Mitt hjerte <3

Nja, tror jeg tempet I to pp'er og spira satt med nr 2 :p var heldig der ;) Men ja, var ikke helt enkelt å huske hver dag - spesielt kjipt I helgene at alarmen gikk fem over 6.. men gikk jo det og. Man skal jo ikke bevege seg, så ble til at jeg fiksa I ørska, noterte tempen og sov videre ;)
Hm, jeg har jo termometer...og jeg vil jo ha unge helst i går. Kanskje jeg burde gjøre det så slipper jeg bruke penger på el-tester og får bra oversikt OG kommer ut av risikosona for å forsove meg til jobb. Da er det jo litt mer motiverende å våkne om morran *ler*
Temper man fra første dag uten mens?

Hm, jeg har jo termometer...og jeg vil jo ha unge helst i går. Kanskje jeg burde gjøre det så slipper jeg bruke penger på el-tester og får bra oversikt OG kommer ut av risikosona for å forsove meg til jobb. Da er det jo litt mer motiverende å våkne om morran *ler*
Temper man fra første dag uten mens?
Alle grunner er gode, men ja - en plutt motiverer ofte mer enn å forsove seg :P

Ja, det er enklest det. Brukte fertility friend for å registrere dataen, kan være en ide å sjekke på twittersiden deres - av og til gir de bort en/to mnd premium gratis, litt morsomt

Alle grunner er gode, men ja - en plutt motiverer ofte mer enn å forsove seg :p

Ja, det er enklest det. Brukte fertility friend for å registrere dataen, kan være en ide å sjekke på twittersiden deres - av og til gir de bort en/to mnd premium gratis, litt morsomt

Skal se på hva jeg skal bruke av oversikts app o.l. Jeg er så ekstremt dårlig på sosiale medier. Jeg er god på face og babyverden :D Insta og twitter har jeg prøvd, men twitter skjønner jeg nada av og insta er for meg poengløst :P
Men jeg skal sjekke ut fertility friend ihvertfall!

Skal se på hva jeg skal bruke av oversikts app o.l. Jeg er så ekstremt dårlig på sosiale medier. Jeg er god på face og babyverden :D Insta og twitter har jeg prøvd, men twitter skjønner jeg nada av og insta er for meg poengløst :P
Men jeg skal sjekke ut fertility friend ihvertfall!
Hehe - må nok innrømme at eneste grunn til at jeg var innom Twitter var fordi de opplyste om disse gratiskodene :P

Finnes sikkert andre apper man kan bruke for temping, men synes ff var mest brukervennlig. Ovia sin var også søt, men absolutt ikke enig med ff selv om jeg registrerte samme temp :P

Hehe - må nok innrømme at eneste grunn til at jeg var innom Twitter var fordi de opplyste om disse gratiskodene :p

Finnes sikkert andre apper man kan bruke for temping, men synes ff var mest brukervennlig. Ovia sin var også søt, men absolutt ikke enig med ff selv om jeg registrerte samme temp :p
Hm....jeg ser jo alle her inne bruker ff. Når jeg tenker meg om så er det vel en grunn for det :P
Får lage ny konto på twitter og sjekke ut ff :D Husker jo ikke hvilken mail eller passord på den kontoen jeg opprettet da det var nytt.

Hvordan er formen din?

Hm....jeg ser jo alle her inne bruker ff. Når jeg tenker meg om så er det vel en grunn for det :P
Får lage ny konto på twitter og sjekke ut ff :D Husker jo ikke hvilken mail eller passord på den kontoen jeg opprettet da det var nytt.

Hvordan er formen din?
Vel, du kan jo se om du liker ff (og om det går å stå opp - synes det er vanskeligere når vi går mot høst ><) før du fyrer opp Twitter :P

Formen her er grei - later som jeg ikke hører protest fra ene siden og er på vei inn til Oslo for å treffe andre pregs fra november ^-^

Vel, du kan jo se om du liker ff (og om det går å stå opp - synes det er vanskeligere når vi går mot høst ><) før du fyrer opp Twitter :p

Formen her er grei - later som jeg ikke hører protest fra ene siden og er på vei inn til Oslo for å treffe andre pregs fra november ^-^
Hm...Satser på at jeg er preggers og slipper unna ff :D

Så koselig at dere skal treffes da! Må jo være fantastisk å møte flere I samme situasjon og lengde :D Selv om kanskje ikke formen er den beste denne tiden av graviditeten ;) Håper det blir et bra treff!

Jeg blir bare mer og mer spent! Tanta har enda ikke kommet! Siste turen på toan viste gult på papiret og det er jeg meget fornøyd med :D har faktisk hatt stikk nedi der og jeg har blitt godt kjent med lysken på både høyre og venstre side. Hadde en del mensmurringer på fredag og halve lørdagen, men det er nesten helt borte nå. Er som om mensen bare hoppet over meg en runde :p Men har fortsatt den vannballong følelse nedi der.
Testen er fortsatt skygget så jeg får ingen synlige bevis på at det skjer en graviditet, men jeg er veldig optimist. Det som er sykt om jeg er gravid og får junibarn! For det er noe jeg aldri ville trodd skulle skje meg! Et junibarn :D det hadde vært fantastisk!
Legger ved test fra i kveld.

Vedlegg

• 2015-09-27 19.43.04.jpg
    2015-09-27 19.43.04.jpg
    24,4 KB · Visninger: 25
Dag fire uten mens. Venter ut denne uka før det evt blir blodprøve. Eller kanskje de ebay testene ikke er ekte? Begynner jo å lure :p
Har ikke penger å bruke på apotektester før seinere I uka så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Vedlegg

• 2015-09-28 07.37.43.jpg
    2015-09-28 07.37.43.jpg
    24,1 KB · Visninger: 27
Vel vel..da kom mensen da. Ny pp nye muligheter. Fint det.

Tror jeg skal følge deg her, jeg. Blir spennende! Håper den nye ppen blir bedre enn denne <3

Æsj! :( Nå må det da bli din tur snart!

Er enig i det. Blir litt rådvill, men det ordner seg når tanta har pakka sammen og dratt, for da er det temping og prøving på planen :) Eneste som er litt dust er at gubben skal på jobbreise neste mandag og blir borte tre fire dager. Pleier å få el ganske tidlig etter mens. Men får se hva tempen sier også får vi kjøre på når han er hjemme igjen :)

Er enig i det. Blir litt rådvill, men det ordner seg når tanta har pakka sammen og dratt, for da er det temping og prøving på planen :) Eneste som er litt dust er at gubben skal på jobbreise neste mandag og blir borte tre fire dager. Pleier å få el ganske tidlig etter mens. Men får se hva tempen sier også får vi kjøre på når han er hjemme igjen :)
Du har ikke tempet tidligere, sant? Kanskje det er det som skal til for å få oversikt over den perfekte dagen for full klaff! :) Får satse på el dagen han kommer hjem, da blir det gjensynsglede ;)

Du har ikke tempet tidligere, sant? Kanskje det er det som skal til for å få oversikt over den perfekte dagen for full klaff! :) Får satse på el dagen han kommer hjem, da blir det gjensynsglede ;)
Kjøpte et termometer for å begynne, men jeg så ikke poenget med det når jeg hadde el tester. Nå har det kosta en del med tester så temp er billigere og mer oversiktlig (virker det som). Det blir moro å prøve det ut :)
Gleder meg allerede :D

Hei, hvordan går det? :) :) Er du ikke i rundt el- tider nå, bare tenker på når du fikk mensen sist? Er så spent!

Hei, hvordan går det? :) :) Er du ikke i rundt el- tider nå, bare tenker på når du fikk mensen sist? Er så spent!

Hei :)
Vi fikk ikke lagt inn aksjer ved el så her er det en pause i alt som heter symptomjakt. Det er egentlig ganske godt med en pause fra det! Men vi er i gang igjen når ny pp kommer :)
Hvordan går det med deg?

Greit med pauser av og til ja:)
Men testet du ut termometer denne gangen? Hvordan har det gått?

Back
Topp