Mitt hjerte <3

Fysj...fikk varsel på tlf at mensen er forventa om to dager. Jeg ble faktisk litt kvalm da jeg så det. Vil ikke ha mensen før om leeeeeenge jeg!
Første gang jeg følte at jeg fikk en midt i trynet når jeg så det :P hehe..makan!
Usj - vi satser på at mobilen tar veldig feil (men ellers veldig lurt med varsel på mobil :P noterer meg det til neste år ^-^)

Usj - vi satser på at mobilen tar veldig feil (men ellers veldig lurt med varsel på mobil :p noterer meg det til neste år ^-^)
Ja, det er fint med varsling sånn egentlig, men da nærmer det seg veldig et definitivt resultat vett :P Jeg ble bare så overraska og veldig spent, men samtidig kjente på at det er skikkelig kjipt om det ikke er noe. Meeeen meeeen. Har jeg venta i ni mnd så kan jeg vel vente litt til (selv om jeg ikke har lyst til det i det hele tatt at all!!!) :P

Tok en test I kveld også, det er liksom ikke noe forskjell på testen. Kroppen har ikke spesielt med symptomer heller bortsett fra den uggenheten og det jeg vil kalle aktivitet fra hula og området rundt. Faktisk en ca radius på 15cm *ler*.
Legger med bilder av en test. Tørket og ferske. Første er etter to-tre min.
Andre er tørket med blits. 3 tørket med blits. 4 redigert :)
Og når jeg tissa før jeg la meg så vardet tydelig gul utflod. Har ikke hatt så mye utflod I dpo før. Men da ser jeg at hula funker og setter pris på det.

Vedlegg

• 2015-09-24 00.16.10.jpg
    2015-09-24 00.16.10.jpg
    12,9 KB · Visninger: 21
  • 2015-09-24 00.24.31.jpg
    2015-09-24 00.24.31.jpg
    23,1 KB · Visninger: 19
  • 2015-09-24 00.29.30.jpg
    2015-09-24 00.29.30.jpg
    31,4 KB · Visninger: 20
  • 2015-09-24 00.30.27.jpg
    2015-09-24 00.30.27.jpg
    31,5 KB · Visninger: 21
Jeg blir ikke kjempe motivert av skyggestreker og blenda tester, men som sagt tidligere så er det kun mensen som kan bevise at det ikke har gått denne gangen heller.
En test tre bilder. Med og uten blits.

Vedlegg

• 2015-09-24 08.35.19.jpg
    2015-09-24 08.35.19.jpg
    21,5 KB · Visninger: 18
  • 2015-09-24 08.34.04.jpg
    2015-09-24 08.34.04.jpg
    9,7 KB · Visninger: 18
  • 20150924_080854.jpg
    20150924_080854.jpg
    538,1 KB · Visninger: 17
På en måte så gruer jeg meg til i morgen, for det er da mensen skal komme. Jeg håper så inderlig at det ikke er tilfellet! Herregud i himmelen som jeg håper at den ikke kommer. Men gjør den det så er det klart for ny pp..jeg tror jeg må skaffe meg el tester igjen, for jeg vil ha 100% kontroll så langt det lar seg gjøre. Har vært tre mnd uten el tester og det har vært greit det, men det er lettere når man har kontroll på el ca 100%.
Håper jeg slipper å måtte tenke noe mer på el egentlig. For jeg vil at det skal sitte nå!
Så langt som jeg har kommet i prøveprosessen så begynner jeg å lure på hvorfor. Jeg tror ikke jeg får et godt nok svar på det. Det er helt sikkert noe vi ikke gjør riktig. Men hvor vanskelig skal det være? En tiss inni en annen tiss. Det er liksom ikke det værste man skal gå igjennom for å få til et nyyydelig resultat ;)

Men men...sittern ikke nå så er det nye muligheter uansett :)

Spent på i dag, med og for deg ^-^ Håper tanta har tatt seg ett års ferie ;)

Spent på i dag, med og for deg ^-^ Håper tanta har tatt seg ett års ferie ;)
God morgen :D

Tok test som ikke er noe annet enn negativ gitt. Også kjente jeg på livmortappen som er nedovervendt og hard, men ikke åpen enda. Nå husker ikke jeg hvordan tappen var sist jeg sjekka ved ikm dagen da..
Men jeg tror den har gjort seg klar for å åpnes, for det kjennes litt sånn ut. Kan hende el var en eller to dager forsinket, men utifra tappen så kan det skje i dag eller i morgen. I går var den liksom litt midt på/rett ut og har jobba seg nedover på bare 7-8 timer.

Så da blir det ny pp og nye muligheter ;) Med mindre det skjer et mirakel :P

Det er ihvertfall helg nå og når tanta kommer så skal jeg med sikkerhet nyte bursdagsfeiring av to i familien :D Så livet går videre og jeg skal ta del i det ;)

Håper du får en fin helg Totoro <3

God morgen :D

Tok test som ikke er noe annet enn negativ gitt. Også kjente jeg på livmortappen som er nedovervendt og hard, men ikke åpen enda. Nå husker ikke jeg hvordan tappen var sist jeg sjekka ved ikm dagen da..
Men jeg tror den har gjort seg klar for å åpnes, for det kjennes litt sånn ut. Kan hende el var en eller to dager forsinket, men utifra tappen så kan det skje i dag eller i morgen. I går var den liksom litt midt på/rett ut og har jobba seg nedover på bare 7-8 timer.

Så da blir det ny pp og nye muligheter ;) Med mindre det skjer et mirakel :P

Det er ihvertfall helg nå og når tanta kommer så skal jeg med sikkerhet nyte bursdagsfeiring av to i familien :D Så livet går videre og jeg skal ta del i det ;)

Håper du får en fin helg Totoro <3
Bah - kjedelig med negative tester >< men gøy med bursdagsfeiring :) (lettere kakefiksert, jg? haha)

Fint med fredag I alle fall ^-^

Ikm kom og har nesten snart gått. Jeg var så dum og tok den eneste cb I kveld på ikke kjempe konsentrert urin. Har en trykkende følelse fra den ene hoftekammen til den andre. Kanskje litt murringer. Bittelittegranne uggen.

Vedlegg

• 2015-09-25 20.32.38.jpg
    2015-09-25 20.32.38.jpg
    20,2 KB · Visninger: 20
  • 2015-09-25 19.20.40.jpg
    2015-09-25 19.20.40.jpg
    60,2 KB · Visninger: 18
  • 2015-09-25 19.13.31.jpg
    2015-09-25 19.13.31.jpg
    54,1 KB · Visninger: 18
  • 20150925_182905.jpg
    20150925_182905.jpg
    780 KB · Visninger: 20
  • 20150925_183135.jpg
    20150925_183135.jpg
    690,9 KB · Visninger: 17
Ikm kom og har nesten snart gått. Jeg var så dum og tok den eneste cb I kveld på ikke kjempe konsentrert urin. Har en trykkende følelse fra den ene hoftekammen til den andre. Kanskje litt murringer. Bittelittegranne uggen.

Jeg syns jeg kan se antydning til en strek på de to første bildene jeg da, men redd for at jeg nesten ser en ønskestrek selv også :p likevel, jeg krysser det jeg har for at den er der og bare blir sterkere i dagene fremover!!!

Jeg syns jeg kan se antydning til en strek på de to første bildene jeg da, men redd for at jeg nesten ser en ønskestrek selv også :p likevel, jeg krysser det jeg har for at den er der og bare blir sterkere i dagene fremover!!!
Jeg kan se det jeg og :) Og en annen bruker her så det også. Men har lest at cb får man skyggestreker på, samtidig som at det er flere som ikke får skygge. Så jeg ble ikke klok av den testen :P
Takk for at du håper sammen med meg <3

Jeg kan se det jeg og :) Og en annen bruker her så det også. Men har lest at cb får man skyggestreker på, samtidig som at det er flere som ikke får skygge. Så jeg ble ikke klok av den testen :P
Takk for at du håper sammen med meg <3
De gangene jeg har tatt cb har jeg ikke fått noe skyggestrek, så krysser fingrene for at det er likt for deg og at det faktisk er en strek som blir sterkere ;) Ny test i morgen tidlig?? :D

De gangene jeg har tatt cb har jeg ikke fått noe skyggestrek, så krysser fingrene for at det er likt for deg og at det faktisk er en strek som blir sterkere ;) Ny test i morgen tidlig?? :D
Ikke sant ;)
Ja, jeg skal teste i morra! Men har ikke fler cb tester så det blir one step :)

Veeeeeeeel. Ingen tegn til tanta og negativ test. El må ha vært forsinket tror jeg. Men teste kommer jeg å gjøre helt til tanta dukker opp uansett, plutselig overraska med positiv test hadde jo vært et veldig ålreit utfall :D

Vedlegg

• 2015-09-26 08.51.12.jpg
    2015-09-26 08.51.12.jpg
    100,8 KB · Visninger: 18
Så lenge dumme tante holder seg langt vekk er det håp ^-^

Rart det med El.. husker jeg tempet for å holde styr på det - og selv da ser det ikke helt ut til at datoene for termin/El stemmer helt :P

Så lenge dumme tante holder seg langt vekk er det håp ^-^

Rart det med El.. husker jeg tempet for å holde styr på det - og selv da ser det ikke helt ut til at datoene for termin/El stemmer helt :p

Tempet du lenge før du ble preggers? Trodde det var det sikreste ;) Jeg får ikke det til da jeg ikke klarer å stå opp til samme tid hver dag. Lenge leve slumreknappen :P

Tempet du lenge før du ble preggers? Trodde det var det sikreste ;) Jeg får ikke det til da jeg ikke klarer å stå opp til samme tid hver dag. Lenge leve slumreknappen :P
Nja, tror jeg tempet I to pp'er og spira satt med nr 2 :P var heldig der ;) Men ja, var ikke helt enkelt å huske hver dag - spesielt kjipt I helgene at alarmen gikk fem over 6.. men gikk jo det og. Man skal jo ikke bevege seg, så ble til at jeg fiksa I ørska, noterte tempen og sov videre ;)

Back
Topp