Mitt hjerte <3

Driver og bærer/løfter tungt om dagen og da merker jeg GODT at det er dpo-tid nedi hula(kjennes ut som at det strekkes en strikk rundt livmor). Og puppa er særdeles ubehagelige om noe legges inntil dem (typ kasser o.l.) Utover det så er det symptomfritt.
Et tips til alle som flytter: spar penger til at noen andre kan ta vasken. Det er drit kjedelig og det er ekstremt møkkete selv om du er rå på å holde det rent. Jeg HATER det! :smiley-angry002

Last edited:
Driver og bærer/løfter tungt om dagen. Merker GODT at det er dpo-tid nedi hula. Og puppa er særdeles ubehagelige om noe legges inntil dem (typ kasser o.l.) Utover det så er det symptomfritt.
Et tips til alle som flytter: spar penger til at noen andre kan ta vasken. Det er drit kjedelig og det er ekstremt møkkete selv om du er rå på å holde det rent. Jeg HATER det! :smiley-angry002
Er så enig - beste brukte pengene i hele flytteprosessen!

Når ryker første testen da? *spent*

Spennende!

Og masse lykke til med flytting! Flytter du langt? Større?
Tusen takk :D er bare gulvet igjen nå. Og takke faen for det. Vi flytter til en leilighet som har samme str bare mye bedre planløsning. Dvs to soverom :D Da blir det plass til unger! Forløpig er det kontoret til gubben og garn lageret mitt ;) og det er så sentralt! Har brukt en halvtime til jobb og venner, nå blir det maks 10 min til alt! *lykkelig*

Tusen takk :D er bare gulvet igjen nå. Og takke faen for det. Vi flytter til en leilighet som har samme str bare mye bedre planløsning. Dvs to soverom :D Da blir det plass til unger! Forløpig er det kontoret til gubben og garn lageret mitt ;) og det er så sentralt! Har brukt en halvtime til jobb og venner, nå blir det maks 10 min til alt! *lykkelig*
Så fantastisk :) er så greit å bo sentralt!

Vi gjorde det motsatte og prioriterte større plass - og elsker det. Men savner absolutt å bo sentralt

Så fantastisk :) er så greit å bo sentralt!

Vi gjorde det motsatte og prioriterte større plass - og elsker det. Men savner absolutt å bo sentralt
Vi gjør nok det når vi kjøper. Vi får ikke kjøpt enda. Og vi skal ikke flytte på minimum tre år. Det skal jeg love deg! Har flytta fem ganger på tre år. Relativt lei ;) så selv om vi får råd så er det flyttestopp på en god stund.
Og i tillegg så har vi bodd langt unna venner og familie de årene, så det var et krav at det skulle være sentralt :)

Vi gjør nok det når vi kjøper. Vi får ikke kjøpt enda. Og vi skal ikke flytte på minimum tre år. Det skal jeg love deg! Har flytta fem ganger på tre år. Relativt lei ;) så selv om vi får råd så er det flyttestopp på en god stund.
Og i tillegg så har vi bodd langt unna venner og familie de årene, så det var et krav at det skulle være sentralt :)
5 ganger på 3 år er jo vanvittig! Tenker at det kan være lurt med flyttestopp en stund da ja ^-^

Blir vel deilig å komme på plass i ny leilighet nå, tenker jeg ;)

5 ganger på 3 år er jo vanvittig! Tenker at det kan være lurt med flyttestopp en stund da ja ^-^

Blir vel deilig å komme på plass i ny leilighet nå, tenker jeg ;)
Det er helt dust, men det er pga utdannelse og div jobbbytting pga duste situasjoner med helsa osv. Alt er bra nå da.
Så ikke no mer flytting på minimum tre år. Minst!

Det er helt dust, men det er pga utdannelse og div jobbbytting pga duste situasjoner med helsa osv. Alt er bra nå da.
Så ikke no mer flytting på minimum tre år. Minst!
Husker jeg flyttet omtrent en gang i året en periode. Slitsomt:/

Husker jeg flyttet omtrent en gang i året en periode. Slitsomt:/
Det er forferdelig slitsomt. Men nå er 97% på plass :D så nå er det verste over!

Jeg følte at det var så normalt nedi hufsa (utenom når jeg løfta tunge flytteting). Det har vært så rolig og ingen spesielle symptomer sånn egentlig. Men jeg har tenkt litt på at jeg har litt ømme pupper. Det er liksom ikke niplene, men selve brystet som er ømt...eller vent litt, kjente på nippelen nå, den er litt øm asså. Men så kan det være fordi at jeg har brukt mer muskler enn vanlig og kanskje gnikka for mye ting på dem eller no? Det finnes mange unnskyldninger for alt, men igjen så er det forholdsvis ikke en naturlig greie sånn ellers.
Og nå som jeg har fått mye av ting og tang på plass og begynner å slappe av så kjenner jeg at det nesten er som..tja..kall det gjerne tiiiiiiiiiiidlige mensensmerter. Som forrige mnd, stikker i sidene bittelittegranne, også sånn derre rar form for mens/stikk "smerte" midt i hula...
Men nå er jeg ganske sliten etter flyttinga og alt kan kanskje bli påvirka. Er riiiimelig tent på å svi av en test i morgen. Bare for moro skyld og helt uten forventninger. det er bare så drit gøy og teste :D Men jeg ser helst at det kommer en sterk nr 2 snart asså. Me får sjao ;)
Alt man skal kjenne på assa, er til å bli rar av, men igjen VELDIG spennende og :D

Jeg følte at det var så normalt nedi hufsa (utenom når jeg løfta tunge flytteting). Det har vært så rolig og ingen spesielle symptomer sånn egentlig. Men jeg har tenkt litt på at jeg har litt ømme pupper. Det er liksom ikke niplene, men selve brystet som er ømt...eller vent litt, kjente på nippelen nå, den er litt øm asså. Men så kan det være fordi at jeg har brukt mer muskler enn vanlig og kanskje gnikka for mye ting på dem eller no? Det finnes mange unnskyldninger for alt, men igjen så er det forholdsvis ikke en naturlig greie sånn ellers.
Og nå som jeg har fått mye av ting og tang på plass og begynner å slappe av så kjenner jeg at det nesten er som..tja..kall det gjerne tiiiiiiiiiiidlige mensensmerter. Som forrige mnd, stikker i sidene bittelittegranne, også sånn derre rar form for mens/stikk "smerte" midt i hula...
Men nå er jeg ganske sliten etter flyttinga og alt kan kanskje bli påvirka. Er riiiimelig tent på å svi av en test i morgen. Bare for moro skyld og helt uten forventninger. det er bare så drit gøy og teste :D Men jeg ser helst at det kommer en sterk nr 2 snart asså. Me får sjao ;)
Alt man skal kjenne på assa, er til å bli rar av, men igjen VELDIG spennende og :D
Gleder meg til test! Lykke til med resten av flyttingen ;)

Det er merkelig hvordan humøret svinger i dpo-land. Herregud asså. Det går fra spenning til bunn for så å bli drit spennende igjen også er det plutselig helt wa evva. Også blir det litt hvor lang tid skal det her ta da? Også skylder man på seg selv (jeg gjør det) fordi man ikke fikk lagt inn flere aksjer og føler at man har skyld i det selv når man tar det som det kommer og ikke stresser med det. NÅ blir jeg jo stressa av at vi ikke stresser med det. Jeg tenker at vi prøver for dårlig. Så når neste pp blir (for det har jeg trua på at det blir) så skal gubben bli sår på jr. Det er selvfølgelig el den helgen vi får besøk av et fantastisk vennepar, men det får bare være. Da skal jeg ihvertfall ikke være i tvil på om det er lagt inn nok aksjer.
Nå er jeg på ferie hos mor og har lagt alle testene hjemme med vilje. For jeg gidder ikke se meg i hjel på testene før til helga. Nå nyter vi at familien prater høl i hodet på oss om bryllup :D også burde jeg holde meg unna BV når jeg er her, for jeg blir koko. Men jeg kan love dere at DET klarer jeg ikke. Finnes ikke selvkontroll på det i det hele tatt ;)
Men jeg burde for å roe ned et par hakk og ikke ødelegge selvfølelsen.
Er så dust å vite hva man bør gjøre, men ikke klarer det helt. Det er umulig å ikke tenke på prøving når man står i det. Skulle gjerne vært lykkelig uviten og bare "oj, jeg er gravid". Det hadde vært en befrielse :D vært/vert poteto potato.
Jeg tror at dette er pga spenninga. Man kan jo ikke bli noe annet enn fullstendig el loko *ler*

Husker jeg hadde det ganske likt ja - men på den positive siden: det var det måneden vi fikk lagt til minst aksjer mot riktig dato (FF og annen app var alt annet enn enige på når El var) at det faktisk klaffet.

Men lurt å legge igjen testene - så gleder vi oss I spenning til helgen!

Husker jeg hadde det ganske likt ja - men på den positive siden: det var det måneden vi fikk lagt til minst aksjer mot riktig dato (FF og annen app var alt annet enn enige på når El var) at det faktisk klaffet.

Men lurt å legge igjen testene - så gleder vi oss I spenning til helgen!

Åh...Takk for at du sier det! Det hjelper :) Alt er annerledes denne pp'n. Så jeg håper jeg kan oppleve det samme som deg :D

Back
Topp