Mitt hjerte <3

Hva er det jeg leser?! :) :) :)

Gratulerer så utrolig mye! Jeg er så glad for deg!!! :)
 
Hipp hurra!!!!!!!! :D Gratulerer så mye!!! Dette blir gøy! :D ❤❤❤ (btw, ammetåka har tatt meg litt, så svar kommer altså! :p hehe)
 
DET ER HELT SINNSYKT!
 

Vedlegg

  • 12239413_10156315631220599_680688509076074562_o.jpg
    12239413_10156315631220599_680688509076074562_o.jpg
    121,1 KB · Visninger: 42
GRATULERER:D Vil tro d er en helt fantastisk følelse når d endelig klaffer:D :D
 
GRATULERER:D Vil tro d er en helt fantastisk følelse når d endelig klaffer:D :D

Det er veldig absurd å plutselig sitte der med en positiv test :p Plutselig er alt virkelig i gang ;)
Takk for gratulasjonen :D
 
Ble skikkelig glad på dine vegne nå! :D Dette fortjente dere ♡ masse lykke til, håper du får et supert svangerskap :D
 
Du hadde rett ;)
Ååå, gratulerer så syyykt masse!! :D Endelig! Jeg visste jo at det skulle gå denne gangen ;)

Nyt den herlige følelsen med positiv test, og gled deg til alt det koslige som kommer! <3 Det er en fantastisk følelse å kjenne at et lite liv spreller og sparker inni magen og vokser seg større og større! :)
 
Ååå, gratulerer så syyykt masse!! :D Endelig! Jeg visste jo at det skulle gå denne gangen ;)

Nyt den herlige følelsen med positiv test, og gled deg til alt det koslige som kommer! <3 Det er en fantastisk følelse å kjenne at et lite liv spreller og sparker inni magen og vokser seg større og større! :)

Fyttikatta så sykt det blir å kjenne på liv! :D Gleder meg :D
 
Hurra! Dette er jo faktiske nyheter :D Gratulerer så mye til dere begge to!!

(Og så på dagen jeg popper min ;) )
 
Det er helt fantastisk! Det er helt utrolig! Jeg hadde ikke trua på at det hadde gått denne gangen heller fordi det var nada av symptomer som var annerledes enn fra når jeg får dritt tanta på besøk!
Jeg skal på fest i kveld og jeg har ikm i dag, men jeg måtte ta test for å se at alt var negativt for sikkerhetsskyld (og fordi jeg håpet ræva av meg! ;)

Så på morgenen i dag tok jeg en strimmeltest.
Og der kom det en übersvak strek. Jeg ble nesten litt rar av meg selv for jeg skjønte ikke hva jeg så. Så jeg vridde og vendte og hadde den i lys OVERALT! Og jaggu så var det et eller annet der som jeg ikke hadde på strimmelen i går.
Jeg begynte å skjelve! Og tårene pressa litt på. Men så tok jeg meg sammen og tenkte at detta kan like godt være en skyggestrek. Men det hadde jeg jo ikke på de andre som var tatt tidligere så det ble ut for å handle tester av trygge merker. Jeg rana nærmeste apotek for tester :p Først tok jeg en a1 test for å sjekke om det ble noe utslag på den. Og det ble det jaggu#aen meg. Jeg satt nå på doen på kjøpesenteret :p Så tok jeg en ny en av CB. Og der kom det et kryss! ET FØKKINGS KRYSS!!!!
Så da begynte jeg bare å le. Satt på doen helt alene og lo :D haha...

Så var det å hente seg inn på nytt og komme seg ut å finne noe kult å gi mannen for å overraske han med den ekstremt store nyheten :D

Jeg fant en smekke og en liten nyfødtbody som jeg la i en hjerteformet eske. Kjøpte med frokost og dro hjem :)

Vel hjemme så kommer jeg så naturlig som mulig inn døra og sier "hei heiiiii",, første del gikk fint. Setter fra meg ALT på gangen bortsett fra gaven og tusler inn på pc-rommet (som nå skal bli barnerommet! JEY!) også leverer jeg han pakken og bare" Jeg fant no ålreit til deg ;) Elsker deg <3. Så gikk jeg fort ut for å ikke gi han noe mistanke om noe. Også listet jeg meg litt forsiktig tilbake for og se reaksjonen. Priceless. Han ble glad assa :D Hahaha :D
Det morsomme er jo at han trodde han skulle få sjokolade :D hahaha...
Men det ble en god start på dagen, en veldig veldig god start på dagen <3

Jeg trodde ikke det var sant, men det er det! ENDELIG!!!!! Jeg er så glad for at det endelig gikk :D 11 mnd er forbi og nytt eventyr skal påbegynnes! Og jeg har bestemt at alt skal gå bra ;)
Ååå, så glad på deres vegne! Nyt <3
 
Hurra! Dette er jo faktiske nyheter :D Gratulerer så mye til dere begge to!!

(Og så på dagen jeg popper min ;) )
Hæ driver du og popper?! Eller har du? Uansett, Lykke til og gratulerer :D <3
 
Back
Topp