkert litt forandret etter OUL. På tidlig ul mente jordmor at jeg var to dager lengre enn hva jeg selv trodde, så blir spennende å se hva som blir endelig termin :)

Haha, autocorrect :D "Min egen" termin er 15.februar, men den blir jo sikkert litt forandret etter OUL. På tidlig ul mente jordmor at jeg var to dager lengre enn hva jeg selv trodde, så blir spennende å se hva som blir endelig termin :)
Når skal du på ul?
Vil dere vite hva det blir når dere er der? Så moro :D

Når skal du på ul?
Vil dere vite hva det blir når dere er der? Så moro :D
18.sept. Så det nærmer seg sakte, nå er vi i allefall i riktig måned ;)

Ja, vi er alt for nyskjerrig til å ikke vite :p Jordmor på tidlig ul sa hun trodde det var ei jente (og virket på meg ganske sikker selv om hun la STOR vekt på at det er høyst usikkert), så er veldig spent på om det fortsatt er jente, eller om det har blitt en gutt isteden! :D

18.sept. Så det nærmer seg sakte, nå er vi i allefall i riktig måned ;)

Ja, vi er alt for nyskjerrig til å ikke vite :p Jordmor på tidlig ul sa hun trodde det var ei jente (og virket på meg ganske sikker selv om hun la STOR vekt på at det er høyst usikkert), så er veldig spent på om det fortsatt er jente, eller om det har blitt en gutt isteden! :D
Så spennede! Hun (eller han ;) ) kan jo komme når som helst! Sykt! Håper siste tiden går kjempe fort :D

Ja, veldig spennende! :D

Har tanta begynt å pakke sammen eller?
Nja hu stikker vel om et par dager. Og da ere pulings fra dag en! Ingen kjære mor. Tvang eller ei her kommer jeg *ler*

Herregud som jeg håper på at vi klarer det denne gangen!
Merkelig hvordan man kjenner at det seriøst mangler en til for å føle seg komplett.

Håper veldig for deg jeg også! :) Begynner det å nærme seg el?

EL er over og nå er det bare ventetiden igjen. Klarer jeg å ikke teste før ikm så skal jeg gi meg selv en sjokkis og 100 kr ;)
I tillegg til aksjelegging så har forkjølelsen hamra løs på oss begge, men det stoppa ikke oss nei :P
Vi var i dåp i dag og fikk kose litt med dåpsbarnet. Gubben mente det at vi trenger ikke tv når man kan se på en så vakker skapning hele dagen ;) <3 Vel, det skal vi bli to om. Greys anatomy skal fortsatt rulle over skjermen. Opptak eller ei, tvn blir!
Nå skal det bli litt godt å ta pause fra sengevalsen i et par dager...blir litt slitsomt med sykdom og prøving, men det er effen meg verdt det!!

Krysser fingre og tær - og satser på at dåpsbarnet la igjen litt babystøv på dere begge ;)

Krysser fingre og tær - og satser på at dåpsbarnet la igjen litt babystøv på dere begge ;)
Tusen takk :D Var det jeg tenke på. Lser jo opp og ned i mente på å få til å bli gravid og da at man er rundt babyer skal visst være et godt kjærringråd ;) Håper ukene går fort nå!

Det som er annerledes denne ppn er at nå er det ikke så tørt nedi hufsa. Det har jeg ikke lagt merke til før, at det er liksom alltid følelsen av at det er utflod der. Men for alt jeg vet så er det bare kroppen som lever sitt eget liv, derfor blir det spennende og teste neste uke :D
Syns uka har gått fort sånn egentlig, men kjenner at det går ekstremt sakte til jeg kan teste!

Det som er annerledes denne ppn er at nå er det ikke så tørt nedi hufsa. Det har jeg ikke lagt merke til før, at det er liksom alltid følelsen av at det er utflod der. Men for alt jeg vet så er det bare kroppen som lever sitt eget liv, derfor blir det spennende og teste neste uke :D
Syns uka har gått fort sånn egentlig, men kjenner at det går ekstremt sakte til jeg kan teste!
Når skal du teste? :D

Det blir spennende! :D Det er jo ikke lenge til i det hele tatt, straks helg, og helga går alltid superfort, åsså er det bare mandag igjen før testing ;)

Jaa, skal på fredag :D Gleder meg til å se lille sprell igjen :)

Så moro :D Skal dere ta 3d/4d etterhvert eller?

Ja, sant det assa! Det går una i helga og takk og pris for det. Kjenner jeg meg selv rett så ryker første på mandag, men jeg skal prøve å holde det så nærme ikm som mulig fremover :)

Back
Topp