Mitt hjerte <3

Så moro :D Skal dere ta 3d/4d etterhvert eller?

Ja, sant det assa! Det går una i helga og takk og pris for det. Kjenner jeg meg selv rett så ryker første på mandag, men jeg skal prøve å holde det så nærme ikm som mulig fremover :)
Neeei, tror egentlig ikke det, har ikke tenkt det nå i allefall :) sikkert gøy å ha 3D-bilde altså, men tror ikke vi prioriterer det :)

Sikkert lurt å vente så lenge man klarer ja, da blir jo resultatet desto sikrere. Slipper i allefall å tyde skyggestreker som kanskje er der osv. (Ikke at det kommer til å trengs særlig tyding av dine to tydelige streker over helga da! :D )

Neeei, tror egentlig ikke det, har ikke tenkt det nå i allefall :) sikkert gøy å ha 3D-bilde altså, men tror ikke vi prioriterer det :)

Sikkert lurt å vente så lenge man klarer ja, da blir jo resultatet desto sikrere. Slipper i allefall å tyde skyggestreker som kanskje er der osv. (Ikke at det kommer til å trengs særlig tyding av dine to tydelige streker over helga da! :D )
Hehe, så søt du er :) Men det er helt riktig....det er så driiit frustrerende med skyggestreker. Men testetøsa slår seg løs når posen ikke er halvtom en gang for billigtester ;)
Blir ihvertfall like spennende som det alltid er :D

Dette kan være litt ekkelt for sarte sjeler, men det er slim og det er faen meg gult!
Jeg vil teste nå! Og få svar nå!

Dette kan være litt ekkelt for sarte sjeler, men det er slim og det er faen meg gult!
Jeg vil teste nå! Og få svar nå!
Oj Oj! Så spennende :) hadde masse slim når min tok :P

Når er dt du skal teste?

De to siste månedene har jeg kjent på den følelsen at snart så sitter den! Og det er en helt vill følelse, men når mensen kommer så blir jeg litt deppa. Det er helt dust på hvor mye jeg kjenner at nå klarer vi det!
At utfloden er annerledes enn tidligere gjør det ikke veldig mye bedre. Av en eller annen grunn så har jeg en skikkelig godfølelse, men jeg er jo så smertelig klar over at jeg har null peiling på om det sitter før jeg sitter med en positiv test i hånda. Og jeg prøver å skyve det litt unna for jeg orker ikke bli skuffa. Er jo det jeg har prøvd på hele prøveperioden.
Men så går det en strøm igjennom kroppen og bare oser glede og jeg blir litt sånn "hva er det jeg gleder meg sånn over". Det er jo ikke noe annet enn en vanlig hverdag og det har ikke skjedd noe annerledes enn ellers. Jeg har bare en feeling, men jeg vil ikke ha no feeling før jeg har det rosa på hvit!
At det skal være så serriøst rart! og da mener jeg rart. Hvordan kan jeg glede meg over noe som ikke har skjedd enda og hvorfor gjør jeg det med meg selv. Jeg føler at jeg ikke kan styre det heller, for jeg prøver som sagt ikke å bruke energi på å tro håpe og kjenne etter. Men gul utflod og at man kjenner noe nederst ved hula...hva i heite ellers skal man føle da?
Jeg gleder meg på en måte til jeg er ferdig med prøveperioden og kan slutte og kjenne etter (for det gjør man selv om man prøver å ikke gjøre det...). Det er jo møkkspennende, men jeg syns det er så kjedelig å ikke kunne kontrollere spenninga i kroppen.

Så jeg er egentlig super happy, selv om det kanskje ikke kommer helt frem i det innlegget her ;) Det er bare litt tankeutblåsing.

OG! nå som jeg sitter og skriver her da så er det det evinnelige trykket i livmora. BARE 5 dpo. Og da tenker jeg (akkurat nå) Føkk it....drit i det og bare ikke tenk på det...je je je....it dosent work that way stupid. <--- snakk om å batle frem og tilbake.

Testen bør være positiv neste uke. Ellers blir den festen jeg skal på helga etter helt usannsynelig kul med det jeg orker og har lyst på av alkohol, feit mat og rare dansebevegelser :)

Har sagt det før, sier det igjen - jeg blir alltid så inspirert av det gode humøret og optimismen din!

Må være deres tur nå! Heier I alle fall masse på deg og gleder meg til testing neste uke (svei av hinsides mange tester selv når streken begynte å vise seg - trodde jo ikke på det der og da!) - synes det bør bli supermannbody uansett ;)

Har sagt det før, sier det igjen - jeg blir alltid så inspirert av det gode humøret og optimismen din!

Må være deres tur nå! Heier I alle fall masse på deg og gleder meg til testing neste uke (svei av hinsides mange tester selv når streken begynte å vise seg - trodde jo ikke på det der og da!) - synes det bør bli supermannbody uansett ;)

Hahahaha!! om det blir jente en gang i fremtiden så skal hun få en rosa supermanbody ;) hahaha
Nå fikk jeg meg en god latter. My man is tha fun one ;)
Hvis jeg får antydninger så har jeg litt over 50 tester jeg kan svi av, og jeg skal misbruke dem helt til jeg blir tom om jeg ser no ;) hehe

Hahahaha!! om det blir jente en gang i fremtiden så skal hun få en rosa supermanbody ;) hahaha
Nå fikk jeg meg en god latter. My man is tha fun one ;)
Hvis jeg får antydninger så har jeg litt over 50 tester jeg kan svi av, og jeg skal misbruke dem helt til jeg blir tom om jeg ser no ;) hehe
Hahaha ^-^ Høres riktig ut det. Tror jeg brukte de 20 jeg hadde + 2 digitale før jeg var helt sikker :P

Hahaha ^-^ Høres riktig ut det. Tror jeg brukte de 20 jeg hadde + 2 digitale før jeg var helt sikker :p
Man tror liksom ikke på det før det er mange nok positive ;)

Har vært veldig forkjøla i ppn som er nå og ikke kjent noe annet enn at jeg er tett. Men nå er jeg 99,5% frisk og får overdose på oksygen. Helt herlig!
Både i går og i dag har jeg vært litt i tvil på om jeg er kvalm eller om kroppen er sliten, så har ikke tenkt så mye på det. Menne...i dag har det vært uggenhet fra ca 0900 og til nå. Nettopp spist lunsj og er faktisk kvalm. MEN har spist en vaffel med brunost og syltetøy da. Ikke at jeg tror det er noe som bør gi meg noe kvalme for vi har vaffel hver frdag og jeg pleier og mævle. I dag så var jeg så lur og spiste en brødskive og et knekkebrød før jeg spiste vaffelen.
Raritetene nedi hula har ankommet, men er et snev annerledes. Er noe av det samme som jeg pleier å ha, så det er kanskje normalt? aner ikke helt, jeg blir aldri klok på kroppen.
Jeg veit da pokkærn...det er bare tre og en halv dag igjen til det blir testing :D Og helga håper jeg går fort, for den er fylt opp med aktiviteter o.l.

Heia spriren! I want you! :D

Har vært veldig forkjøla i ppn som er nå og ikke kjent noe annet enn at jeg er tett. Men nå er jeg 99,5% frisk og får overdose på oksygen. Helt herlig!
Både i går og i dag har jeg vært litt i tvil på om jeg er kvalm eller om kroppen er sliten, så har ikke tenkt så mye på det. Menne...i dag har det vært uggenhet fra ca 0900 og til nå. Nettopp spist lunsj og er faktisk kvalm. MEN har spist en vaffel med brunost og syltetøy da. Ikke at jeg tror det er noe som bør gi meg noe kvalme for vi har vaffel hver frdag og jeg pleier og mævle. I dag så var jeg så lur og spiste en brødskive og et knekkebrød før jeg spiste vaffelen.
Raritetene nedi hula har ankommet, men er et snev annerledes. Er noe av det samme som jeg pleier å ha, så det er kanskje normalt? aner ikke helt, jeg blir aldri klok på kroppen.
Jeg veit da pokkærn...det er bare tre og en halv dag igjen til det blir testing :D Og helga håper jeg går fort, for den er fylt opp med aktiviteter o.l.

Heia spriren! I want you! :D
Jeg var sånn småtett i nesa og veldig slimete i halsen fra tiiidlig i svangerskapet, det gikk ikke bort! Får håpe spira sitter nå :)

Jeg var sånn småtett i nesa og veldig slimete i halsen fra tiiidlig i svangerskapet, det gikk ikke bort! Får håpe spira sitter nå :)
Tror det bare er forkjølelsen som tar litt tid å bli kvitt, men får håpe uansett at det blir noe positivt neste uke :D

Tisser på meg nesten flere ganger om dagen. Kvalm og småsvimmel. Hmmm ;)

Ajaj! Dette er så spennende! Gleder meg til tirsdag :)

Ajaj! Dette er så spennende! Gleder meg til tirsdag :)
Jeg og! Har så lyst til å teste I morgen, men det er vel ikke noe vits når det bare er 8 dpo. Blir jo ikke klok av det så tidlig =P

Jeg og! Har så lyst til å teste I morgen, men det er vel ikke noe vits når det bare er 8 dpo. Blir jo ikke klok av det så tidlig =P
Nei, er nok lurt å vente - min slo jo ikke ut før 11dpo :P

Da har kvalmen vært her ca hele tiden. Drikker jeg vann så demper det litt. Jeg snuser litt nå og da, det kan jeg nesten bare glemme, jeg blir så kvalm at jeg tenker selv at det nesten hadde vært digg å kaste opp. Men så går det litt over også glemmer jeg det. For det er ikke en intens kvalme, men jeg er kvalm.
Også tisser jeg heeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee tiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeen......ikke litt, men MYE hver gang! Er så drittlei av å gå på do at det vurderes kateter ;) hehe
Ja....også små svimmel da. Og hard følelse ved livmorområdet.

Hvis jeg ikke er gravid nå så blir jeg EKSTREMT overraska. Men skal overleve det om det ikke er tilfellet. Om jeg så bare er gravid og det ikke overlever så er det fremgang ihvertfall.

Back
Topp